Ibrahim Sangaré (M)

Newcastle zwemt in geld. PSV moet voorlopig luidkeels zeggen dat Sangare “alleen voor astronomische bedragen te koop is en anders niet”!
Elk bedrag onder de 50 miljoen met een doorverkoop percentage van minimaal 10%, is een te kort aan management- en commerciële inzichten.
 
Op dit moment zou ik hem voor welk bedrag dan ook niet weg doen. Met Sangare kan je strijden voor de 1e plek zonder Sangare speel je met Feyenoord voor plek 2. Ook niet voor 35 miljoen is dat het waard. En mocht je nu kampioen worden / speelt hij een goede Afrika cup wordt hij alleen maar meer waard.
 
Op dit moment zou ik hem voor welk bedrag dan ook niet weg doen. Met Sangare kan je strijden voor de 1e plek zonder Sangare speel je met Feyenoord voor plek 2. Ook niet voor 35 miljoen is dat het waard. En mocht je nu kampioen worden / speelt hij een goede Afrika cup wordt hij alleen maar meer waard.

Als PSV 40m of meer geboden krijgt is ie weg.
 
In de berichtgeving staat dat Newcastle voor hem komt omdat “ hij niet zo duur zou moeten zijn”.. Ik weet het niet, misschien vinden ze 50 miljoen idd niet echt duur.
Hoeveel middenvelders gaan voor 50m weg? Laat staan uit een <top 5 competitie?
 
In de berichtgeving staat dat Newcastle voor hem komt omdat “ hij niet zo duur zou moeten zijn”.. Ik weet het niet, misschien vinden ze 50 miljoen idd niet echt duur.

Ja nogal wiedes, dat roept iedere club, want PSV verkoopt alles en iedereen voor een appel en een ei.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Hij begint zoetjes aan een echte publiekslieveling te worden hier! Wat niet gek is trouwens. Uitstekende speler die veel stof heeft moeten happen in de media
 
Hoeveel middenvelders gaan voor 50m weg? Laat staan uit een <top 5 competitie?
Frenkie ging voor 80 miljoen.. Vd Beek voor 46 miljoen. En wanneer een club met als eigenaar een sheik komt, dan ga je niet bescheiden doen. Om die reden heeft Manchester City verdedigers en middenvelders gehaald voor 60 en 70 miljoen. Barca die geen geld heeft koopt een C speler van City nota bene voor 55 miljoen. Het gaat nu niet meer om of je een verdediger verkoopt of een middenvelder of aanvaller maar om aan wie je verkoopt en in hoeverre zij zo’n speler graag zouden willen hebben.
 
Alsof Sangaré zit te wachten op degradatievoetbal en eventueel zelfs voetbal op een lager niveau. Lach me kapot als het gebeurd, dus dat gun ik Sangaré niet.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Als je nu nog niet door hebt hoe de verhoudingen liggen.:rolleyes: En Veerman is wel een speler die in potentie international kan worden. Op zijn positsie een van de beste in het land. Wanneer doen ze het volgens jou wel goed? Bruma, Romero & Baumgartl koste meer dan €10mln per stuk, alle 3 buitenlanders.
Je bent wel lekker op dreef met het verkeerd interpreteren van elke post van mij🤦🏻…wie had het over buitenlanders…??

Ik quote wel even iemand anders die mijn punt in een andere topic precies beschrijft :
Verschil is vooral dat zij met Berghuis en Bergwijn 2 spelers kopen die al hebben laten zien de top in Nederland aan te kunnen. Wij halen een speler die in de subtop al enigszins wisselvallig was.
 
Want jullie zagen bij de aankoop van Sangaré natuurlijk dat het een topper zou worden? Of konden na vorig jaar concluderen dat hij zo zou groeien.

Dat obsessieve gezeik hier ook altijd tegen alles wat De Jong doet en die hossanna zodra Overmars een scheet laat. Geef het gewoon een kans.
 
Want jullie zagen bij de aankoop van Sangaré natuurlijk dat het een topper zou worden? Of konden na vorig jaar concluderen dat hij zo zou groeien.

Dat obsessieve gezeik hier ook altijd tegen alles wat De Jong doet en die hossanna zodra Overmars een scheet laat. Geef het gewoon een kans.
Ja maar tradities enzo, je weet toch?
 
Want jullie zagen bij de aankoop van Sangaré natuurlijk dat het een topper zou worden? Of konden na vorig jaar concluderen dat hij zo zou groeien.

Dat obsessieve gezeik hier ook altijd tegen alles wat De Jong doet en die hossanna zodra Overmars een scheet laat. Geef het gewoon een kans.
Er wordt niet gezegd dat spelers geen kans krijgen. Er wordt gesteld dat er verschillend gescout wordt. Ik vind ons rendement aan de lage kant, mét alleen Sangaré als voltreffer van alle spelers die door JDJ gehaald zijn.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Want jullie zagen bij de aankoop van Sangaré natuurlijk dat het een topper zou worden? Of konden na vorig jaar concluderen dat hij zo zou groeien.

Dat obsessieve gezeik hier ook altijd tegen alles wat De Jong doet en die hossanna zodra Overmars een scheet laat. Geef het gewoon een kans.
Sterke argumenten wel…zo een beetje het enige schot in de roos van onze geweldige td opnoemen om een punt te maken en meningen die je liever niet leest uitmaken voor obsessief gezeik…hier heb je nog een manier om een discussie monddood te maken : op elke vorm van kritiek obsessief reageren dat het allemaal wel meevalt…?😒
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Sterke argumenten wel…zo een beetje het enige schot in de roos van onze geweldige td opnoemen om een punt te maken en meningen die je liever niet leest uitmaken voor obsessief gezeik…hier heb je nog een manier om een discussie monddood te maken : op elke vorm van kritiek obsessief reageren dat het allemaal wel meevalt…?😒

Kijk eens waar dit topic over gaat, wijsneus. Het enige punt dat ik probeer te maken is dat er van Sangaré tot vorig seizoen ook niet gedacht werd dat hij zou uitgroeien tot een belangrijke speler.

Maar van Veerman weten we al dat het niets wordt, zonder dat hij überhaupt een bal getrapt heeft. Ik twijfel ook, maar kijk waar hij bij Heerenveen de afgelopen seizoen mee samen heeft gespeeld. Die club is de laatste jaren verschrikkelijk en moest het puur hebben van de Veermannetjes. Nu komt hij op een hoger niveau terecht waar hij zijn voetballende kwaliteiten misschien nog beter kwijt kan. Wacht eerst effe af voordat je weer gaat zitten tieren.
 
Terug
Bovenaan Onderaan