Ibrahim Sangaré (M)

Ei_z3_TWsAAkGeN


Veel intercepties en vervolgens snel inpassen. The missing link lijkt gevonden.

Mooi, als hij en Zahavi in de winterstop eindelijk speelgerechtigd zijn kunnen ze nog meedoen in de topwedstrijden :maniac:
 
Deze week gaan beide nieuwe aankopen zeer waarschijnlijk nog niet mee kunne speler begreep ik van d'n Rik.

Oftewel billenknijpen of we überhaupt EL gaan halen (Doe er maar lacherig over, maar dat gaat uiteindelijk toch om 8m+), met de kans dat je al dit geld hebt uitgegeven voor een hail mary naar het kampioenschap, waar je ook al de eerste schade voor hebt opgelopen. :rolleyes:
 
Het nadeel van zo laat anticiperen op de gewenste versterkingen. Al twee maanden geleden hoorde ik Schmid en Elferink zeggen dat er minimaal nog 3 basiswaardige spelers nodig zijn. Van die 3 is Max er een en dat is goed gegaan. Maar een middenvelder komt nu pas en een cv is nog überhaupt niet in beeld. Voor de spits positie hadden we geen verwachtingen maar daar was ineens Zahavi. Alleen ook die kan nog niet spelen. Hopelijk wordt het allemaal geen dure grap straks in de voorronde van de EL.
 
Het nadeel van zo laat anticiperen op de gewenste versterkingen. Al twee maanden geleden hoorde ik Schmid en Elferink zeggen dat er minimaal nog 3 basiswaardige spelers nodig zijn. Van die 3 is Max er een en dat is goed gegaan. Maar een middenvelder komt nu pas en een cv is nog überhaupt niet in beeld. Voor de spits positie hadden we geen verwachtingen maar daar was ineens Zahavi. Alleen ook die kan nog niet spelen. Hopelijk wordt het allemaal geen dure grap straks in de voorronde van de EL.
Hoe weet je dat PSV niet bezig is met een CV? Deze transfer was er ook ineens
 
Op mijn ideale middenveld is er ruimte voor slechts 1 puur verdedigende middenvelder. Daar behoort Rosario in zijn normale vorm ook toe. De ander mag creatief zijn en aanvallend gericht zoals Ihattaren. De derde middenvelder moet een beetje allround zijn. Je ziet hoeveel het scheelt als je een Frenkie de Jong op 6 hebt. Dan kom je veel meer aan voetballen toe. Vorig seizoen was een verschrikking met Rosario en Hendrix. Thomas is zo'n type speler maar wat mij betreft te licht voor de basis.
En de 4e middenvelder?
Hopelijk wordt het allemaal geen dure grap straks in de voorronde van de EL.
Dit dus. EL spelen lijkt me financieel en qua status noodzakelijk.
 
Terug
Bovenaan Onderaan