Ibrahim Sangaré (M)

Gelukkig staan de franstaligen bekend om hun enorme kennis van andere talen...
Dat is waarom ik het vroeg natuurlijk, lijkt me wel fijn als de mensen in de as elkaar in elk geval verstaan. Dat gezegd hebbende zijn er wel meer Ivoriaanse spelers die zich goed in het buitenland hebben staande gehouden en prima het Engels machtig zijn. Heb wat gezocht op Youtube maar ben nog geen engelstalige interviews met Ibrahim Sangare tegengekomen, enkel Franstalige, dus vandaar mijn vraag. Ook het interview op de vorige pagina met PSV is Franstalig dus vandaar dat ik me wat zorgen maak.
 
Mooi. Blij met wat power op het veld. Als ik zo de comments lees op Youtube dan zagen de Arsenal fans die gozer maar wat graag komen. Dit is gewoon een hele goede aankoop alleen durven we sinds vorig jaar (Boscagli, Broema, Mitrogoal) niks positiefs meer te roepen.

Mauro, Sangare, Rosario, Mo
 
Laatst bewerkt:
Afgaande op de filmpjes en berichten die hier gedeeld worden op het forum is het een 13 in een dozijn Afrikaans-Franse voetballer. Op elke Franse schoolplein heb je wel minimaal een lange, donkere Afrikaan die iedereen onderuit schoffelt. Op zich kan dat ook nuttig zijn natuurlijk. Alleen waar hem de crux zit is Rosario. Hij strooit momenteel behoorlijk wat zand in de ogen van Schmidt. Hij oogt momenteel als een voetballende en creatieve middenvelder die complementair is aan een schoffelaar. Alleen wij weten dat Rosario dit absoluut niet is geweest de afgelopen anderhalf seizoen. Ben bang dat zodra de transfer window voorbij is Rosario weer Rosario wordt en we opgescheept zitten met een stroef voetballend middenveld en we ons niet uit de druk van de tegenstander kunnen voetballen en niet fatsoenlijk het spel kunnen verleggen naar de aanval. Daarbij komt dat het scorend vermogen bijna tot het nulpunt daalt op het middenveld. Hoe vaak hebben Van Bommel, Guardado en Van Ginkel wel niet wedstrijden beslist voor PSV? Zo wordt de druk op onze aanval voor de doelpunten wel heel erg hoog. Iemand moet Schmidt even een usb in zijn handen schuiven met een compilatie van Rosario van het vorige seizoen.

Overigens neemt niet weg dat een in Frankrijk overvloedige benenbreker hier in de eredivisie geen potten (en benen) kan breken. Fysiek lijkt het hier soms wel vrouwenvoetbal vergeleken met landen als Frankrijk. Beetje sambal bij altijd goed. Alleen wel graag opstellen achter een creatiever ingestelde middenvelder die ook een beetje kan voetballen. Dus wat mij betreft het ijzer smeden als het heet is (weet de Schmidt alles van) en Rosario verkopen als dat kan voor miljoen of 18 en daar een creatieve middenvelder voor halen die ook zijn verdedigende taken doet.

Bienvenue et bonne chance Ibi
 
Laatst bewerkt:
Die franse taal, het went niet. Twas lelijk, tis lelijk en het zal altijd lelijk blijven.
 
Maar wanneer wij Kudus zouden kopen zou ie ook floppen. Bij ons heerst er één en al onzekerheid in de ploeg. Max is de eerste aankoop die zich daar een beetje aan weet te onttrekken. Hopelijk kunnen we dat straks ook van deze speler zeggen.
 
Maar wanneer wij Kudus zouden kopen zou ie ook floppen. Bij ons heerst er één en al onzekerheid in de ploeg. Max is de eerste aankoop die zich daar een beetje aan weet te onttrekken. Hopelijk kunnen we dat straks ook van deze speler zeggen.
Dat komt omdat de ploeg al jaren zonder automatismen voetbalt. Het was altijd gokken op een bevlieging van een van de hoofdrolspelers. Als je dan geen echte hoofdrolspelers meer hebt, of slechts een paar hele jonge, dan stort het in. Schmidt wil graag voetballen volgens een bepaalde gedachte. Heeft tijd nodig. Met vlagen iets van gezien. Ik houd er wel van. Hopelijk is het haalbaar met deze selectie.
 
Maar wanneer wij Kudus zouden kopen zou ie ook floppen. Bij ons heerst er één en al onzekerheid in de ploeg. Max is de eerste aankoop die zich daar een beetje aan weet te onttrekken. Hopelijk kunnen we dat straks ook van deze speler zeggen.
Rodriguez stond er vorig seizoen ook meteen. Misschien heeft het toch met kwaliteit te maken. Of met de positie. ;)
 
Rodriguez stond er vorig seizoen ook meteen. Misschien heeft het toch met kwaliteit te maken. Of met de positie. ;)
Kwaliteit. Kwaliteit is niet alleen talent. Talent is er in overvloed. Kwaliteit is het ook op het juiste moment laten zien. Dat kunnen alleen de echte goeien.
 
Terug
Bovenaan Onderaan