Ibrahim Sangaré (M)

Als die CV ook zo uit de lucht komt vallen teken ik ervoor. Zou nog bijna gaan denken dat onze John het goed voor elkaar gaat krijgen. Mocht ook wel na dat debacle van zijn 1e jaar..
 
Ik had wat twijfels, want waarom is deze jongen inmiddels niet door een betere club opgepikt nadat hij de beste speler, of een van de beste spelers bij Toulouse in de L1 was afgelopen seizoen? Maar goed 8 miljoen is ogenschijnlijk, voor een back van de nummer 15 van de Bundesliga ook best een bedrag en dat pakte enorm goed uit. En zijn prestaties zijn vooral bekend vanuit de Ligue1, Toulouse is pas dit seizoen aan de L2 begonnen.
Maar wat ik over hem lees en wat ik zie stemt me best positief. Het is goed om te horen dat Everton, Arsenal, Southampton en de Spurs interesse hadden.

Hier een leuk artikel over hem waarin hij wordt vergeleken met Yaya Toure:

En ik heb met plezier gekeken naar dit filmpje:
afgaande op het filmpje:

Zijn visie en lange pass springen in het oog, uitstekend om lopende spelers mee in stelling te brengen of het spel te verleggen. Hij kan het spel dicteren, door energie, een redelijke techniek, rust en overzicht is hij een prima verbindingsspeler van verdediging naar middenveld.
Fysiek is de man goed, maar ook niet heel zwaar zodat ik verwacht dat hij waarschijnlijk ook een goed loopvermogen heeft, kopduels lijken het probleem niet.
Met veel concentratie volgt hij iedere beweging van de aanvaller en met zijn postuur geeft hij de indruk dat er niets te halen valt in 1 op 1 situaties, dribbelaars lopen zich stuk op hem. Hij snoept ook ballen heel stiekem van de tegenstander af, als je wat gemakkelijk denkt, en langs hem heen wil lopen op een afstandje dan zit je fout want dan slaat hij toe.

Ik vraag me wel af hoe goed hij aan de bal is in de kleine ruimtes bij de 16 van de tegenstander, daar heb ik niets van gezien in dit filmpje en ik twijfel of het op dat punt niet te voorspelbaar wordt met Rosario naast hem als teams zich ingraven. Qua snelheid is hij in ieder geval capabel genoeg om zo te accelereren dat hij met de bal onder de druk van de aanval uit voetbalt, zoals een Frenkie de Jong dat op een hoger niveau en met meer techniek doet, over sprints van langere afstanden valt helaas niets te zeggen. De beelden zijn positief, maar het is jammer dat je alleen de goede kanten van deze speler ziet. Op een ander kort filmpje zie ik nog dat hij de trap heeft om een paar goede schoten af te leveren.

Sangare een "hidden gem" voor PSV?
Deze speler lijkt me een verbetering t.o.v van de te dolle Jorrit Hendrix of Thomas die het aardig doet maar PSV niet heel veel extra's brengt. Maar zo heb je extra mogelijkheden als Rosario bijvoorbeeld een terugval krijgt.
Met 22 jaar heeft hij ook nog eens een mooie leeftijd.
 
Laatst bewerkt:
Ik had wat twijfels, want waarom is deze jongen inmiddels niet door een betere club opgepikt nadat hij de beste speler, of een van de beste spelers bij Toulouse in de L1 was afgelopen seizoen? Maar goed 8 miljoen is ogenschijnlijk, voor een back van de nummer 15 van de Bundesliga ook best een bedrag. En zijn prestaties zijn vooral bekend vanuit de Ligue1, Toulouse is pas dit seizoen aan de L2 begonnen.
Maar wat ik over hem lees en wat ik zie stemmen mij best positief. Het is goed om te horen dat Everton, Arsenal en de Spurs interesse hadden.

Maar hoeveel betekent die interesse, dat is de vraag.
 
Ach, als het een bekende naam of oud-PSV'er is, is het meteen "bord-op-schoot-scouting" en moet er eens een verassing komen. Als het een onbekende naam is, zal hij wel niet goed genoeg zijn.

Ik heb er wel vertrouwen in. Een type speler die wel nog niet hebben nu, veel ervaring op een hoger niveau en jong genoeg om doorverkoop waarde te hebben. Zeker als hij vaster international wordt, dan stijgt zijn prijs nog wel. Voor hetzelfde geld gaat hij naar Southampton en is hij volgende zomer lachend 40 miljoen waard. Naast Thomas en Rosario is er nog wel ruimte voor een klasbak, immers.
Beetje power op het middenveld is zeer gewenst. Benieuwd naar deze speler. We hebben niets te verliezen. (Nothing Toulouse.. ;) )
 
Maar hoeveel betekent die interesse, dat is de vraag.
Op dit moment is die vraag natuurlijk haast onmogelijk om te beantwoorden. Dat zal pas duidelijk zijn als hij hier een pak met wedstrijden gespeeld heeft.
Ter informatie is het goed om te weten dat die clubs interesse hadden. Ik zou het onvolledig vinden om het niet te vermelden. En het is een verkieslijk feit, ten opzichte van geen enkele interesse.


Dit zegt ook niet alles, maar is wel leuk om te weten. De Arsenal fans zagen het wel in hem zitten:
https://www.hitc.com/en-gb/2020/07/...omas-partey-rumours-want-ibrahim-sangare/?amp
 
Filmpje even bekeken. Ik word er wel enthousiast van. Weinig twijfel, veel overtuiging en meteen naar voren denkend en passend. Goeie crosspass ook. Zie deze speler wel spelen bij dit PSV en de beoogde speelwijze.
 
Omdat het gratis royalty free muziek is, mooie muziek is beschermd. Zo verdienen ze geld met de video/views en gratis muziekje voor jou.

Verder geen verstand van, maar is het beeldmateriaal ook niet beschermd dan? :unsure: Zie het zelf liever met gewoon stadiongeluid en eventueel commentaar, maar dat zal dan ook wel beschermd zijn oid.
 
Verder geen verstand van, maar is het beeldmateriaal ook niet beschermd dan? :unsure: Zie het zelf liever met gewoon stadiongeluid en eventueel commentaar, maar dat zal dan ook wel beschermd zijn oid.

Ik verdien al 10 jaar geld op youtube met games dus weet er alles van, beeldmateriaal is ook beschermd alleen ze zoomen in de video dat je geen logo's/commentaar + score menu's ziet enzo. Niemand kan ze dus aanklagen en zeggen zijn mijn beelden omdat dat bewijs dan onbtbreekt.

Lang leven grijs gebied :cool:
 
22 jaar, niet de ervaring die we zoeken
2 goals en 5 assists in 86 wedstrijd, niet de scorende middenvelder die we zoeken

Ik heb mijn sterke twijfels of dit hetgeen is wat we zoeken
Die scorende middenvelders hebben we toch al: Gakpo en Mauro, en waarschijnlijk/hopelijk Mo zometeen. We hebben een controlerende middenvelder naast Rosario nodig, die de verdediging ontlast en de bal snel naar voren krijgt. Ik ken de speler niet, maar van wat ík lees en hoor, is dit dus wel het type middenvelder dat we zoeken, imho
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan