Ibrahim Sangaré (M)

Ja

Groepswedstrijden
12.01.2022 Equatoriaal Guinea - Ivoorkust
16.01.2022 Ivoorkust - Sierra Leone
20.01.2022 Ivoorkust - Algerije

Hopelijk is Ivoorkust dan uitgeschakeld

23.01.2022 is PSV - Ajax :cautious:
Oei, dat is slecht gepland. Vreemd dat dat toernooi altijd tijdens de competitie plaatsvindt.
 
Ja

Groepswedstrijden
12.01.2022 Equatoriaal Guinea - Ivoorkust
16.01.2022 Ivoorkust - Sierra Leone
20.01.2022 Ivoorkust - Algerije

Hopelijk is Ivoorkust dan uitgeschakeld

23.01.2022 is PSV - Ajax :cautious:
Enig voordeel is wel dat Haller hetzelfde lot heeft als Sangare, hoewel ik wel denk dat Sangare voor ons belangrijker is dan Haller voor Ajax.
 
Ja

Groepswedstrijden
12.01.2022 Equatoriaal Guinea - Ivoorkust
16.01.2022 Ivoorkust - Sierra Leone
20.01.2022 Ivoorkust - Algerije

Hopelijk is Ivoorkust dan uitgeschakeld

23.01.2022 is PSV - Ajax :cautious:

En dan is er niemand bij die amateurs die denkt van 'goh, misschien moeten we een topper niet plannen wanneer topclubs hun spelers moeten afstaan voor de Afrika Cup'. Ongelofelijk
 
En kudus, misschien Mazroui en natuurlijk ook Onana (als die ooit nog voor Ajax speelt).
Mazraoui ligt zo slecht met de bondscoach, volgens mij wordt hij echt niet opgeroepen over een paar maand.

Hoewel er gekkere dingen gebeuren in de voetballerij. Uiteindelijk is het pas over een paar maand.
 
Hij heef alles wat een middenvelder tegenwoordig moet hebben. Alle afzeikers en kenners waar zijn die nu? Deze jongen gaat gewoon binnenkort naar een Europese topclub
Barcelona wilde hem, net voor hij naar PSV ging, aantrekken.
En wat te denken van Arsenal en Everton.
:PSV::DANCE::DANCE::DANCE:
 
Sangare has just gotten better and better since he's been here. I expect a lot of interest to come in for him over the next couple windows, but I have faith he wil not go anywhere for a bit yet.

He just makes the beautiful game look so easy.
 
Haha omdat ie nu net 2 x gescoord heeft?

Wel lekker voor PSV dat hij begint te scoren maar 2 weken geleden was t nog een simpele balafpakker die zsm de bal moest spelen naar iemand met zelfde shirt.

Laat hem dit eerst maar eens volhouden (vooral Europees) en wellicht komt er dan een leuke club maar eu top club (top10) gaat hem echt niet worden denk ik.

Gefeliciteerd nog met de overwinning.
Gewoon PSV weer een topclup maken. ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan