Ibrahim Sangaré (M)

Misschien is het verstandig om de Fein/Rosario-discussie, áls we die hier al willen voeren (en daar lijkt het wel op), vanuit het oogpunt van Sangaré te bekijken. Aangezien het zijn topic is enzo... :cool: Met wie zou hij het liefste samen spelen denken we?
Daar heeft de juf of meester vaak een sociogram voor. ;)
 
Wat dacht je van tegen PEC? Zijn laatste wedstrijd voordat hij positief werd getest op Corona en bij de beste spelers van het veld hoorde (getuige ook zijn belangrijke rol bij twee van de drie goals en de vele punten die hij die wedstrijd scoorde hij de MOTM uitverkiezing).

Dat was zijn eerste wedstrijd naast Götze. Die twee vonden elkaar gelijk prima. Fein komt in één elftal met Zahavi, Malen, Götze, Ihattaren en Sangaré. Dat is fijn debuteren. Rosario mocht vorig jaar de kar trekken op een middenveld met Hendrix, Thomas en Lammers voorin. Dat is toch echt wel andere koek. Vergelijk dat met het half jaar waarin iedereen vond dat Rosario schitterde, tussen Bergwijn, De Jong, Lozano en Pereiro (en vooruit, Hendrix). Toen speelde hij, omgeven door topspelers, zo goed dat iedere supporter hem in Oranje wilde hebben, inclusief Ajacieden en Feyenoorders. Met zijn type spel gaat Rosario niet het spel maken en is dus afhankelijk van zijn medespelers, net zoals je ziet dat Fein ook zo een type is.

Mijn punt is: tegen dit ADO, tussen Götze, Sangaré, Ihattaren, Zahavi en Malen durf ik zonder twijfel te zeggen dat Rosario ook een wereldpot zou hebben gespeeld. Laten we hopen dat Fein dit vasthoudt, maar voordat Rosario weer eens wordt beticht van alles en nog wat, laten we alsjeblieft alle kanten van het verhaal belichten.
Laat ik vooropstellen dat ik ook geen Rosario tegenstander ben hoor, maar wel dat ik van mening ben dat hij beter kan dan dat hij dikwijls laat zien. Met die reacties doelde ik er op dat de vorm van de dag of de laatste periode bij mij een belangrijke rol speelt voor het opstellen van Fein of Sangare na afgelopen zondag.
 
Laatst bewerkt:
Laten we deze discussie even over donderdag heen tillen, als Fein ook tegen PAOK heeft gespeeld. Ik vond Fein ook geweldig spelen, maar ik vond ook dat ADO wel hel erg zwak was. Als Fein weer zo weergaloos speelt tgen PAOK, mag hij van mij z'n basisplaats behouden, maar ik ben er nog niet zo zeker van.
Die komt de basis niet meer uit. Geweldige speler. Samen met Sangaré (zijn topic) het beste koppel in de eredivisie. Zelfs beter dan Klaassen en Kudus.
 
en in productie ziet dat er zo uit:
5fa42df63a26d-Screenshot_2020-11-05_175247.png
 
Wat een geweldenaar. Met Boscagli en Teze die achterin nog wel eens wat laten liggen mag je je in handjes knijpen met zo'n strijder op het middenveld. Hoeveel ballen heeft hij wel niet geblokt tegen ajax, en daar komen andere balveroveringen nog bij. Bewees dat hij het ook tegen teams van het niveau ajax gewoon laat zien.
Samen met Gotze de topaankoop van dit seizoen.
 
Wat een geweldenaar. Met Boscagli en Teze die achterin nog wel eens wat laten liggen mag je je in handjes knijpen met zo'n strijder op het middenveld. Hoeveel ballen heeft hij wel niet geblokt tegen ajax, en daar komen andere balveroveringen nog bij. Bewees dat hij het ook tegen teams van het niveau ajax gewoon laat zien.
Samen met Gotze de topaankoop van dit seizoen.
Ik zal uw prijzende woorden doorgeven!
 
Wat een geweldenaar. Met Boscagli en Teze die achterin nog wel eens wat laten liggen mag je je in handjes knijpen met zo'n strijder op het middenveld. Hoeveel ballen heeft hij wel niet geblokt tegen ajax, en daar komen andere balveroveringen nog bij. Bewees dat hij het ook tegen teams van het niveau ajax gewoon laat zien.
Samen met Gotze de topaankoop van dit seizoen.
Hij moet gewoon in de verdediging staan en dan het middenveld aanvullen met van Ginkel, of Fein.
 
Terug
Bovenaan Onderaan