Ibrahim Sangaré (M)

Zenden sprak al op jonge leeftijd 5 verschillende talen heb ik me laten vertellen. Als je ook ziet hoe bijna native hij Engels spreekt... Boudewijn is erg intelligent. Dat was ook de reden dat ze bij Ziggo en Fox hem niet meer zo vaak hebben uitgenodigd nadat hij alles goed ging onderbouwen en niet zomaar nee ging in wat anderen aan tafel zeiden. Ze vonden hem een arrogant mannetje.

Hij schijnt niet zo goed te luisteren. De hele tijd maar aan het zenden. En dat in 5 verschillende talen kan best vermoeiend zijn...
 

Lekker hoor, goed gehandeld!

Even de Retro zeiksnor aanzetten...kan natuurlijk ook zijn dat Sangaré de derde optie is en Southampton hem in de wachtkamer hebben gezet om optie 1 of 2 binnen te halen.
 
Madueke, Piroe, Gakpo, Rosario, Bruma, Teze, Dumfries, Sarange. De groep Mijnals kan weinig zeuren over ons PSV lijkt me 😀
 
Madueke, Piroe, Gakpo, Rosario, Bruma, Teze, Dumfries, Sarange. De groep Mijnals kan weinig zeuren over ons PSV lijkt me 😀

Ik vind het anders best racistisch dat je niet eens de moeite neemt om zijn naam correct te spellen...

Dit is zonder dollen volgens mij gewoon weer een prima versterking, net zoals Max. Extra pijnlijk voor ons na ons "transfernieuws" (Kale&Kokkie - ik bedoel Klaassen&Klaiber)...
 
Ik vind het anders best racistisch dat je niet eens de moeite neemt om zijn naam correct te spellen...

Dit is zonder dollen volgens mij gewoon weer een prima versterking, net zoals Max. Extra pijnlijk voor ons na ons "transfernieuws" (Kale&Kokkie - ik bedoel Klaassen&Klaiber)...
Maar met Rosario een zelfde type speler. Hendrix met Rosario werkte ook niet. Rosario moet dus wijken en Ihattaren naast deze Sarangé.
 
Het zal qua werkvergunning en Franse bond lastiger kunnen zijn.
Maar Europees inschrijven is niet anders. Je geeft als het ware een lijstje met namen door. Op dat moment vindt naar mijn weten geen controle op speelgerechtigheid plaats.
Aangezien Mitro ook op moment van inschrijven nog niet voor PSV mocht uitkomen.
Hij zal vast op de UEFA speellijst staan. Maar zolang hij geen werkvergunning heeft, mag hij niet werken.
 
Maar met Rosario een zelfde type speler. Hendrix met Rosario werkte ook niet. Rosario moet dus wijken en Ihattaren naast deze Sarangé.
Afgaande op twee filmpjes en wat reacties over Sangare denk ik toch dat hij betere kwaliteiten dan Hendrix heeft.
Hij is net als Rosario een verdedigende middenvelder, maar anders en dwingender in zijn spel.
Met snelle aanvallen of counters hebben we weer wat cement toegevoegd om de aanvallers te bereiken.
Maar toch deel ik je zorgen. Sangare kan leuk onder druk uitvoetballen, maar als de tegenstander heel compact op eigen helft gaat spelen, kan hij aanvallend dan ook in de kleine ruimtes iets forceren of gaat alles dan weer opzij en vice versa?
En misschien dat Sangere in de verdediging de ballen komt ophalen, zodat Rosario meer naar voren kan gaan, maar als de tegenstander weer een muur gaat bouwen, dan zit je met het zelfde probleem en dan heb je iemand met een individuele actie nodig. Ik betwijfel of het dan allemaal niet te voorspelbaar wordt, dan moet er veel van de backs komen en is het hopen dat Zahavi los komt van zijn man met een loooactie en binnen tikt of kopt.
Of Gakpo, Ihattaren en Malen moeten met een dribbel, combinatievoetbal of een schot op de proppen komen.
 
Behoorlijk tweebenig en blinkt vooral uit in defensieve duels, heeft lengte, sterke fysiek, en een prima voorwaardse pass in de benen. Ik kan het me best voorstellen dat hij een plekje naast Teze in de verdediging krijgt en daarin positief kan verrassen. Maar goed, dat is puur op omschrijving en stats van een CDM positie, dus eerst maar even afwachten hoe hij het bij PSV doet.
 
Behoorlijk tweebenig en blinkt vooral uit in defensieve duels, heeft lengte, sterke fysiek, en een prima voorwaardse pass in de benen. Ik kan het me best voorstellen dat hij een plekje naast Teze in de verdediging krijgt en daarin positief kan verrassen. Maar goed, dat is puur op omschrijving en stats van een CDM positie, dus eerst maar even afwachten hoe hij het bij PSV doet.

Het zou natuurlijk kunnen dat hij zich redelijk diep laat zakken en Boscagli daardoor soms wat hoger staat, en Sangare op die manier als een soort link tussen middenveld en verdediging fungeert. Je ziet bij teams die zo spelen wel vaker dat een CDM naar een CV positie terugzakt en zodoende een soort achterlinie van 3 vormt met de eigenlijke 2 CVs wanneer balverlies wordt geleden.
 
Zahavi is nu wel speelgerechtigd...weet iemand al iets over Sangare..? Mag hij meedoen tegen Rosenburg, of in ieder geval meedoen tegen Fortuna Sittard aanstaande zondag ?
 
Terug
Bovenaan Onderaan