Ibrahim Sangaré (M)

Snap niet waarom de administratieve rompslomp rond deze jongen weer zo lang moet duren.
Met Max was t toch ook zo afgerond?
Met Zahavi heb je dwarsliggende Chinezen, maar wat is hier de reden?
Zou bijna gaan denken dat t aan PSV ligt. Alsof de persoon die dit soort dingen normaal regelt een paar weekjes met verlof is :rolleyes:
 
Snap niet waarom de administratieve rompslomp rond deze jongen weer zo lang moet duren.
Met Max was t toch ook zo afgerond?
Met Zahavi heb je dwarsliggende Chinezen, maar wat is hier de reden?
Zou bijna gaan denken dat t aan PSV ligt. Alsof de persoon die dit soort dingen normaal regelt een paar weekjes met verlof is :rolleyes:
Moet dit ook langs de Ivoriaanse bond of heeft hij een werkvergunning nodig als Afrikaan?
 
Moet dit ook langs de Ivoriaanse bond of heeft hij een werkvergunning nodig als Afrikaan?
Als ik Football Manager aanhoud is er een deadline om je spelers Europees in te schrijven, ik weet echter niet hoe ver die voor een wedstrijd is en of dat voor 't eggie ook zo is
 
Moet dit ook langs de Ivoriaanse bond of heeft hij een werkvergunning nodig als Afrikaan?

Zal idd met werkvergunning te maken hebben.
Ik vind de communicatie van PSV hierin behoorlijk slecht. We moeten het met snippers info van rik elfrink doen.
 
Als ik Football Manager aanhoud is er een deadline om je spelers Europees in te schrijven, ik weet echter niet hoe ver die voor een wedstrijd is en of dat voor 't eggie ook zo is
Middernacht, die dag ervoor. Dat was met Mitro zo, in ieder geval. Transfer was niet afgerond, maar ze hadden hem alvast Europees ingeschreven, daardoor kon hij dezelfde avond nog voetballen.
 
Dat was een Europeaan. Dat zal wel anders zijn.
Het zal qua werkvergunning en Franse bond lastiger kunnen zijn.
Maar Europees inschrijven is niet anders. Je geeft als het ware een lijstje met namen door. Op dat moment vindt naar mijn weten geen controle op speelgerechtigheid plaats.
Aangezien Mitro ook op moment van inschrijven nog niet voor PSV mocht uitkomen.
 
Ah, Zenden spreekt dus ook n woordje Frans, dat helpt :)
Zenden sprak al op jonge leeftijd 5 verschillende talen heb ik me laten vertellen. Als je ook ziet hoe bijna native hij Engels spreekt... Boudewijn is erg intelligent. Dat was ook de reden dat ze bij Ziggo en Fox hem niet meer zo vaak hebben uitgenodigd nadat hij alles goed ging onderbouwen en niet zomaar nee ging in wat anderen aan tafel zeiden. Ze vonden hem een arrogant mannetje.
 
Zenden sprak al op jonge leeftijd 5 verschillende talen heb ik me laten vertellen. Als je ook ziet hoe bijna native hij Engels spreekt... Boudewijn is erg intelligent. Dat was ook de reden dat ze bij Ziggo en Fox hem niet meer zo vaak hebben uitgenodigd nadat hij alles goed ging onderbouwen en niet zomaar nee ging in wat anderen aan tafel zeiden. Ze vonden hem een arrogant mannetje.
Zo, dat wist ik nog niet, wat n baas.
 

Lekker hoor, goed gehandeld!
Eerst zei men dat PSV het niet kon winnen van dat soort clubs maar we doen het toch maar weer. Hetzelfde geldt misschien ook voor Max, Schmidt en Zahavi. Blijkbaar heeft PSV nog genoeg aanzien en een goed verhaal
 
Terug
Bovenaan Onderaan