Ibrahim Sangaré (M)

Sangaré uitgeroepen tot Speler van het Jaar in Ivoorkust

Ajacied Kudus verdient prestigieuze onderscheiding in eigen land​


Ik vindt de titels wel al veel zeggen (volgensmij hebben ze precies dezelfde prijs gewonnen in eigen land). Daarbij moet erbij Kudus nog Ajacied voor maar misschien zie ik het verkeerd.
 

Sangaré uitgeroepen tot Speler van het Jaar in Ivoorkust​

Ajacied Kudus verdient prestigieuze onderscheiding in eigen land​


Ik vindt de titels wel al veel zeggen (volgensmij hebben ze precies dezelfde prijs gewonnen in eigen land). Daarbij moet erbij Kudus nog Ajacied voor maar misschien zie ik het verkeerd.
Nee, je ziet het goed. VP zeker?
 
VI juist, het platform waarvan je het misschien het minst verwacht.

Edit: zie dat ze het nu veranderd hebben in:

Kudus verkozen tot Speler van het Jaar: Ghanese legende reikt prijs uit​

Opzich een fijne speler. Hij was ook zo'n beetje de enige die nog wat constanter speelde bij ajax in vormcrisis. Kan er wel mee leven.. volgend seizoen xavi 👍
 
Sangaré gaat never nooit voor 37 miljoen worden verkocht. Ten eerste haalt hij te vaak geen goed niveau en ten tweede valt de verkoopprijs van PSV'ers altijd tegen. PSV heeft het geld nodig. Zal wel 30 miljoen worden ofzo, inclusief bonussen.
Meteen doen. Actie.
 
Sangaré gaat never nooit voor 37 miljoen worden verkocht. Ten eerste haalt hij te vaak geen goed niveau en ten tweede valt de verkoopprijs van PSV'ers altijd tegen. PSV heeft het geld nodig. Zal wel 30 miljoen worden ofzo, inclusief bonussen.
30 miljoen + een CV.. :hope:
 
Ik vind Sangare echt een koopje voor 37 miljoen ik verwacht echt dat hij zo mee kan bij de meeste clubs van het linker rijtje van de PL. Hij heeft kwaliteiten waarin hij misschien wel een van de beste van de wereld in is, en hij is juist beter in de topwedstrijden.

Als Sangaré zijn niveau van afgelopen jaar vasthoudt is 37 miljoen flink veel voor iemand die kleurenblind is.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Worden andere spelers verweten dat ze geen clubliefde tonen als het om geld gaat. 😱😇
Maar als we zelf geld nodig hebben….😂
Tja, wel zo realistisch. 3 seizoenen PSV en dan voor een mooie som gaan. Clubliefde verwacht ik niet.

Voor een habbekrats de club die je carrière op gang hielp verlaten voor een zielloze probleemclub, is wel weer het andere uiterste.
 
Tja, wel zo realistisch. 3 seizoenen PSV en dan voor een mooie som gaan. Clubliefde verwacht ik niet.

Voor een habbekrats de club die je carrière op gang hielp verlaten voor een zielloze probleemclub, is wel weer het andere uiterste.
Die habbekrats is de fout van PSV.
 
Terug
Bovenaan Onderaan