Ibrahim Sangaré (M)

Aangezien we geen CL gelden hebben moet je gewoon geen genoegen nemen met minder dan 60 miljoen. Graag of niet.
Zal wel weer een verlaagde transfersom worden. Dat doen we m.i. iets te vaak. Nodig om toppers binnen te halen, duidelijk. Maar Sangare was op moment van halen nog geen topper.
 
Kan zijn dat ik eroverheen heb gelezen maar, wat voor baas ben je als je tijdens ramadan zo'n pot speelt. Ijzeren longen en uitschuif benen. Dat hij nog maar een heel jaar (zonder de vormdipjes) mag schitteren bij ons PSV. Guti en Sangare is een complementair duo. Nooit verwacht!

Als Götze ook nog een seizoen gaat blijven en dit middenveld zal de vaste samenstelling gaan worden onder RvN volgend seizoen, dan gaan we een leuk jaar tegenmoet. En wat investeringen op de buitenposities en verdediging uiteraard..
 
Vertel mij eerst welke blanke er van dit team er aanspraak op maakt.:unsure: Dan doe ik dat met alle liefde. En als je de Veerman topic goed had gelezen had je gezien dat ik als een van de weinigen positief was over de aankoop. :FP:
Laten we elkaar gewoon negeren. Mijn manier van posten past jou niet, en dat is prima toch. Zet me gewoon op negeer en laten we verwijten heen en weer achterwege laten.
 
Gewoon nu direkt salarisverhoging/contractverlenging aanbieden! Natuurlijk zonder teveel rare fratsen erin. Min 50 miljoen erboven splitsen. Als je eens volgt hoe blij hij is na een goal dan zie je dat hij hiervoor gekomen is. Zie hem dan best nog 1 jaar blijven als je hem genoeg perspectief aanbied om meer prijzen te winnen. Mooi Casimero opvolgen bij Real Madrid.
Ik moet de eerste voetballer die blijft omdat hij het "zo naar zijn zin heeft" nog zien. Die gasten gaan voor salaris en niets anders. Kan ze geen ongelijk geven. Ze moeten in een jaar of tien binnen zijn gelopen.
 
Lastig. Mooie club voor Sangare. Op zich dikke winst in een korte tijd.

Ik hoop dat we het weigeren. Maar begrijpelijk als PSV dit bedrag goed kan gebruiken
 
Leicester schijnt bereid te zijn om 35 miljoen euro neer te leggen voor Sangare. Ik denk niet dat PSV tegen dat bedrag nee gaat zeggen...
Ze mogen beginnen met 35 miljoen en wij hoeven niet meteen toehappen als er een eerste bod binnen komt. Het zou een schande zijn als Sangare 8 miljoen minder gaat opleveren dan de grijze muis Donny vd Beek….
 
Ze mogen beginnen met 35 miljoen en wij hoeven niet meteen toehappen als er een eerste bod binnen komt. Het zou een schande zijn als Sangare 8 miljoen minder gaat opleveren dan de grijze muis Donny vd Beek….

"Wil andere clubs voor zijn", nou prima dus. We beginnen vanaf 35 miljoen. Begin maar, jongens.
 
We gaan praten vanaf 50m…die Engelse clubs die denken bij ons voor een dubbeltje op de eerste rij te kunnen zitten mogen opbokken!
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Terug
Bovenaan Onderaan