Ibrahim Sangaré (M)

Als ze de bal weg trappen wel. Maar wanneer ze de bal toch willen aannemen en dan nog een draai willen maken enz, dan moeten ze technisch gezien van hele goede huizen komen. Götze in zijn betere tijd, een Afellay, vd Vaart, Sneijder enz.
Daar heb je een punt.
Denk wel dat de gewenning aan kunstgras ook meespeelt. Misschien dat Mauro daarom een van de beteren, misschien wel de beste op het veld was met Heracles-ervaring.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Daar heb je een punt.
Denk wel dat de gewenning aan kunstgras ook meespeelt. Misschien dat Mauro daarom een van de beteren, misschien wel de beste op het veld was met Heracles-ervaring.
Is vast niet je bedoeling, maar ik denk dat je hier Mauro tekort mee doet. Heeft denk ik bijna niks te maken kunstgras, maar vooral hoe dramatisch iedereen weer is, terwijl Mauro gewoon alles geeft en hij gewoon goed kan voetballen, ondanks de (soms terecht) ontstane beeldvorming.
 
Vandaag weer eens onthutsend zwak. Te traag in bewegingen en in balbehandeling. Is ook niet zo gek. Alleen hele goede en wendbare voetballers met een geweldige techniek kunnen op zo’n veld zich onttrekken aan de malaise.
Plus voetballers die opties hebben om de bal naartoe te spelen. Ik blijf dat een tenenkrommend fenomeen vinden, hoe weinig onze ploeg (al jaren) gebruikt maakt van de ruimte en van ballen in de diepte.

Die persoonlijke fout was een blunder in overtreffende trap. Maar hij moet gewoon naast Guti. Dan rendeert ie het beste, maarja, Schmidt...
Hij had hem best terug kunnen spelen op ik meen Teze. Dure persoonlijke fout dus.
 
Is vast niet je bedoeling, maar ik denk dat je hier Mauro tekort mee doet. Heeft denk ik bijna niks te maken kunstgras, maar vooral hoe dramatisch iedereen weer is, terwijl Mauro gewoon alles geeft en hij gewoon goed kan voetballen, ondanks de (soms terecht) ontstane beeldvorming.
Ik denk dat het voor hem net wat gemakkelijker is vanwege zijn ervaring met kunstgras. Ik vind hem een prima oplossing als LB en een van de beteren in het elftal momenteel. Tenminste iemand die idd altijd 100% geeft.
 
Die persoonlijke fout was een blunder in overtreffende trap. Maar hij moet gewoon naast Guti. Dan rendeert ie het beste, maarja, Schmidt...
Hij moet gewoon doen wat hij kan en niet willen dribbelen , draaien , showen en zeker niet in de eigen 16.............
 
Vandaag weer eens onthutsend zwak. Te traag in bewegingen en in balbehandeling. Is ook niet zo gek. Alleen hele goede en wendbare voetballers met een geweldige techniek kunnen op zo’n veld zich onttrekken aan de malaise.
Het is sinds zijn terugkeer van de Afrikacup al prut. Misschien moeten ze hem effe 2 weken vakantie geven; zo heb je er ook niks aan.
 
Dank je wel Sangaré.
Wat een kostbaar balverlies tegen Eagles.
1-0 achter bij een groot veldoverwicht.
Centen voor hem koesteren, en doorselecteren.
 
Voor de winter en op de Afrika Cup kon hij het wel.
Is dus naast zijn schoenen aan het lopen en speelt niet meer in het teambelang maar voor een transfer. Die mag hij hebben bij een bod van 20 miljoen. Speelde prima om in vorm te komen voor de Afrika cup. Nu heeft hij geen doel meer en begint nu zichzelf te overschatten en denkt dat Real Madrid wel voor hem komt.
 
Is dus naast zijn schoenen aan het lopen en speelt niet meer in het teambelang maar voor een transfer. Die mag hij hebben bij een bod van 20 miljoen. Speelde prima om in vorm te komen voor de Afrika cup. Nu heeft hij geen doel meer en begint nu zichzelf te overschatten en denkt dat Real Madrid wel voor hem komt.
Bij jou is het glas wel vaak halfleeg hè?
 
Vind het niet vreemd dat hij (Sangare) ff minder in vorm is.

1. Moet weer aan zijn rol wennen in het team sinds de komst van Veerman en de terugkeer van Guti sinds de winter.
2. Misschien word er door clubs aan hem getrokken?
3. Heeft nu al bijna even veel minuten gemaakt als geheel vorig seizoen.
En daarnaast is hij ook nog relatief jong en om die reden ook niet constant genoeg. Spelers als Sangare zijn pas rond hun 26e heel stabiel. Hij is natuurlijk geen technicus oid en moet het hebben van zijn inzicht en fysiek. Als hij vermoeid is, is hij net als iedere andere sporter niet geconcentreerd en zijn dan zijn aannames bijv bedroevend. Een zeer constante en stabiele Sangare zou nooit bij een club als PSV spelen, ja misschien pas op 30 jarige leeftijd enz.
We hebben te veel geleund op hem de laatste maanden en dat mag eigenlijk niet. Bij een club als PSV moet je kunnen leunen op een Götze, Ramalho, Zahavi en in mindere mate op de supertalenten als Gakpo en Madueke, maar nooit op een controleur.
 
Oke hij speelt prima.
Het gaat Mikasa (denk ik) minder om de beoordeling hoe Sangare speelt maar meer om jouw analyse over waarom hij zo slecht speelt. Dat gaat uit van een soort arrogantie en egocentrische persoonlijkheid. Dat is op zijn minst gezegd wat negatief ingesteld en dat zie ik zelf niet terug.
 
Ondanks zijn wat mindere vorm nu, nog steeds belangrijk qua agressie en fysiek op middenveld. Alleen het secure voor de Afrika cup is wat minder. Komt wel weer. Topper, onze Sangare!
 
Zeker in dit soort wedstrijden is hij zo belangrijk. Hij gaat oa het verschil maken vanavond

Klopt, Europees heb je 'm de rest van de campagne wel nodig. Bij de overige ploegen staan er meestal wel "knoesten" op het middenveld. Met Veerman Guti Boscagli/van Ginkel zie ik dat minder zitten dan wanneer Sangare erbij is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan