Ibrahim Afellay (M)

Ik hoop dat ze hem ook in gaan zetten buiten het veld als begeleider van jongeren.
Om als levend bewijs te dienen hoe het vooral niet moet?

Heb zelf nog een zuur gevoel overgehouden aan zijn vertrek halverwege het seizoen en het kampioenschap wat we vervolgens misliepen voor de 3 miljoen die het heeft opgebracht.
 
Geen idee hoe hij ervoor staat. Jaren weinig gespeeld natuurlijk. Wel al maanden onder toezicht van onze medici. Dat zou erop moeten duiden dat hij fit is, nu nog wedstrijdfit. Vraag me echt af of hij het niveau nog aan kan maar laat me graag verassen.
Als mentor voor jongere spelers prima om erbij te hebben natuurlijk.
 
Om als levend bewijs te dienen hoe het vooral niet moet?

Heb zelf nog een zuur gevoel overgehouden aan zijn vertrek halverwege het seizoen en het kampioenschap wat we vervolgens misliepen voor de 3 miljoen die het heeft opgebracht.

Ergens blij dat hij terug is en zou inderdaad misschien voor Ihattaren kunnen betekenen. Maar wel weer een niet fitte speler erbij en een middenvelder waar we inmiddels al bijna twee elftallen van hebben.

Het is tijd voor verdedigers, een stuk of 4.. en geen type Behich :grin::S:

Ik denk dat het voor jongens zoals Ihattaren een goede begeleider zal zijn. Iemand met dezelfde achtergrond die het allemaal wel gezien heeft, daarin fouten gemaakt, maar daardoor kan relativeren.
 
De staf heeft hem de afgelopen maandag bezig gezien, dus neem aan dat ze overtuigd zijn van zijn fitheid. Prima versterking voor PSV lijkt me dan. Voetballend gezien ongetwijfeld nog bij de beste spelers in de Eredivisie.
 
De staf heeft hem de afgelopen maandag bezig gezien, dus neem aan dat ze overtuigd zijn van zijn fitheid. Prima versterking voor PSV lijkt me dan. Voetballend gezien ongetwijfeld nog bij de beste spelers in de Eredivisie.

Dat is maar de vraag. Hij kon in Griekenland al geen potten breken. Ik moet wel bekennen dat ik het nooit in Ibi zag zitten, maar ik ben dan ook slechts een Twittersupporter.
 
De staf heeft hem de afgelopen maandag bezig gezien, dus neem aan dat ze overtuigd zijn van zijn fitheid. Prima versterking voor PSV lijkt me dan. Voetballend gezien ongetwijfeld nog bij de beste spelers in de Eredivisie.

De staff heeft Behich ook heel lang aangekeken, wat uitpakte als de grootste flop uit de eredivisie ooit. Staff/MVB is de laatste dus wie je moet vertrouwen :FP:

Affelay/Robben is gewoon een grote grap en dieptepunt, nood is hoog voor vastigheid en wij gaan trekken aan spelers waar je totaal niet op kan bouwen.
 
De staff heeft Behich ook heel lang aangekeken, wat uitpakte als de grootste flop uit de eredivisie ooit. Staff/MVB is de laatste dus wie je moet vertrouwen :FP:

Affelay/Robben is gewoon een grote grap en dieptepunt, nood is hoog voor vastigheid en wij gaan trekken aan spelers waar je totaal niet op kan bouwen.

Ahem, de grootse flop ooit. Reservespeler, 1.5 gekocht, 1.0 verkocht. Nagenoeg niet gespeeld, dus weinig verkloot.

Bijvoorbeeld Sinkgraven. Groot talent (zou het zijn) Van het middenveld teruggestuurd naar opvullen van de defensie. Voor 7 miljoen gehaald, verkocht voor 4.5.
 
Ahem, de grootse flop ooit. Reservespeler, 1.5 gekocht, 1.0 verkocht. Nagenoeg niet gespeeld, dus weinig verkloot.

Zonder enig twijfel de grootste flop ever, we hebben het niet over de financiële plaatje maar over de persoon en zijn skills zelf. Misschien heeft die MvB omgekocht of met iets gechanteerd om een contract te krijgen bij PSV, andere reden kan ik niet bedenken.

Want jij en ik hadden net zo makkelijk in zijn schoenen kunnen staan, waren wij misschien de grootste flop maar gaat om het idee.
 
De staff heeft Behich ook heel lang aangekeken, wat uitpakte als de grootste flop uit de eredivisie ooit. Staff/MVB is de laatste dus wie je moet vertrouwen :FP:

Affelay/Robben is gewoon een grote grap en dieptepunt, nood is hoog voor vastigheid en wij gaan trekken aan spelers waar je totaal niet op kan bouwen.

Die is wsl op aanraden van van Bommel gekomen. Ik ga er even vanuit dat meer mensen dan alleen MvB Ibi aan het werk hebben gezien en 'm vooral ook fit genoeg achten.

Ik zie het wel een beetje als een "extraatje".
 
De staff heeft Behich ook heel lang aangekeken, wat uitpakte als de grootste flop uit de eredivisie ooit. Staff/MVB is de laatste dus wie je moet vertrouwen :FP:

Affelay/Robben is gewoon een grote grap en dieptepunt, nood is hoog voor vastigheid en wij gaan trekken aan spelers waar je totaal niet op kan bouwen.
Hoeft niet. Ik ga er niet van uit dat Afellay direct voor de basis is gehaald. Dus als er nog iets verkocht wordt op het middenveld zie ik ook daar nog iets gebeuren. Robben wordt natuurlijk voor de basis gehaald. Echter, doordat je goede talenten daarachter heb zitten kan je alsnog voldoende bouwen en is er weinig afbreukrisico. Robben gaat immers geen 40 wedstrijden spelen volgend jaar, dus de talenten zullen speeltijd genoeg krijgen.

Veel onzekerheden tot dusverre. Dit betekent niet dat dit, over pak hem beet twee weken, heel anders kan uitzien.
 
Zonder enig twijfel de grootste flop ever, we hebben het niet over de financiële plaatje maar over de persoon en zijn skills zelf. Misschien heeft die MvB omgekocht of met iets gechanteerd om een contract te krijgen bij PSV, andere reden kan ik niet bedenken.

Want jij en ik hadden net zo makkelijk in zijn schoenen kunnen staan, waren wij misschien de grootste flop maar gaat om het idee.

De betekenis van flop is niet iets wat slecht is, maar iets waarvan veel wordt verwacht, maar uiteindelijk niets wordt. Romero en Sulejmani, dat zijn flops. Behich, daar hoefde je niet veel van te verachten. En dat heeft hij naar verwachting ingevuld.
 
Hoeft niet. Ik ga er niet van uit dat Afellay direct voor de basis is gehaald. Dus als er nog iets verkocht wordt op het middenveld zie ik ook daar nog iets gebeuren. Robben wordt natuurlijk voor de basis gehaald. Echter, doordat je goede talenten daarachter heb zitten kan je alsnog voldoende bouwen en is er weinig afbreukrisico. Robben gaat immers geen 40 wedstrijden spelen volgend jaar, dus de talenten zullen speeltijd genoeg krijgen.

Veel onzekerheden tot dusverre. Dit betekent niet dat dit, over pak hem beet twee weken, heel anders kan uitzien.

PSV 'haalt' Robben? Heb ik iets gemist?
 
Leuk voor Ibi en geeft aan dat PSV een warme club is. Of PSV er speltechnisch iets aan heeft? Wel als begeleider van bijvoorbeeld Ihatarren.

En fijn om er nog een middenvelder bij te hebben. De enige linie, waarin er (haast) geen vertrekgeruchten zijn.
 
Zonder enig twijfel de grootste flop ever, we hebben het niet over de financiële plaatje maar over de persoon en zijn skills zelf. Misschien heeft die MvB omgekocht of met iets gechanteerd om een contract te krijgen bij PSV, andere reden kan ik niet bedenken.

Want jij en ik hadden net zo makkelijk in zijn schoenen kunnen staan, waren wij misschien de grootste flop maar gaat om het idee.
Als een speler waar we een half miljoen (inclusief salaris misschien een miljoen) op verloren hebben de grootste flop is van PSV, hebben ze het niet slecht gedaan.

Manmanman hou toch op met al die negativiteit overal. :FP:
 
Terug
Bovenaan Onderaan