Ibrahim Afellay (M)

Tja. Als hij 3/4 seizoen fit blijft, is het een geweldige toevoeging. Middenveld Rosario of Hendrix, Ibi en Pereiro of Ihattaren...
 
Misschien is Afellay wel een goeie mentor voor Ihattaren in zijn stormachtige ontwikkeling bij PSV en straks bij zijn keuze voor een Europese Topclub en zijn keuze voor Oranje of Marokko....;)
Afellay een goede mentor?? Ik heb daar mijn twijfels over...Zijn beste tijd was bij PSV. Ik snap best dat Mo van Ibi iets kan leren, maar mentor? Ik heb daar mijn twijfels over.
 
Aangezien de woorde "kut mentaliteit" hier al vaak zijn gevallen. Ik bespeur in dit artikel alleen maar goede mentaliteit:

https://www.vi.nl/nieuws/op-comeback-azende-afellay-voelt-zich-bij-psv-kleine-jongen-in-snoepwinkel
Door de jaren heen draaien sommigen wel bij. Van Persie kwam vroeger ook over als 'n vervelend ventje, maar komt de laatste jaren prima over en bij Feyenoord schijnt het ook prima te werken tussen hem en jonge spelers.

Technische staf die Afellay bijna dagelijks aan het werk ziet kan dat het beste inschatten.

Als hij fit is en positief in de wedstrijd zit, dan kun je 'm best een contract aanbieden.
 
Afellay keert terug bij selectie PSV
Ibrahim Afellay keert terug bij PSV. De 33-jarige middenvelder tekent een contract voor één jaar bij de club waar hij groot werd.
 
Ik weet niet of dit een goede zet is voor PSV daar ik niet kan beoordelen hoe goed hij nog is. Daarvoor heb ik hem te weinig gezien de afgelopen jaren.

Maar laten we hem (en de Jong) het voordeel van de twijfel geven en er van uit gaan dat hij nog steeds de juiste kwaliteiten heeft voor PSV 1.
 
1 jarig contract, best oké voor erbij en ik denk wel een goede mentor voor jongens als ihattaren
 
Men heeft hem al een tijdje weer mee mogen maken. Het zou dus geen gok moeten zijn. Maar met het oog op de noodzakelijke ervaring lijkt het me prima. Het zou mooi zijn als hij een soort Cocu zou kunnen zijn.
 
De een na de ander dieptepunt gewoon, ik weet echt niet wat we fout hebben gedaan dat we zo veel bad karma en pech in zo korte tijd kunnen hebben :FP:
 
Terug
Bovenaan Onderaan