Ibrahim Afellay (M)

Eens, maar toch krijg ik gelijk weer koude rillingen. Dat taaltje, onze dagelijkse bioscoop updates, het dansje en de overige pure domheid... Brrrrr.

En zou dat nou worden gecompenseerd door goede voetbalkwaliteiten, oké, maar dat kunnen we van Erik ook niet bepaald zeggen. Zeker zijn laatste seizoen was echt een nachtmerrie en ik weet ook nog dat ik toen één van zijn dansjes heb gedaan. Uit blijheid welteverstaan, toen er een club zo gek was om geld neer te leggen voor een speler van dat niveau. (Dat was nog in de jaren dat Ramselaar en Luckassen niemand nog een cent gekost hadden)

Pieters als CV zou momenteel een upgrade zijn.
 
Gaat over Pieters he, die speelde tot dit seizoen altijd 30+ wedstrijden voor Stoke.
Ik las niet goed. I stand erected!

Eens, maar toch krijg ik gelijk weer koude rillingen. Dat taaltje, onze dagelijkse bioscoop updates, het dansje en de overige pure domheid... Brrrrr.[...]
Ik trok mijn conclusie niet met plezier. Eerder meewarig schuddend met het hoofd, me realiserend hoe Brands de verdediging heeft gesloopt.:zien:

Pieters als CV zou momenteel een upgrade zijn.
Klopt.:cry:
Zakdoekje?:sneeze:
 
Eens, maar toch krijg ik gelijk weer koude rillingen. Dat taaltje, onze dagelijkse bioscoop updates, het dansje en de overige pure domheid... Brrrrr.

En zou dat nou worden gecompenseerd door goede voetbalkwaliteiten, oké, maar dat kunnen we van Erik ook niet bepaald zeggen. Zeker zijn laatste seizoen was echt een nachtmerrie en ik weet ook nog dat ik toen één van zijn dansjes heb gedaan. Uit blijheid welteverstaan, toen er een club zo gek was om geld neer te leggen voor een speler van dat niveau. (Dat was nog in de jaren dat Ramselaar en Luckassen niemand nog een cent gekost hadden)

Pieters zijn meest krachtige ingrijpen was dat ruitje. Voor de rest zie ik hem altijd me de handen achter de rug achteruit lopen. Totdat hij bij de achterlijn was...en de tegenstander met de bal ook.
 
Maar...Wél bij Barça 'gespeeld'.
En miljonair geworden.

Het gaat hem allang niet meer om het spelletje. Knikkers moet 'ie hebben!
 
Maar...Wél bij Barça 'gespeeld'.
En miljonair geworden.

Het gaat hem allang niet meer om het spelletje. Knikkers moet 'ie hebben!
Je doet nu wel erg nagetief hoor: hij heeft die voorzet gegeven aan Messi tegen Madrid.
 
Maar...Wél bij Barça 'gespeeld'.
En miljonair geworden.

Het gaat hem allang niet meer om het spelletje. Knikkers moet 'ie hebben!

Ik snap dat inmiddels wel. Hij heeft z'n talent niet echt verzilverd en moet nog eens gaan cashen voordat hij met voetbalpensioen gaat. We zullen 'm vast nog wel in het Midden-Oosten zien ballen, of in China.
 
Ik snap dat inmiddels wel. Hij heeft z'n talent niet echt verzilverd en moet nog eens gaan cashen voordat hij met voetbalpensioen gaat. We zullen 'm vast nog wel in het Midden-Oosten zien ballen, of in China.
Mwoah, hij is al wel binnen hoor. Dan zou ik denken dat je toch weer eens voor het plezier moet kiezen en niet voor het graaien. Maar goed, misschien is het makkelijk praten vanuit mijn perspectief.
 
Laatst bewerkt:
Mwoah, hij is al wel binnen hpoor. Dan zou ik denken dat je toch weer eens voor het plezier moet kiezen en niet voor het graaien. Maar goed, misschien is het makkelijk praten vanuit mijn perspectief.

Jij hebt je schaapjes al lang op het droge. Verplaats je nou eens voor één keertje in due arme Afellay.
 
Terug
Bovenaan Onderaan