Ibrahim Afellay (M)

+1
Het is geen ziekte of iets naars, dus waarom zou ik hem niet zo mogen noemen als nickname? Appelflap, Afaallay of whatever. In mijn wereld en door al zijn doen en laten van afgelopen jaren staat die gozer gewoon laag bij mij. Jullie mogen hem noemen ( of kreunen ) hoe jullie willen :)

"In mijn wereld". Mag ik even een teiltje?
Het verbasteren van namen op een manier die graag door supporters van andere clubs wordt of werd gebruikt, bij mensen die wat betekent hebben voor de club, vind ik niet bepaald iets voor een supporter.
 
"In mijn wereld". Mag ik even een teiltje?
Het verbasteren van namen op een manier die graag door supporters van andere clubs wordt of werd gebruikt, bij mensen die wat betekent hebben voor de club, vind ik niet bepaald iets voor een supporter.

Waarom is appelflap per definitie iets naars dan?
appelflap-bis.jpg

:kwijl: Vedrano is gewoon zo'n goede jongen. Wilde Afellay alleen maar een hart onder de riem steken!
 
Afellay is gewoon nog steeds een klasse speler die in onze eredivisie bij de betere spelers zal behoren. Denk dat zijn salaris wensen te hoog zijn voor Psv.
 
Laatst bewerkt:
Ik vermoed dat Philip Cocu, die in het verleden een goede verstandhouding met Ibi had, wel eens een goede invloed op hem zou kunnen hebben en hem weer aan het voetballen weet te krijgen, indien hij terug zou keren. Van mij mag hij de kans krijgen.
 
Het verbasteren van namen op een manier die graag door supporters van andere clubs wordt of werd gebruikt, bij mensen die wat betekent hebben voor de club, vind ik niet bepaald iets voor een supporter.

Waarom word dit er constant bij gehaald? Iedere voetballer die op de goede of slechte manier opvalt krijgt iets achter of op zijn naam kleven, bij huidige supporters en alle overige.

Of je dan appelflap heet, josti Veltman of Milikfles
 
Waarom word dit er constant bij gehaald? Iedere voetballer die op de goede of slechte manier opvalt krijgt iets achter of op zijn naam kleven, bij huidige supporters en alle overige.

Of je dan appelflap heet, josti Veltman of Milikfles

Prima joh.
 
Afellay is inderdaad een prima vervanger voor Wijnaldum.

Maher----------Afellay
-------Guardado------

of

Guardado------Afellay
--------Hendrix--------

Dit zijn opstellingen waarmee PSV voor de dag kan komen. Wijnaldum gaan we heel erg missen, maar Afellay en Guardado op het middenveld is voor Eredivisie-begrippen geweldig.
 
Als ik me niet vergis is Afellay deze zomer transfervrij. In combinatie met zijn achtergrond en ervaring is hij dus zeker een interessante optie voor PSV, maar ik blijf mijn vraagtekens zetten bij zijn mentaliteit, gedrag (nare maniertjes) en fysieke gesteldheid.
 
Als ik me niet vergis is Afellay deze zomer transfervrij. In combinatie met zijn achtergrond en ervaring is hij dus zeker een interessante optie voor PSV, maar ik blijf mijn vraagtekens zetten bij zijn mentaliteit, gedrag (nare maniertjes) en fysieke gesteldheid.

Diezelfde twijfels deel ik volledig.

Ik had het dan ook vooral over het voetbaltechnische gedeelte. De voetballer Afellay, mits fit, is van toegevoegde waarde voor PSV bij vertrek van Wijnaldum.
 
Diezelfde twijfels deel ik volledig.

Ik had het dan ook vooral over het voetbaltechnische gedeelte. De voetballer Afellay, mits fit, is van toegevoegde waarde voor PSV bij vertrek van Wijnaldum.

Ik denk dat afellay aantrekken als vervanger van Memphis logischer is, met maher en guardado heb je te weinig body op het middenveld en maher gaat denk ik de rol van gini overnemen. Ook in het Nederlands elftal, bij Barcelona en Olympiakos speelde hij meer als linksbuiten dan als middenvelder.
En wat betreft zijn gedrag, geloof ik niks van al die opgeklopte verhalen.
 
Ajax bewijst dat je er met alleen jonge talenten niet komt dit seizoen. Met het vertrek van Wijnaldum is de komst van Afellay meer dan welkom. Daarmee is de routine op het middenveld gewaarborgd. En het mooie is dat Maher en Hendrix ook weer een jaar verder zijn. Van beide verwacht ik overigens veel komend seizoen. Een blessure van Afellay is hierdoor prima op te vangen. Met het geld wat we met deze transfer besparen zou ik investeren in nieuw talent en een onnederlandse topaankoop als vervanger voor Depay.
 
Terug
Bovenaan Onderaan