Ibrahim Afellay (M)

Volgens Slegers wil Afellay liever niet terug. Alleen als ze 'm verder nergens nodig hebben, ziet hij een terugkeer zitten.
 
Dat zeg ik, die pannenkoek moet optiefen en niet eens welkom zijn. Hij is al verloren en dan zich nog te goed voor voor 'benelux', echt wtf... en nu hou ik me ff verder in.
 
Volgens Slegers wil Afellay liever niet terug. Alleen als ze 'm verder nergens nodig hebben, ziet hij een terugkeer zitten.

Dat kan ik op zich wel begrijpen. Hij is 'al' bijna 29 jaar, de tijd tikt; als hij een keer wil slagen in het buitenland zal het nu moeten gebeuren. Of het reëel is.. daar zijn vraagtekens bij te zetten.
 
Dat zeg ik, die pannenkoek moet optiefen en niet eens welkom zijn. Hij is al verloren en dan zich nog te goed voor voor 'benelux', echt wtf... en nu hou ik me ff verder in.

Als je het bij Olympiakos al nauwelijks kan bijbenen... Dat is dus nog 1 klasse minder dan PSV 1.
 
Volgens Slegers wil Afellay liever niet terug. Alleen als ze 'm verder nergens nodig hebben, ziet hij een terugkeer zitten.

Ik hoop voor Afellay dat hij dit niet op die wijze gezegd heeft. Ander zou het wel heel triest en treurig zijn.
 
Quote van Thijs Slegers: "Het aantrekken van een routinier die de jonge spelers wegwijs moet maken is een precaire zaak. Ik ken Afellay een beetje en het is mij nooit opgevallen dat hij zich bekommerde om jonge spelers.[...] Het wil niet zeggen dat het niet goed kan uitpakken, maar ik zag in hem nooit een een echte leider. En als hij dan niet dolgraag naar PSV wil, moet je als club toch gaan nadenken."

Afellay zou gezegd hebben, dat hij een terugkeer bij PSV zeker niet als eerste optie ziet.
 
Quote van Thijs Slegers: "Het aantrekken van een routinier die de jonge spelers wegwijs moet maken is een precaire zaak. Ik ken Afellay een beetje en het is mij nooit opgevallen dat hij zich bekommerde om jonge spelers.[...] Het wil niet zeggen dat het niet goed kan uitpakken, maar ik zag in hem nooit een een echte leider. En als hij dan niet dolgraag naar PSV wil, moet je als club toch gaan nadenken."

Afellay zou gezegd hebben, dat hij een terugkeer bij PSV zeker niet als eerste optie ziet.

Bij twijfel niet inhalen.
 
Quote van Thijs Slegers: "Het aantrekken van een routinier die de jonge spelers wegwijs moet maken is een precaire zaak. Ik ken Afellay een beetje en het is mij nooit opgevallen dat hij zich bekommerde om jonge spelers.[...] Het wil niet zeggen dat het niet goed kan uitpakken, maar ik zag in hem nooit een een echte leider. En als hij dan niet dolgraag naar PSV wil, moet je als club toch gaan nadenken."

Afellay zou gezegd hebben, dat hij een terugkeer bij PSV zeker niet als eerste optie ziet.

Het ligt eraan of Guardado blijft, een echte aanvoerder dus, ik denk dat het met hem en afellay wel iets kan worden.
 
Rare reactie. Ibi is altijd correct geweest naar PSV toe. Hij kan, mits fit, ook nog steeds goed voetballen. Dat hebben we in de laatste interlands, die hij speelde, gezien. Hij zou - wat mij betreft - een goede vervanger zijn voor Wijnaldum. Gezien zijn blessuregevoeligheid lijkt me een topcontract uitgesloten.

Ik snap de haat richting Ibi inderdaad ook niet. In de media is hij op mij altijd overgekomen als een vrij correcte, nette jongen, hoewel dat natuurlijk ook niet alles zegt. Hij heeft PSV iig nooit verkeerd behandeled, heeft geen rattenstreek uitgehaald bij zijn vertrek. Heeft absoluut wel verkeerde keuzes gemaakt in zijn verdere carrière, en is erg vaak geblesseerd. Mede daardoor is zijn verdere carrière nooit echt van de grond gekomen. Niettemin zit ik er ook niet op te wachten om hem terug te halen, want hij is waarschijnlijk heel duur, en je bent hem voortdurend kwijt vanwege blessures.

Volgens mij deed hij het daar heel aardig, maar kreeg hij ruzie met de trainer. Toch?

Dat was inderdaad de reden destijds. Hoe het er nu voor staat weet ik niet.
 
Het is gewoon de media die zegt dat Afellay niet meer terug wilt komen, hijzelf heeft volgens mij nog niks gezegd over zijn toekomst..
 
Het is gewoon de media die zegt dat Afellay niet meer terug wilt komen, hijzelf heeft volgens mij nog niks gezegd over zijn toekomst..
Ja het is altijd de schuld van de media of anders de KNVB:cool:
Ik kan mij wel voorstellen dat je op je 28-29e nog niet terug wil naar de Eredivisie. Hij wil nog cashen en geen hem ongelijk. Een Fener of Galatasaray betaalt veel meer dan ajax en psv en hebben waarschijnlijk hetzelfde niveau.
 
Ja het is altijd de schuld van de media of anders de KNVB:cool:
Ik kan mij wel voorstellen dat je op je 28-29e nog niet terug wil naar de Eredivisie. Hij wil nog cashen en geen hem ongelijk. Een Fener of Galatasaray betaalt veel meer dan ajax en psv en hebben waarschijnlijk hetzelfde niveau.

Galataseray is toch wel een stuk beter dan PSV en Ajax?
 
Galataseray is toch wel een stuk beter dan PSV en Ajax?

Valt volgens mij best mee, zo'n geweldig elftal hebben ze nou ook weer niet...
Bolat, Balta, Kaya, Telles, Sneijder, Dzemaili, Kurtulus, Öztekin, Çamdal, Çolak en Pandev doen niet veel onder voor Zoet, Arias, Bruma, Isimat/Rekik, Willems, Guardado, Maher, Wijnaldum, Narsingh, de Jong, en Memphis

Edit: My bad, het was een B-opstelling :puh:
 
Laatst bewerkt:
Galataseray is toch wel een stuk beter dan PSV en Ajax?
Nou valt wel mee hoor. Ik heb ze een paar keer zien spelen in de Turkse competitie die echt niet veel beter is dan de Eeredivisie en ik vond het niet echt geweldig. En dat is ook niet zo dat het hen hel makkelijk afgaat, integendeel zelfs.
 
Ibi is geen leider en al helemaal niet het voorbeeld voor jonge spelers. Wijnaldum en Memphis komen al volwassener over door te zeggen dat ze nog bij psv wilden blijven en kampioen wilden worden
 
Ibi is geen leider en al helemaal niet het voorbeeld voor jonge spelers. Wijnaldum en Memphis komen al volwassener over door te zeggen dat ze nog bij psv wilden blijven en kampioen wilden worden

Eens, hoewel we niet van Ibi kunnen zeggen dat hij snel wegsloop bij PSV. In dat opzicht was hij wel een voorbeeld.
 
Terug
Bovenaan Onderaan