Ibrahim Afellay (M)

Brandaris

Basisspeler
Ibi Afellay.
De kroonprins van PSV die het tot Barcelona schopte.
 
Laatst bewerkt door een ninja:
Mooi! Ikwens hem dezelfde carriere als die van Cocu. Inclusiev een wnnende doelpunt in zijn laatste wedstrijd die psv kampioen maakt. Nog +- 10 jaar en hij komt terug.
 
Laatst bewerkt door een ninja:
Afellay heeft ook un lekker debuut, hij mocht invallen in de 91ste minuut :confused: dat is echt te triest voor woorden
 
80ste minuut ingevallen. Tikte aardig mee, maar dit zijn momenten om in ieder geval geen fouten te maken. Zoals die Engelse gast op SKY zei 'we will see the real Afellay at the beginning of next season'.
 
Moet bekennen dat ik Barca niet ben gaan volgen sinds Ibi er speelt.
Ik had eigenlijk wel verwacht dat ik wat meer zou kijken...
 
80ste minuut ingevallen. Tikte aardig mee, maar dit zijn momenten om in ieder geval geen fouten te maken. Zoals die Engelse gast op SKY zei 'we will see the real Afellay at the beginning of next season'.

Wat ik dan weer interessant vind, op welke positie viel 'ie in?
 
Wat ik dan weer interessant vind, op welke positie viel 'ie in?

Iniësta en Pedro gingen eruit voor Thiago en Afellay. Hij begon op links en eindigde op rechts. Ze rouleren daar veel, maar was gewoon machtig om te zien...Ibi die ff een combinatie aangaat met Messi. :clap:
 
Iniësta en Pedro gingen eruit voor Thiago en Afellay. Hij begon op links en eindigde op rechts. Ze rouleren daar veel, maar was gewoon machtig om te zien...Ibi die ff een combinatie aangaat met Messi. :clap:

Ja, de mannen voorin rouleren erg veel. Da's mooi om te zien inderdaad. Maar hij viel dus duidelijk in voor de vleugelpositie.
 
@Kronos: Iemand heeft de minuten van Afellay op youtube gezet. Krijg je een idee van de posities waarvoor hij in aanmerking komt. Je ziet duidelijk dat hij geen fouten wil maken bij zijn eerste balcontacten bij Barca. Tempo zal een stuk hoger moeten.

klik
 
Leuk filmpje Essam

Hij past er wel goed tussen die Afellay.
0:45 is wel een leuke pass.
Hartstikke geweldig dat onze Ibi bij Barcá speelt
 
Dat waren wel echt prachtige goals! Geweldig om te zien dat Afellay daar deel uit van gaat maken :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan