Hoe verder in 2025/2026

Constantine Renoir

Moderator
Administrator
De spelersvakantie is aangebroken en wij maken ons voor een hopelijk innoverende transferzomer. Pak die F5 er maar vast bij, want het spel is al op de wagen.

PSV heeft aankomend seizoen in potentie de beste selectie, beste coach/staff en het meeste spelersbudget beschikbaar om te investeren in de selectie. We beginnen het seizoen dus als favoriet voor de 2025/2026 titel. Ik ben benieuwd wat we dit jaar als PSV fan weer allemaal mogen meemaken!

:PSV:

De spelersvakantie is aangebroken en wij maken ons voor een hopelijk innoverende transferzomer. Pak die F5 er maar vast bij, want het spel is al op de wagen.

PSV heeft aankomend seizoen in potentie de beste selectie, beste coach/staff en het meeste spelersbudget beschikbaar om te investeren in de selectie. We beginnen het seizoen dus als favoriet voor de 2025/2025 titel. Ik ben benieuwd wat we dit jaar als PSV fan weer allemaal mogen meemaken!

Hier was al een topic van..

Lang verkopen we voor 35 miljoen. Bakayoko levert verrassenderwijs nog 40 miljoen op. Perisic besluit te blijven. We krijgen onze gewenste ervaren LCV en jonge talenten als backups. Het hele middenveld blijft, behalve Babadi en Land ...die worden verhuurd. Er komt nog een extra nummer 6 bij als Schouten/Veerman-backup. Olij komt en Peretz komt. Luuk wil graag blijven, ook al is het als pinchhitter.

Zo. Het is Augustus.

Lang verkopen we voor 35 miljoen. Bakayoko levert verrassenderwijs nog 40 miljoen op. Perisic besluit te blijven. We krijgen onze gewenste ervaren LCV en jonge talenten als backups. Het hele middenveld blijft, behalve Babadi en Land ...die worden verhuurd. Er komt nog een extra nummer 6 bij als Schouten/Veerman-backup. Olij komt en Peretz komt. Luuk wil graag blijven, ook al is het als pinchhitter.

Zo. Het is Augustus.
@mods: Dit topic kan nu gesloten worden.

Zo. Het is Augustus.

Als we dit allemaal gebeurd (en dat klinkt goed) dan hoop ik toch nog wel op een topper voor linksbuiten. Ik zou ook graag zien dat we alvast denken aan een jonge spits voor achter Pepi en de Jong. Ik zou kijken naar die Japanner van NEC waarbij de transfer naar RB Salzburg niet door is gegaan. Salzburg's scouting voor spitsen is toch wel heel erg goed gebleken in het verleden.

PSV heeft aankomend seizoen in potentie de beste selectie, beste coach/staff en het meeste spelersbudget beschikbaar om te investeren in de selectie. We beginnen het seizoen dus als favoriet voor de 2025/2025 titel. Ik ben benieuwd wat we dit jaar als PSV fan weer allemaal mogen meemaken!

Eerst de selectie maar afwachten.

Poh, begin nu toch wel erg zin in het nieuwe seizoen te krijgen zeg. Pepi Nr 9, Plea hoogstwaarschijnlijk erbij en die Yarek, top! Ook Ruben van Bommel te zien in een PSV shirt voed het innerlijke PSV hartje.
Er is in ieder geval hard gewerkt aan de selectie en dan is de eerste wedstrijd iets om naar uit te kijken.

Zo. Het is Augustus.
Ik moet zeggen dat deze voorspelling best wel spot on is. Met Wanner is de backup gekomen alleen was het lastig te voorspellen dat Schouten als CV zou spelen en de voorspelling over Luuk is niet helemaal uitgekomen. Altijd leuk om dit soort topics terug te lezen trouwens 😁

Hoe nu verder? Winterstop editie.

Moet er een vleugelaanvaller komen? Van Bommel ligt er nog een lange tijd uit. Perisic heeft laten zien dat ook hij uit vorm kan zijn, en hoe fit hij ook is op zijn oude leeftijd, hij blijft nog steeds een 36jarige speler. Esmir, Driouech en eigenlijk ook Man zijn soms nuttig geweest, maar misschien moeten we zoeken naar iemand stabieler? Misschien moeten we een knoop doorhakken en Driouech of Esmir verhuren/verkopen en vervangen. En gaat Wanner nu wat vaker op het middenveld komen te staan i.p.v. op de vleugel? Dat is zijn positie eigenlijk en met Veerman die weg lijkt te gaan, zal Fernandez en/of een eventuele aankoop er ook niet direct staan, dus een goede concurrentie strijd kan daar plaatsvinden.

Spitspositie gewoon zo laten. Laat Pepi gewoon nog z'n ding doen, hij komt er wel. Til kan er staan als het echt niet gaat en Plea komt zo ook weer terug. En in een heel gekke situatie dat alle 3 daar niet kunnen, zetten we gewoon van Duiven erin. We kunnen op veel dingen inspelen, maar ook weer niet op zulke gekkigheid.

Hoe het middenveld eruit zal zien als Veerman vertrekt is me nog onduidelijk en voor Bosz ook denk ik. Hangt van veel af. Til lijkt een vaste positie te hebben nu Saibari even weg is. In het ergste geval (voor PSV) zal Saibari de finale van de Africa cup spelen. Dan mist hij Excelsior, Den Bosch (beker) en Fortuna. De finale wordt 3 dagen voor Newcastle gespeeld. Afwachten wat PSV en Saibari beslissen, maar hij kan daar als wisselspeler meegenomen worden. De rest van het middenveld? Zal het bij Wanner en Fernandez blijven als vervanger voor Veerman? Lijkt me een groot risico. Ook als je na de Africa cup Saibari daar zet en Til in de punt, want bij een vervelende blessure, of een vormcrisis zoals vorig seizoen zal het weer bilspieren trainen worden (hoeft niet slecht te zijn..) Staat Mauro gewoon vast als CVM en Schouten achterin? Schouten heeft een rode kaart en Mauro is nog steeds blessuregevoelig, al is het nu minder dan voorheen en zijn het wat kortere blessures. Nagalo en SalahEddine zijn ook weg naar de Africa cup, dus er moet iets bijkomen. En met iets bedoel ik liever meer dan 1. Sidilla hebben we niet veel van gezien, bij Flamingo weet ik niet meer waar we aan toe zijn, Obispo blijft Obispo en Dest moet aan z'n vorm werken. Dest-Obispo-Flamingo-Sidilla en Mauro met alleen jeugdspelers erachter en Schouten die er weer inkomt na Excelsior maakt me nerveus..

Ik zou zo verder gaan komend seizoen.
Saibari, Veerman verkopen.

Kovar
Dest
Schouten
Gaisirowski
El Karouani
Mauro
Salah Eddine
Resink
Perisic
Van Bommel
Pepi

Even reflecteren naar 2025.
Positieve momenten waren er genoeg, maar wat was negatief voor mij?

De wedstrijd tegen Union, dat Pepi zo chagrijnig oogt en niet lekker speelt met Saibari…wat zeker ook aan Saibari ligt, dat Ajax altijd net wel en PSV net niet in vorm is als ze tegen elkaar moeten, 2x Go Ahead.

Dat was het wel zo’n beetje. Wat een jaar weer eigenlijk. Top.

Oh ja, qua nijd de blessure van Plea en in mindere mate van Bommel. Omdat Plea gewoon uit de wedstrijd geschopt is.

In 2026 kunnen we dus de triple pakken. Supercup, beker en kampioenschap. Dat zou het perfecte seizoen zijn..

Ik zou zo verder gaan komend seizoen.
Saibari, Veerman verkopen.

Kovar
Dest
Schouten
Gaisirowski
El Karouani
Mauro
Salah Eddine
Resink
Perisic
Van Bommel
Pepi

Ik hoop dat Salah-Eddine blijft ipv El Karouani, en dat we toch ondanks een hopelijk super seizoen echt wel weer nieuwe spelers nodig hebben.
Ever change a winning team!

Even reflecteren naar 2025.
Positieve momenten waren er genoeg, maar wat was negatief voor mij?

De wedstrijd tegen Union, dat Pepi zo chagrijnig oogt en niet lekker speelt met Saibari…wat zeker ook aan Saibari ligt, dat Ajax altijd net wel en PSV net niet in vorm is als ze tegen elkaar moeten, 2x Go Ahead.

Dat was het wel zo’n beetje. Wat een jaar weer eigenlijk. Top.

Oh ja, qua nijd de blessure van Plea en in mindere mate van Bommel. Omdat Plea gewoon uit de wedstrijd geschopt is.
Vergeet de wedstrijd tegen Telstar niet...

Terug
Bovenaan Onderaan