Hoe nu verder in 2023/2024??

DrJ

Routinier
Ja, we hebben vandaag wat nieuws om de oren gekregen.
Laten we toch maar gaan kijken vast naar het volgende seizoen.
Wie willen 'we' als trainer? Wie willen we weg? Welke spelers willen jullie weg? Welke spelers willen jullie in de selectie? kom maar door.
 
Ja, we hebben vandaag wat nieuws om de oren gekregen.
Laten we toch maar gaan kijken vast naar het volgende seizoen.
Wie willen 'we' als trainer? Wie willen we weg? Welke spelers willen jullie weg? Welke spelers willen jullie in de selectie? kom maar door.
Het maakt me geen reet uit. Ze doen maar wat ze niet laten kunnen. Er wordt niet meer gespeeld voor fans en supporters.
"Voor de kleuren de club en de stad" en "We trekken ten strijde" zijn kreten van supporters, maar daar trekken de spelers zich helemaal niets van aan.
 
Trainer lijkt me de eerste prioriteit. Zullen de komende dagen wel wat namen voorbij gaan komen.

Wat ik wel zou willen (in willekeurige volgorde): Cocu, Janssen
 
Ik heb eigenlijk nog geen zin in deze vraag, naast dat Van der Wallen er ook al bij was toen Schmid werd aangesteld, om later keihard te roepen dat er geen geld is etc, vind ik Brands nu ook een clown.. ik zie de top niet als eerlijke mensen, en daarnaast als je als PSV je eigen uithangborden niet waardeerd moet je niet raar opkijken als PSV zelf ook maar een logotje word..
 
Zou Arjen Robben geen trainer willen worden?
:unsure: Jij bent al op zoek naar een volgend slachtoffer? :rolleyes:

Bij jeugdtrainer Robben staat het plezier voorop: 'Lekker laten dribbelen'​


Als jeugdtrainer wil de inmiddels 39-jarige Robben ervaren of het trainersvak wat voor hem is. "Ik schenk vooral veel aandacht aan de basisdingen. Dat de aannames en passes goed zijn, dat ze op het juiste been inspelen. En veel één-tegen-één. De jongens die kunnen dribbelen, lekker laten dribbelen en acties laten maken. Dat is voor mij het allerbelangrijkste."
 
Ow goede herinneringen. Wel een pokkeneind rijden naar Stuttgart en ‘s nachts weer terug. De volgende dag gewoon naar school. De belangrijkste wedstrijd die ik ooit live gezien heb.

Es war einmal….
Na deze overwinning ben ik fan van PSV geworden. In de familie was het vooral FC Twente of PEC Zwolle en nog een neef voor Ajax. Gelukkig koos ik m'n eigen pad :)
 
Jeetje de enige 3 spelers die ik wil houden zijn ook niet meer te houden. Dus een nieuwe selectie en staff. Wat zal de gehele selectie en staff van bijv Twente kosten? Worden we in ieder geval 4e
 
Terug
Bovenaan Onderaan