Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Het maakt me geen reet uit. Ze doen maar wat ze niet laten kunnen. Er wordt niet meer gespeeld voor fans en supporters.Ja, we hebben vandaag wat nieuws om de oren gekregen.
Laten we toch maar gaan kijken vast naar het volgende seizoen.
Wie willen 'we' als trainer? Wie willen we weg? Welke spelers willen jullie weg? Welke spelers willen jullie in de selectie? kom maar door.
Janssen? Theo?Trainer lijkt me de eerste prioriteit. Zullen de komende dagen wel wat namen voorbij gaan komen.
Wat ik wel zou willen (in willekeurige volgorde): Cocu, Janssen
Naar Parijs? De kans dat PSG kampioen wordt daar is erg groot...en het scheelt maar 1 letter met PSV.Ik ga emigreren, dat is mijn oplossing.
Jij bent al op zoek naar een volgend slachtoffer?Zou Arjen Robben geen trainer willen worden?
Kunnen we die binnen een jaar ook weer met een krasje wegstruren.Zou Arjen Robben geen trainer willen worden?
Wellicht komt er dan wat rust in de tent.Ik pleit voor Bosz.
Ow goede herinneringen. Wel een pokkeneind rijden naar Stuttgart en ‘s nachts weer terug. De volgende dag gewoon naar school. De belangrijkste wedstrijd die ik ooit live gezien heb.Vandaag 35 jaar geleden hing de vlag er bij PSV net wat beter bij:
Na deze overwinning ben ik fan van PSV geworden. In de familie was het vooral FC Twente of PEC Zwolle en nog een neef voor Ajax. Gelukkig koos ik m'n eigen padOw goede herinneringen. Wel een pokkeneind rijden naar Stuttgart en ‘s nachts weer terug. De volgende dag gewoon naar school. De belangrijkste wedstrijd die ik ooit live gezien heb.
Es war einmal….
Nee naar Perth. Ik word daar supporter van de Perth Soccer Victory.Naar Parijs? De kans dat PSG kampioen wordt daar is erg groot...en het scheelt maar 1 letter met PSV.