Hirving Lozano (A)

Nou, dat laatste seizoen was niet je van het. Maar om dan liever Engelaar te hebben :zien:
Speelde maar 2 seizoenen bij PSV, waarin hij het 2e seizoen meer goals maakte dan in het eerste? Of gaat het om de eerste maand van het seizoen daarna. Dat waren inderdaad 5 matige potjes.
 
Dat waren dus maar 5 potjes. Of bedoel je serieus zijn 2e seizoen?

Eh, nu ben ik confuus, gewoon z'n laatste seizoen. Nogmaals, het kan maar zo zijn dat mijn geheugen me in de steek aat, maar ik dacht toch echt dat hij geen schim meer was van de wervelstorm die we in het seizoen ervoor zagen. Als hij weer graag goed wil voetballen (want hij kan het), is hij van harte welkom overigens.
 
Eh, nu ben ik confuus, gewoon z'n laatste seizoen. Nogmaals, het kan maar zo zijn dat mijn geheugen me in de steek aat, maar ik dacht toch echt dat hij geen schim meer was van de wervelstorm die we in het seizoen ervoor zagen. Als hij weer graag goed wil voetballen (want hij kan het), is hij van harte welkom overigens.
Ah, ik ben dus niet de enige met dit gevoel. Zal vanavond eens grasduinen in dit topic, wie weet wordt ons gevoel ondersteunt met posts.
 
Eh, nu ben ik confuus, gewoon z'n laatste seizoen. Nogmaals, het kan maar zo zijn dat mijn geheugen me in de steek aat, maar ik dacht toch echt dat hij geen schim meer was van de wervelstorm die we in het seizoen ervoor zagen. Als hij weer graag goed wil voetballen (want hij kan het), is hij van harte welkom overigens.
Seizoen 1 19 goals, seizoen 2 21 goals. Daarna wilde hij weg. Toen speelde hij nog 5 behoorlijk ongemotiveerde potjes onder Van Bommel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan