Hirving Lozano (A)

Memphis, de man die met de maand meer een schande word voor PSV dan een beter mens. Echt een onzeker lelijk ventje met zoveel issues dat het gewoon triest is. Beetje een agent natrappen uit zijn cabrio met "je bent gewoon jaloers op mij en mijn AMG" :braak:

#nekklem approved, niet 8 minuten dat die dood gaat maar 30 seconde dat er misschien wel wat gezonde hersencellen wakker worden. Grootste kneusje uit de huidige generatie voetballers

er zijn er maar weinig die zo hard werken als Memphis. Ja, hij doet vreemde dingen, maar heb je Baudet wel eens gezien? :)
 
Hij protesteerde ook nog tegen racisme? Of ben je ook tegen sporters, die zich uitspreken in politieke kwesties?

Als je iets wilt of kan toevoegen mag iedereen protesteren, of je Depay of de lokale schoonmaker bent. Maar die gast kan geen 2 nuttige zinnen vloeiend uit zijn strot te krijgen, dus zijn toevoeging is leuk als bekendheid maar verder totaal nutteloos. Alle narigheid uit zijn jeugd zit nog diep en dat merk je in alles bij hem, hoe macho en thuglife die ook wilt overkomen, maar de kans dat die zich zelf huilend in slaap brengt acht ik aanzienlijk
 
Als je iets wilt of kan toevoegen mag iedereen protesteren, of je Depay of de lokale schoonmaker bent. Maar die gast kan geen 2 nuttige zinnen vloeiend uit zijn strot te krijgen, dus zijn toevoeging is leuk als bekendheid maar verder totaal nutteloos. Alle narigheid uit zijn jeugd zit nog diep en dat merk je in alles bij hem, hoe macho en thuglife die ook wilt overkomen, maar de kans dat die zich zelf huilend in slaap brengt acht ik aanzienlijk
Maar dat is dan eerder gewoon heel zielig. Alle geld van de wereld kan hem niet helpen. Ondanks alles heb ik veel bewondering voor Memphis. Alleen die foto's met die lijger vielen me nogal tegen.
 
Lozano. Leuke gozer.
Niet helemaal de juiste instelling, of het juiste niveau. Maar ik heb geen hekel aan de jongen.
 
Ik wel. Ik bedoel, als er een ding was waar het bij Lozano nooit aan schortte was het wel zijn inzet, dus ben wel benieuwd waarom je niet echt verrast bent. :unsure:

Ik heb hem niet heel lang actief meegemaakt als kijker. Op het moment dat ik weer instapte heb ik me vaker geërgerd dan verwonderd. Ik heb denk ik zijn glorieperiode gemist.

Edit: het niet verrast zijn was overigens meer een reactie op het geen succesverhaal worden.
 
Ik heb hem niet heel lang actief meegemaakt als kijker. Op het moment dat ik weer instapte heb ik me vaker geërgerd dan verwonderd. Ik heb denk ik zijn glorieperiode gemist.

Edit: het niet verrast zijn was overigens meer een reactie op het geen succesverhaal worden.

Duidelijk, ik dacht dat je het over zijn inzet had. Ik baseer me wat dat betreft overigens ook alleen maar op de wedstrijden; geen flauwe idee hoe hij zich opstelt bij trainingen e.d. Heb wel het idee dat het een jongen is die zich erg laat dicteren door zijn emoties; dus als voor zijn gevoel een trainer iets doet waar hij het niet mee eens is, dat hij zich dan opstandig gaat gedragen of dat het zijn spel beïnvloedt. Uiteraard pure speculatie, maar ik denk dat het moment waarop jij weer actief begon te kijken, zo'n periode was waarop hij zich verongelijkt voelde.
 
Beelden van de goals zijn nu te zien op

 
Beelden van de goals zijn nu te zien op

Mooi het overzicht gehouden bij die tweede goal. Wat heeft die commentator trouwens een apart Italiaans accent.
Ik kijk de goals altijd via Flashscore, best handig want daar zie je ook andere data van de wedstrijd.
 
Mooi het overzicht gehouden bij die tweede goal. Wat heeft die commentator trouwens een apart Italiaans accent.
Ik kijk de goals altijd via Flashscore, best handig want daar zie je ook andere data van de wedstrijd.

Ik combineer het vaak met WhoScored, zie je meteen mooi de veldbezetting/formaties en wie welke statistiek heeft en hoe dat zicht verhoudt tot teamgenoten en tegenstanders.
 
Terug
Bovenaan Onderaan