Hirving Lozano (A)

42 - 4,5 is volgens mij 37,5 miljoen, maar misschien zie ik iets over het hoofd. Het zal voor sommigen nog altijd te weinig zijn.

Ik vind het veel geld, maar geef ook meteen toe dat ik niet van deze tijd ben op dat onderwerp. Ik ben zo'n 'doe maar normaal, dan doe je al gek genoeg'-pannekoek die niet meekan in de transferwaanzin vandaag de dag, die wel degelijk bestaat. Dikke kans dat Ajax 20 miljoen meer had gekregen. Waarom heeft PSV al jaren zo'n zwakke onderhandelingspositie? Het kan niet iedere keer de TD zijn of de vorm van de voetballer of wat dan ook. Wat speelt er nog meer dat we hoge transferbedragen mislopen?

Gracias, Chucky. Succes in Italië.
Ja er ging nog wat naar zijn makelaar/zaakwaarnemer had ik begrepen.
PSV beurt dus 42M verdeeld over 2 termijnen verdeeld.
Eigenlijk te weinig met nog 4 contractjaren. Wat vinden jullie?
Van de ander kant, is hij nu van de loonlijst af. Dat zijn toch enkele miljoenen, afhankelijk van hoelang hij hier zou zijn gebleven.
 
Ja er ging nog wat naar zijn makelaar/zaakwaarnemer had ik begrepen.
PSV beurt dus 42M verdeeld over 2 termijnen verdeeld.
Eigenlijk te weinig met nog 4 contractjaren. Wat vinden jullie?
Van de ander kant, is hij nu van de loonlijst af. Dat zijn toch enkele miljoenen, afhankelijk van hoelang hij hier zou zijn gebleven.
Hoogste transfer PSV, hoogste transfer Napoli. Ja de markt is gek maar niet iedereen loopt mee on de polonaise. Ben wel benieuwd of er sprake is van een doorverkooppercentage.
 
Ja er ging nog wat naar zijn makelaar/zaakwaarnemer had ik begrepen.
PSV beurt dus 42M verdeeld over 2 termijnen verdeeld.
Eigenlijk te weinig met nog 4 contractjaren. Wat vinden jullie?
Van de ander kant, is hij nu van de loonlijst af. Dat zijn toch enkele miljoenen, afhankelijk van hoelang hij hier zou zijn gebleven.

PSV doet vrijwel altijd spelers voor te weinig weg. :cautious:
 
PSV doet vrijwel altijd spelers voor te weinig weg. :cautious:
Pingel je moet nu ziggo kijken Spurs thuis nu 0-1 tegen de magpies.
On- Topic:
Ergens ben ik wel tevreden met zijn verhuizing naar Napoli.
Nu hoef ik niet meer te vrezen voor een ernstige blessure van hem.
Al die achterlijke/smerige overtredingen op hem bezorgde mij heel wat ergernis icm hartkloppingen...
 
Pingel je moet nu ziggo kijken Spurs thuis nu 0-1 tegen de magpies.
On- Topic:
Ergens ben ik wel tevreden met zijn verhuizing naar Napoli.
Nu hoef ik niet meer te vrezen voor een ernstige blessure van hem.
Al die achterlijke/smerige overtredingen op hem bezorgde mij heel wat ergernis icm hartkloppingen...

Die achterlijke smerige overtredingen zal hij in het kwadraat tegen verdedigers in de Italiaanse competitie moeten ondergaan. :cautious: Met zijn lage pijngrens zal het een kwelling worden. :fear:
 
Wat een prachtmens is Hirving toch...:cool:
Geweldig dat we van zo'n wereldtopper hebben mogen genieten...:HB:
Prachtig afscheidsfilmpje...:)
Sit back en geniet !

Wat een schattig filmpje... Lief ook, dat dochtertje aan het einde. Herinnert je er weer even aan dat het ook maar om mensen gaat - hele jonge mensen, bovendien. Profvoetballers zitten toch maar in een kwetsbare positie; de druk is enorm, je moet binnen pakweg tien à vijftien jaar alles eruit halen wat er in zit. Je hebt nauwelijks een basis, want elke twee of drie jaar weer verhuizen - met doorgaans jonge kinderen. Vormverlies of zware blessures liggen altijd op de loer. Media en vooral roddelpers idem dito: je leeft onder een vergrootglas. En dan nog alle louche zaakwaarnemers, pseudovriendjes et cetera... Het is waar, in ruil kan je heel veel geld verdienen (geldt overigens ook lang niet voor iedere profvoetballer), maar dat haalt de kwetsbaarheid niet helemaal weg - zien we ook aan vele profvoetballers die niet tegen de druk kunnen, en ten onder zijn gegaan aan drank, vrouwen, drugs, ego, oplichters et cetera.

Het is een leuk joch, Chucky. Kreeg veel te slechte pers in Nederland, zoals wel vaker gebeurt met goede PSV-spelers. Ik denk niet dat hij de absolute top gaat halen - clubs in de klasse Napoli lijkt me zijn plafond. Hij is razendsnel en enorm doelgericht, echt een roofdiertje, maar volgens mij iets te beperkt in zijn technische bagage voor de top-8. Neemt niet weg dat hij alle talent heeft voor een geweldige carrière. Daarna lekker afbouwen bij Pachuca, fijne haciënda laten bouwen en genieten van zijn kapitaaltje. Zou hij dan nog eens aan peeceevee denken?
 
EC1T6ZJXkAAoDwr.jpg


In Napels kunnen ze er ook wat van. :)
 
Heb je De Ligt ook zien kruipen achter Chucky aan ?
De Ligt zit lucht te dekken....die kijkt niet om zich heen waar Lozano is, terwijl Chucky al loopt te zwaaien dat hij de bal aangespeeld wil krijgen....voor Italianen is De Ligt een FLOP, en zoals hij gisteren dekte, kan ik dat best begrijpen...
 
Terug
Bovenaan Onderaan