Hirving Lozano (A)

Lozano is onze beste speler, we zullen hem wel gaan missen.
Ergens heb je wel gelijk, maar ik vond gakpo veel meer brengen. Toen hij erin kwam voor Lozano (weliswaar andere positie) ontstond er direct meer dynamiek en drijging. Vond ik.
Ook kan MvB kappen met Bergwijn op '10' te zetten als lozano weg gaat.
Voor mijn gevoel is Lozano al tijden uit vorm.
 
Ergens heb je wel gelijk, maar ik vond gakpo veel meer brengen. Toen hij erin kwam voor Lozano (weliswaar andere positie) ontstond er direct meer dynamiek en drijging. Vond ik.
Ook kan MvB kappen met Bergwijn op '10' te zetten als lozano weg gaat.
Voor mijn gevoel is Lozano al tijden uit vorm.

Dat gevoel had ik ook, dat Gakpo meer bracht wat het team nodig had.
 
Ik hoop voor hem dat hij furore bij Napoli gaat maken.
Vandaag gaaf hij weer alles tot dat ongelukkige moment.
Die gast geeft altijd 100%. Ik had hem wel een paar goals gegund.
In Italië gaat hij definitief doorbreken. Hij gaat daar veel scoren en assists geven.
Ik ben bang dat hij door zijn dadendrang regelmatig neergehaald wordt en vervelende blessures zal krijgen in Italie, waardoor hij nooit zal uitgroeien tot een nog grotere voetballer dan hij nu is bij PSV.....door al die blessures zie ik hem over een paar jaar verkassen naar een kleine club in Spanje of Italië....
 
Hirving Lozano is getting closer to Napoli! The release clause will be paid to PSV Eindhoven for €42M, talks ongoing with the player about contract details and image rights. Napoli are so confident he’ll be signed on next days.

@FabrizioRomano. Kerel met meer dan 4 ton volgers.
 
Hirving Lozano is getting closer to Napoli! The release clause will be paid to PSV Eindhoven for €42M, talks ongoing with the player about contract details and image rights. Napoli are so confident he’ll be signed on next days.

@FabrizioRomano. Kerel met meer dan 4 ton volgers.

Release Clause... Als in afkoopsom? Of als in clausule?

Toch gek 'maar' 42 Mio. Toen in z'n eerste jaar geruchten opdoken van dergelijke bedragen zei ik nog stellig: gewoon op 80 gaan zitten... Nu ben ik blij als we er 40 voor krijgen.
 
Lozano lijkt klaar te zijn met PSV.
42 miljoen is een nieuw verkooprecord. Kijkt een ook niemand meer gek op als je de volgende keer 45 miljoen vraagt.
 
Begrijp het concept van PSV vraagt minstens 40 miljoen alleen niet zo. Napoli meldt zich. Psv vraagt 40 miljoen maar meer mag ook. Napoli bedenkt zich twee keer en besluit het te houden bij het minimale bedrag dat PSV vraagt. Zoiets?
 
Lozano voelt zich niet fijn. Zit niet lekker in zijn fel.. + zijn veranger staat al klaar. Dus Verko... Zijn we nou allemaal zo kortzichtig!?! Lozano is een van de Doelgerichtste spelers die er is. En in Italie gaan ze weg van hem zijn. 65mil of geen deal.. Spelers als hem maken je kampioen ook met oogkleppen op.
 
Begrijp het concept van PSV vraagt minstens 40 miljoen alleen niet zo. Napoli meldt zich. Psv vraagt 40 miljoen maar meer mag ook. Napoli bedenkt zich twee keer en besluit het te houden bij het minimale bedrag dat PSV vraagt. Zoiets?
Dat is de interpretatie van 'journalisten. Helemaal niemand weet wat PSV vraagt of Napoli biedt, of wat er bij die onderhandelingen besproken wordt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan