Hirving Lozano (A)

God wat duurt dat lang met die blessure van Lozano. Iemand een update?
U vraagt, Rik antwoord:

Hirving Lozano keert terug bij de groepstraining van PSV
Hirving Lozano keerde woensdagmorgen terug bij de groepstraining van PSV. De aanvaller is sinds eind april niet inzetbaar geweest en lijkt er nu snel aan te komen. Afgelopen week ontbrak hij nog tijdens het trainingskamp in Verbier, maar werkte Lozano in Eindhoven hard om een snelle, maar verantwoorde rentree mogelijk te maken.
Rik Elfrink 10-07-19, 11:41

https://www.ed.nl/dossier-psv/hirvi..._medium=social&utm_campaign=socialsharing_web
 
En een oude foto ( zie sponsor)
Wat belachelijk dat die oude achterlijke foto, waarop hij zwanger lijkt van een zak van 100 kg aardappelen, zelfs staat op de officiële PSV website.

edit: https://www.psvinside.nl/ancelotti-bevestigt-wij-willen-lozano-maar-we-hebben-veel-concurrentie-van-andere-clubs/
Sla dan gewoon toe Carlo, dan heb je hem voor 50M binnen, een zacht prijsje voor een speler met dergelijke kwaliteiten.

Volgens Ancelotti zijn er véél clubs die Lozano willen halen. Helaas noemt hij deze niet, wat begrijpelijk is.
Laat ze maar lekker tegen elkaar opbieden zou ik zeggen...:D
 
Laatst bewerkt:
Volgens voetbalzone is Chucky niet langer in beeld bij Napoli. Ze richten zich op een andere 2e keus ...

Dus...Bergwijn, Bruma en Lozano. BBL. ik zeg 4 dagen per week werken als verdediger en 1 dag in de week de theorie: een aanvaller omvormen tot verdediger
 
Volgens voetbalzone is Chucky niet langer in beeld bij Napoli. Ze richten zich op een andere 2e keus ...

Dus...Bergwijn, Bruma en Lozano. BBL. ik zeg 4 dagen per week werken als verdediger en 1 dag in de week de theorie: een aanvaller omvormen tot verdediger


Goed nieuws!
 
Komt Bergmuis dan op 10 ???, ...Malen/Lammers hebben dan het nakijken.

Nog meer reden om woedend en gefrustreerd te raken van deze transfer waar PSV kennelijk heel hard zijn zinnen op heeft gezet. 2 groeibriljantjes lekker te kakken zetten door er peperdure middelmaat waar geen enkele rek meer in zet voor te zetten. Geen wonder dat Malen nog niet heeft bijgetekend... :confused:
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Komt Bergmuis dan op 10 ???, ...Malen/Lammers hebben dan het nakijken.

Die mogen zich zoals t zou moeten op de spitspositie richten. Waar ze beter geschikt voor zijn? Lijkt me? Bovendien komt Berghuis echt niet zolang er niet eerst een of meer (t liefst Pereiro+Ramselaar) vertrekken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan