Hirving Lozano (A)

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuw...onden-en-biedt-dertig-miljoen-en-younes-.html

:lol::ROFL::lmao:

Of bedoelen ze dat we 30 mln krijgen als we Younes overnemen? Los van Lozano.

Misschien eens minder snuiven daar. Ze willen snel en doen dit bod?

Om überhaupt aan de onderhandelingstafel te komen, moeten ze het bod verdubbelen.

En god behoede dat ook maar iemand bij PSV overweegt Younes over te nemen :mad:

Natuurlijk gaat PSV niet via officiële kanalen iets over dit soort geruchten zeggen, maar ze zouden wel onofficieel een gerucht kunnen verspreiden in de trant van "Volgens insiders heeft de directie van PSV verbolgen gereageerd op het respectloze bod van Napoli" o.i.d.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Natuurlijk gaat PSV niet via officiële kanalen iets over dit soort geruchten zeggen, maar ze zouden wel onofficieel een gerucht kunnen verspreiden in de trant van "Volgens insiders heeft de directie van PSV verbolgen gereageerd op het respectloze bod van Napoli" o.i.d.
PSV is er nu alles aan het doen om alleen maar de 30 miljoen zonder Youness te krijgen.
 
Natuurlijk gaat PSV niet via officiële kanalen iets over dit soort geruchten zeggen, maar ze zouden wel onofficieel een gerucht kunnen verspreiden in de trant van "Volgens insiders heeft de directie van PSV verbolgen gereageerd op het respectloze bod van Napoli" o.i.d.

:unsure: Dat kunnen die Italianen niet lezen.

Dit wel:
Secondo gli addetti ai lavori, la gestione del PSV ha reagito con risentimento all'offerta irrispettosa del Napoli.
Una importo così bassa per Hirving Lozano è un insulto grossolano. Napoli deve vergognarsi profondamente. :zien:


Don't fuck with PSV :mad:
Non scopare con il PSV :mad:


Tieni Younes lontano dallo stadio Philips il più lontano possibile.
(Houd Younes zo ver mogelijk weg van het Philips-stadion)
 
PSV is er nu alles aan het doen om alleen maar de 30 miljoen zonder Youness te krijgen.

Haha, ja ik dacht ook al iets in die geest, zo van die Italianen hopen dat PSV er geld bij gaat geven om Younes er niet bij te krijgen. Wat een belediging zeg, dit bod. Voor een totale nobody als Milik betalen ze 32 miljoen, en dan bieden ze zoveel jaar later in een tijd waarin transfersommen nog hoger zijn voor Lozano slechts 2-3 miljoen meer. Rot effe 'n pleuris eind op denk ik dan. En 34 miljoen plus Younes is net als 34 miljoen plus een zak afval; vertegenwoordigt totaal geen waarde.
 
Haha, ja ik dacht ook al iets in die geest, zo van die Italianen hopen dat PSV er geld bij gaat geven om Younes er niet bij te krijgen. Wat een belediging zeg, dit bod. Voor een totale nobody als Milik betalen ze 32 miljoen, en dan bieden ze zoveel jaar later in een tijd waarin transfersommen nog hoger zijn voor Lozano slechts 2-3 miljoen meer. Rot effe 'n pleuris eind op denk ik dan. En 34 miljoen plus Younes is net als 34 miljoen plus een zak afval; vertegenwoordigt totaal geen waarde.
Milik was inderdaad dat bedrag niet waard. Ik vind dat Napoli ook wel 14 miljoen had kunnen bieden.
Maar nu in Napels, scoort hij de ene na de andere
 
Volgens Voetbalprimeur en Soccernews is Raiola al akkoord met Napoli over transfer van Lozano. Alleen houdt PSV vast aan vraagprijs van 40 miljoen euro....indien dit klopt, dan geven we dus Lozano weg voor een fooi....40 miljoen eisen, Napoli biedt iets meer dan 30 miljoen, dus, rond de 35 miljoen voor Lozano in de zomer...dat komt bij lange na niet overeen met het prijskaartje waar wij supporters op gehoopt hadden: minimaal 60 miljoen euro....ik denk dat wij langzamerhand maar moeten wennen aan het bedrag van 35 miljoen euro voor Lozano in de zomer, hooguit 40 miljoen euro, maar echt niet meer dan dat.....
 
Je gaat straks zien, Neres weg voor 42m en Lozano voor 33m..
En daarom zal PSV voor altijd maar een dood simpel provincieclubje blijven wat achter ajaks aan huppelt :sleep:
 
Volgens Voetbalprimeur en Soccernews is Raiola al akkoord met Napoli over transfer van Lozano. Alleen houdt PSV vast aan vraagprijs van 40 miljoen euro....indien dit klopt, dan geven we dus Lozano weg voor een fooi....40 miljoen eisen, Napoli biedt iets meer dan 30 miljoen, dus, rond de 35 miljoen voor Lozano in de zomer...dat komt bij lange na niet overeen met het prijskaartje waar wij supporters op gehoopt hadden: minimaal 60 miljoen euro....ik denk dat wij langzamerhand maar moeten wennen aan het bedrag van 35 miljoen euro voor Lozano in de zomer, hooguit 40 miljoen euro, maar echt niet meer dan dat.....
Ja, net als PSV en Napoli geeft Raiola een dagelijkse update over al de transfers waar hij bij betrokken is. Daarbij geeft hij elke dag een gedetaillleerd overzicht van wat clubs vragen voor spelers, en wat de betreffende clubs hebben geboden. Daarnaast een handig overzicht van alle bonussen en zijn en andere zaakwaarnemers fees. :rolleyes:
 
Ik las laatst een artikel dat er in India schijnbaar WhatsApp groepen zijn die worden gevolgt door dorpen vol aanhangers - mensen die voor hun nieuwsvoorziening vaak afhankelijk zijn van dat soort social media accounts. Regelmatig echter blijkt de journalistieke correctheid minder belangrijk dan het vormen van het nieuws van de dag, en is sensatie en ophef vaak genoeg een doel op zich. Zo zijn er al regelmatig mensen aangevallen, bedreigd, zwart gemaakt en zelfs gedood op basis van de valse geruchten en leugens op zo'n feed. De goedgelovige en naive dorpelingen namen alles voor waar aan en besloten voor eigen rechter te gaan spelen. Toen ik het las dacht ik: blij dat dit in Nederland niet voorkomt..

..toen bedacht ik hoeveel mensen er op dit forum waarde hechten aan wat er op click-bait sites staat.. :eek:
 
Laatst bewerkt:
Volgens Voetbalprimeur en Soccernews is Raiola al akkoord met Napoli over transfer van Lozano. Alleen houdt PSV vast aan vraagprijs van 40 miljoen euro....indien dit klopt, dan geven we dus Lozano weg voor een fooi....40 miljoen eisen, Napoli biedt iets meer dan 30 miljoen, dus, rond de 35 miljoen voor Lozano in de zomer...dat komt bij lange na niet overeen met het prijskaartje waar wij supporters op gehoopt hadden: minimaal 60 miljoen euro....ik denk dat wij langzamerhand maar moeten wennen aan het bedrag van 35 miljoen euro voor Lozano in de zomer, hooguit 40 miljoen euro, maar echt niet meer dan dat.....

Dan zal het wel allemaal...
 
Terug
Bovenaan Onderaan