Hirving Lozano (A)

Dan blijft mijn vraag staan. Wat doet PSV dan fout? Of niks, en hebben we er maar mee te leven?
Die zak met geld is ook niet zo heel belangrijk. Het gaat erom om een goed elftal te hebben en prijzen te winnen. En daar is PSV op z'n minst gelijk aan ajax.
 
Ook wij hebben een reservespeler verkocht voor bijna 17m (Locadia).

Ik geloof ook helemaal niets van de bedragen die voor Lainez genoemd worden, daarvoor geldt precies hetzelfde, journalisten gokken/schatten. Overmars belt echt niet de Televaag om ze te vertellen wat ze geboden hebben.

Frenkie is echt een uitzondering met 75m, alhoewel ik het niet zie (gaat volgens mij gewoon op de bank zitten). Dat is overigens wel een enorme blunder van de PSV scouting.

Toppers verkopen we nog steeds voor prima bedragen, let maar op als zometeen Lozano en Bergwijn verkocht gaan worden. En dan denk ik aan 45+m.

En het is een feit dat wat betreft sponsor en supporters achterland Eindhoven gewoon vele malen minder aantrekkelijk is dan Amsterdam. En dat vertaalt zich in geld dat binnenkomt.
Locadia was al 2 seizoenen lang een vaste waarde binnen het elftal van Cocu dus het klopt niet wat je zegt.
En met dat laatste ben ik het niet met je eens maar dat heb ik eerder al uitgelegd. Denk aan de bedragen die we in het verleden hebben ontvangen voor onze spelers. Daar ging het mij om en niet om de sponsoring.
 
Locadia was al 2 seizoenen lang een vaste waarde binnen het elftal van Cocu dus het klopt niet wat je zegt.
En met dat laatste ben ik het niet met je eens maar dat heb ik eerder al uitgelegd. Denk aan de bedragen die we in het verleden hebben ontvangen voor onze spelers. Daar ging het mij om en niet om de sponsoring.
De laatste 2 seizoenen van Locadia:
2016/17: 14 eredivisie, 0 Europees, 1 beker
2017/18: 15 eredivisie, 2 Europees
 
De laatste 2 seizoenen van Locadia:
2016/17: 14 eredivisie, 0 Europees, 1 beker
2017/18: 15 eredivisie, 2 Europees
Een jaar voordat hij vertrok was hij zwaar geblesseerd geraakt.
En 2018: in januari al weggegaan....
Je gaat hier toch niet ontkennen dat Locadia als linksbuiten, weliswaar door omstandigheden, gewoon basis was bij PSV??? Wie was volgens jou dan de echte linksbuiten en waarom speelde hij niet?
 
30 miljoen + Younes in de zomer, wordt gezegd.

Nee dank je. Ga veel liever met Gakpo, Malen of zelf Aboukhlal door, dan die Younes. Hopelijk ziet PSV dat hetzelfde.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
30 miljoen + Younes in de zomer, wordt gezegd.

Nee dank je. Ga veel liever met Gakpo, Malen of zelf Aboukhlal door, dan die Younes. Hopelijk ziet PSV dat hetzelfde.
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuw...onden-en-biedt-dertig-miljoen-en-younes-.html

:lol::ROFL::lmao:

Of bedoelen ze dat we 30 mln krijgen als we Younes overnemen? Los van Lozano.

Misschien eens minder snuiven daar. Ze willen snel en doen dit bod?

Om überhaupt aan de onderhandelingstafel te komen, moeten ze het bod verdubbelen.

En god behoede dat ook maar iemand bij PSV overweegt Younes over te nemen :mad:
 
Terug
Bovenaan Onderaan