Hirving Lozano (A)

Die hashtag houden we erin :grin: #Lozano70M
Nu maar hopen dat de clubleiding en vooral JDJ af en toe meelezen op dit Forum en eindelijk eens inzien dat ze niet moeten praten over minimaal 35 miljoen euro, maar over minimaal 50 miljoen euro....meer bluf in Brabant, tijd van gemoedelijkheid is voorbij in Eindhoven als het op zaken doen aankomt....
 
Raiola drukt transferrumoer rond Lozano de kop in: ‘Lozano blijft bij PSV’

link

Mino Raiola laat in alle rust weten dat er deze winter niets hoeft te worden verwacht. Al voor de vraag goed en wel gesteld was, stelde hij dat Lozano deze periode bij PSV blijft. ,,En de club wil hem niet verkopen”, zegt hij.

Mooi zo.
:sleep:
 
Kwam dit artikel tegen. Geen idee hoe betrouwbaar het is. Beweert dat Real Lozano snel wil halen.

Bron

Het artikel spreekt over een Spaanse bron, snel Googlen (en google translate) laten zien dat dat artikel wel bestaat. Het is mij alleen niet duidelijk of dit een gevalletje is van "een onbetrouwbare bron neemt een onbetrouwbare bron over" of iets anders

80 miljoen. Punt.
 
Als Frenkie de Jong met zijn hooguit tien-twaalf redelijk tot goeie optredens tot nu toe in 2018 al ca. 75 miljoen euro moet kosten, dan mag Lozano, die ons vorig seizoen mede kampioen gemaakt heeft en ook dit seizoen echt onmisbaar is voor PSV, toch onderhand ook een dergelijk bedrag opleveren....dus voor een bedrag onder de 60 moljoen euro hoeven ze niet eens te bellen met JDJ....en PSV moet pas serieus een gesprek openen vanaf 70 miljoen euro voor Lozano....

We roepen altijd dat Ajax spelers overhypt (Overhyped?) worden. Dat zal allemaal best, maar ondertussen tikken clubs al jaren de gewenste overhypte transfersommen af en zitten wij als calimero's op ajax af te geven.
 
Op Soccernews staat dat de zaakwaarnemer van Lozano aangeeft dat een club ( Napoli..??) het gevraagde bedrag voor Lozano, 35 miljoen euro nadert. Met andere woorden, meer dan 35 miljoen euro vangen we niet meer voor Lozano in de zomer, terwijl ik toch echt aan minimaal 50 miljoen euro dacht.....JDJ is echt een slappeling..!!
 
Op Soccernews staat dat de zaakwaarnemer van Lozano aangeeft dat een club ( Napoli..??) het gevraagde bedrag voor Lozano, 35 miljoen euro nadert. Met andere woorden, meer dan 35 miljoen euro vangen we niet meer voor Lozano in de zomer, terwijl ik toch echt aan minimaal 50 miljoen euro dacht.....JDJ is echt een slappeling..!!

Normaal gesproken zou ik zeggen, 'niet te voorbarig', maar die geruchten mbt PSV blijken helaas vaker wel dan niet te kloppen...
 
Terug
Bovenaan Onderaan