Hirving Lozano (A)

Geweldig nieuws, erg blij mee hoewel ik dat ook was met Pereiro. Nu afwachten wat de voorwaarden zijn en wie er straks allemaal delen in een event transfer enz.
Kunnen we niet ook Ochoa halen nu we toch ons begeven op de Mexicaanse markt? Jurius daarachter en hebt weer een zeer goede bezetting mocht Zoet vertrekken.

Denk niet dat Ochoa haalbare kaart is....
 
Ik hoop dan wel dat Lozano ons na 2 succesvolle seizoenen in Eindhovense dienst minimaal 30 miljoen euro oplevert bij een verkoop aan het buitenland. Het filmpje van 6 minuten dat ik op You Tube bekeken heb, heeft mij nog niet helemaal overtuigd van zijn talent en kwaliteiten.....en ik heb mijn bedenkingen over zijn welslagen in de eredivisie ...maar goed, als onze Superscouts al 2 jaar bezig zijn met hem, dan moeten zij in ieder geval wel overtuigd zijn en dus geef ik hem het voordeel van de twijfel....
 
Hij heeft wel een sympathieke uitstraling. Maar goed, als hij straks zijn eerste twee ballen mis schiet is het de grootste miskoop ooit natuurlijk.

Nee hoor dat wordt je pas als je in 2 jaar tijd bijna geen progressie laat zien terwijl je met zoveel bombarie bent binnen gehaald. Ook Maher kreeg hier meer dan genoeg de credits en de tijd om te "wennen", maar op een gegeven moment houdt het gewoon op.
 
Linksbuiten, dus of Locadia op de bank. Of Luuk op de bank en Locadia in de spits? En dan Bergwijn op rechts?

Maar ben wel benieuwd naar deze speler, is wederom niet over 1 nacht ijs. Nu maar hopen dat er nog wat verdedigers al enige tijd gevolgd worden....
 
Nou, het zal mij benieuwen. In ieder geval hoe PSV het op twitter bekend maakte met die korte filmpjes.

Lijkt me een mooi moment om Locadia zijn gewenste spitsenpositie te geven. Lozano op links en een nog nader te bepalen speler op rechts.
 
Ik hoop dan wel dat Lozano ons na 2 succesvolle seizoenen in Eindhovense dienst minimaal 30 miljoen euro oplevert bij een verkoop aan het buitenland. Het filmpje van 6 minuten dat ik op You Tube bekeken heb, heeft mij nog niet helemaal overtuigd van zijn talent en kwaliteiten.....en ik heb mijn bedenkingen over zijn welslagen in de eredivisie ...maar goed, als onze Superscouts al 2 jaar bezig zijn met hem, dan moeten zij in ieder geval wel overtuigd zijn en dus geef ik hem het voordeel van de twijfel....
4*

Ochoa is toch vooral een showkeeper of niet? Niet dat hij slecht is, maar ik zou even verder kijken wat keeper betreft.
Ik hoop dat Luuk vertrekt en we een aanval krijgen met Locadia, Lozano (en Pereiro?), Bergwijn, Gudmundsson en Lammers erachter. Nu de verdediging nog.
 
Geweldig nieuws, erg blij mee hoewel ik dat ook was met Pereiro. Nu afwachten wat de voorwaarden zijn en wie er straks allemaal delen in een event transfer enz.
Kunnen we niet ook Ochoa halen nu we toch ons begeven op de Mexicaanse markt? Jurius daarachter en hebt weer een zeer goede bezetting mocht Zoet vertrekken.

Als we nu eindelijk Pereiro gewoon als 10 of als 2e spits gaan gebruiken, kan hij veel meer dan we denken.

 
Lozano - Locadia -Bergwijn
Hendrix - Pereiro - Propper/Ramselaar
? - ? - Isi - Brenet
Jurjus

Deze dan maar? :D
 
Als we nu eindelijk Pereiro gewoon als 10 of als 2e spits gaan gebruiken, kan hij veel meer dan we denken.

Dat had ik ook gehoopt met Maher maar Cocu heeft er een kunstje van gemaakt om spelers om te vormen tot wat hij wil voor zijn systeem. Een kunstje wat overigens totaal mislukt is tot nu met kapitaalvernietigingen tot gevolg....
 
Lozano - Locadia -Bergwijn
Hendrix - Pereiro - Propper/Ramselaar
? - ? - Isi - Brenet
Jurjus

Deze dan maar? :D

Pereiro is denk ik te statisch (lees doet te weinig zijn best om zichzelf met loopacties aanspeelbaar te maken) om tot een rendabele middenvelder om te buigen. Bovendien zou ik zeker gebruik blijven maken van Andres tot aan de winsterstop als hij inderdaad bij ons blijft. Wellicht een leuke tandem op links met onze nieuwe Mexicaan? Hendrix vanaf het begin als CVM in de basis.
 
Lozano - Locadia -Bergwijn
Hendrix - Pereiro - Propper/Ramselaar
? - ? - Isi - Brenet
Jurjus

Deze dan maar? :D

Pereiro op de plek van Bergwijn (als rechtsbuiten heb je aan allebei helemaal niks, maar Pereiro scoort tenminste nog af en toe) en Guardado op de plek van Pereiro.
Achterin iedere week 2 nieuwe forumleden net zo lang tot we iets gevonden hebben dat werkt.
 
Pereiro als 10 zie ik niet zitten, als schaduwspits wel. Maar nu Lozano er is, zullen we niet met twee spitsen spelen verwacht ik.
 
Pereiro op de plek van Bergwijn (als rechtsbuiten heb je aan allebei helemaal niks, maar Pereiro scoort tenminste nog af en toe) en Guardado op de plek van Pereiro.
Achterin iedere week 2 nieuwe forumleden net zo lang tot we iets gevonden hebben dat werkt.

Als Guardado nog de motivatie heeft om voor PSV te spelen mag hij blijven, anders zou ik gewoon weer proberen van Ginkel te halen en met Hendrix - Van Ginkel - Ramselaar spelen (ervan uitgaande dat Propper weggaat). En ik denk dat forumleden niet veel slechter zijn dan Schwaab en De Wijs, en wij doen het nog voor een stuk minder geld ook ;)
 
Tja, die 10 miljoen is waarschijnlijk zonder bonussen en 100% van rechten zal waarschijnlijk zo zijn, maar in plaats daarvan doorverkooppercentages.
 
Terug
Bovenaan Onderaan