Hirving Lozano (A)

Reactie Marcel Brands
Marcel Brands is blij met de veelbesproken transfer: “Ik ben blij dat het uiteindelijk gelukt is. We zijn meer dan zes maanden met deze transfer bezig geweest en enige creativiteit was nodig om de transfer uiteindelijk te laten slagen.” Dinsdagochtend volgt een toelichting van Marcel Brands.

Mmmm...
 
41 doelpunten en 28 assist in 138 wedstrijden, topscoorder van de Champions League daar met 8 in 8, gouden bal op de CONCACAF en in het beste elftal. Tjah, met zulke statistieken verwacht je toch dat dit niet mis kan gaan. Ik ben heel benieuwd in ieder geval!

n 2014 maakte hij op achttienjarige leeftijd zijn debuut in het eerste elftal van de club. Hirving bekroonde zijn debuut met een goal, vijf minuten nadat hij inviel.

Bij sommige clubs ben je dan al de nieuwe Cruijff!!!!
 
Laatst bewerkt:
Geweldig nieuws, erg blij mee hoewel ik dat ook was met Pereiro. Nu afwachten wat de voorwaarden zijn en wie er straks allemaal delen in een event transfer enz.
Kunnen we niet ook Ochoa halen nu we toch ons begeven op de Mexicaanse markt? Jurius daarachter en hebt weer een zeer goede bezetting mocht Zoet vertrekken.
 
Goed nieuws. Ik ben nu al benieuwd. Dit moet dat toch wel de nieuwe publiekslieveling worden?
 
Lozano is een buitenspeler....is hij wel die geschikte teamspeler die Luuk aan het scoren krijgt...? Want het afgelopen seizoen zijn wij vroegtijdig afgehaakt om het kampioenschap vanwege de belabberde productiviteit van Luuk en het langdurig gemis van Locadia....
 
Bergwijn, Zinchenko, Pereiro, Narsingh en Jozefzoon zijn allemaal niet in staat gebleken om Luuk optimaal te bedienen....de vraag is echter of het aan deze buitenspelers lag of aan Luuk....ik denk zelf aan deze laatste...
 
toptransfer voor ons! erg benieuwd naar de details die we nooit zullen weten. Vooral erg benieuwd om hm in actie te zien!! Hulde voor Brands!
 
Terug
Bovenaan Onderaan