Hirving Lozano (A)

Hier stond vandaag in de krant dat ook Benfica zich gemeld heeft voor Chucky......
Dus zal allemaal wel lastig worden.
 
Hier stond vandaag in de krant dat ook Benfica zich gemeld heeft voor Chucky......
Dus zal allemaal wel lastig worden.

Klopt dat meldt ook VZ. PSV heeft op zich goede contacten met Man City dus als zij graag willen dat hij hier wordt gestald dan maken we een goede kans.
 
Hier stond vandaag in de krant dat ook Benfica zich gemeld heeft voor Chucky......
Dus zal allemaal wel lastig worden.

Benfica heeft niet het hoogste bedrag geboden. De geruchten zullen nog wel even voortduren. Het spel is op de wagen. :shifty:
 
Onze scouting verdient misschien geen pluim en/of onze opleiding deugt gewoon niet. Even leek het na Memphis, Locadia, Willems en later Hendrix dat we goed op weg waren. Of ze kregen gewoon kansen?
Maar ik zie nog een probleem: zo een Frenkie de Jong die naar nu blijkt terecht voor Ajax heeft gekozen, zou hij hier een kans krijgen denk je? Zou De Ligt bij PSV in de basis staan?
Of denk je niet dat een Rigo bij Ajax allang vele minuten had gemaakt? Of Gudmundsson?

Frenkie de Jong, terecht voor Ajax gekozen ??
Heeft in totaal nog geen 10 wedstrijden gespeeld in Ajax 1, en dan nog invalbeurten ook nog.....

Tuurlijk roept die nu dat hij blij is dat hij voor Ajax heeft gekozen, maar dat hij daar al zijn kansen heeft gehad, is wel erg voorbarig.
 
Onze scouting verdient misschien geen pluim en/of onze opleiding deugt gewoon niet. Even leek het na Memphis, Locadia, Willems en later Hendrix dat we goed op weg waren. Of ze kregen gewoon kansen?
Maar ik zie nog een probleem: zo een Frenkie de Jong die naar nu blijkt terecht voor Ajax heeft gekozen, zou hij hier een kans krijgen denk je? Zou De Ligt bij PSV in de basis staan?
Of denk je niet dat een Rigo bij Ajax allang vele minuten had gemaakt? Of Gudmundsson?

Er loopt genoeg talent rond maar je moet inderdaad wel de kans krijgen om jezelf te ontwikkelen. En ik heb hier ooit het volgende gepost en daar ben ik het nog steeds mee eens.

Ik kijk graag naar meerdere factoren dan naar 1 ding. Te hoge verwachtingen speelt bij mij ook een grote rol. Een Zoet, Hendrix of Brenet bijvoorbeeld hebben volgens mij nooit de stempel grootste talenten gekregen of stonden in de (zogenaamde) belangstelling van grote clubs. Wanneer je zo'n speler in je jeugd hebt verwacht we er meteen alles van, zoveel dat we zulke gasten niet eens de kans geven om zichzelf te ontwikkelen. Want een groot talent, die moet het ook maar meteen laten zien. Dat zie je op dit moment wel met Bergwijn. Gastje is 19 en speelt zijn eerste jaar echt vast binnen de selectie, maar iedereen begint al te klagen dat het weer zo'n gehyped talent is, we moeten de lat soms even wat lager leggen. Niet iedereen is meteen de nieuwe Messi. ajax bewijst dat vaak, tig spelers die na een wedstrijd niks dan lof over zich heen kregen maar uiteindelijk faalde er een hoop omdat iedereen gelijk te hoge verwachtingen had en een speler niet eens de kans kreeg om zich te ontwikkelen, daar horen ook mindere tijden bij.
Wij hebben nu Kenneth Paal, die wordt even in de media geslingerd als toekomstige middenvelder van het Nederlands Elftal omdat zijn statistieken geweldig zouden zijn. Die lat ligt voor hem nu al ongelofelijk hoog, dan ben ik benieuwd hoeveel ruimte hij krijgt om zich te ontwikkelen. Ik zie al wel gebeuren dat hij na 2 wat tegenvallende invalbeurten hier al afgeschilderd wordt, gek dat mannetjes van 19 niet de sterren van de hemel kunnen spelen op het hoogst mogelijke (PSV nu) niveau. Ik heb liever dat iemand in het begin fouten maakt en er van leert zodat hij er op zijn 21ste wel echt staat dan van die mannetjes die na 2 goede wedstrijden al wereldsterren worden genoemd om vervolgens op de tribune te belanden. Vind Hendrix daar een perfect voorbeeld van.

Daarnaast ben ik het natuurlijk ook gewoon eens dat PSV met betrekking tot buitenlandse talenten op dit moment faalt, daar kan ik niet omheen. Maar dat ligt aan mijn inziens aan meer dan alleen de scouting.
 
De Mexicaanse media meld weer dat hij nu officieel speler is van PSV. Waarom kan dit niet gewoon zo stil blijven als bij Moreno het geval was, dat gedoe heel de tijd wordt je ook moe van.
 
De Mexicaanse media meld weer dat hij nu officieel speler is van PSV. Waarom kan dit niet gewoon zo stil blijven als bij Moreno het geval was, dat gedoe heel de tijd wordt je ook moe van.

Is bijna n deja-vu met de soap rondom de komst van Pereiro. Hopelijk heeft Lozano n andere zaakwaarnemer?
 
Is bijna n deja-vu met de soap rondom de komst van Pereiro. Hopelijk heeft Lozano n andere zaakwaarnemer?

Volgens mij een andere zaakwaarnemer. In dit geval is het meer de media dan de zaakwaarnemer heb ik het idee, die roepen elke dag wat anders.
 
Volgens mij een andere zaakwaarnemer. In dit geval is het meer de media dan de zaakwaarnemer heb ik het idee, die roepen elke dag wat anders.

Zou t n tactiek zijn? Dat ze hopen dat als de achterban al op m rekent ze Brands net wat meer onder druk zetten om met n flink bedrag over te maken? Of andere clubs die nog twijfelen nog snel n bod te laten doen?

Overigens zou, mocht hij naar PSV komen, het goede nieuws uit Manchester moeten komen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan