Hirving Lozano (A)

Als niemand het gewenste bedrag biedt, zal hij wel moeten. Er zijn nog een paar jaren over in z'n contract. Desnoods kan je hem beloven om hem in de winterstop (natuurlijk wel weer met het juiste bedrag) te laten gaan als hij even een half jaartje vlamt. Dan is Malen meer dan klaar om dat gat op te vullen.
 
Als niemand het gewenste bedrag biedt, zal hij wel moeten. Er zijn nog een paar jaren over in z'n contract. Desnoods kan je hem beloven om hem in de winterstop (natuurlijk wel weer met het juiste bedrag) te laten gaan als hij even een half jaartje vlamt. Dan is Malen meer dan klaar om dat gat op te vullen.

Laat Malen eerst maar verlengen, volgens mij wil die weg om elders een flink verbeterd salaris te krijgen. Zijn goed recht, maar voor PSV natuurlijk meer dan jammer.
 
Een topverdediger is nu vele malen belangrijker dan Lozano. Dus mochten we weer de competitie starten met 2 kneuzen in het centrum mag je Heerkens nogmaals bedanken.

Een goed punt. Jammer genoeg hebben ze bij PSV meestal het idee dat de verdediging een sluitpost op de begroting is de laatste jaren en geven ze makkelijk 10 miljoen uit aan een speler die ze weer verhuren (Romero), maar 12 miljoen voor een verdediger vinden ze dan weer teveel. En volgens mij hebben we die al jaren het hardste nodig :unsure:
 
Een topverdediger is nu vele malen belangrijker dan Lozano. Dus mochten we weer de competitie starten met 2 kneuzen in het centrum mag je Heerkens nogmaals bedanken.

Waaruit blijkt dan dat PSV persé Lozano moet verkopen om versterkingen te halen in de verdediging. Ik lees dat ze boven de 10 miljoen hebben geboden op die Braziliaan en nu helaas ook op die Bruma, en dat allemaal zonder Lozano te hebben verkocht. Je stelling lijkt dus niet te kloppen.
 
Waaruit blijkt dan dat PSV persé Lozano moet verkopen om versterkingen te halen in de verdediging. Ik lees dat ze boven de 10 miljoen hebben geboden op die Braziliaan en nu helaas ook op die Bruma, en dat allemaal zonder Lozano te hebben verkocht. Je stelling lijkt dus niet te kloppen.
Kan zijn wat je zegt. Kan ook zijn dat PSV zichzelf linkt aan spelers die ze toch nooit gaan halen, maar wel forummers tevreden houdt die denken dat PSV geld heeft. Aankopen wil ik zien. Die zogenaamde interesses en biedingen geloof ik allemaal wel.
 
James Rodríguez schijnt naar Napoli te gaan en dat zou betekenen dat Napoli Hirving Lazano niet gaat kopen.

link

Voetbal International meldt op zaterdag: "Sky Italia verwacht dat James Rodriguez naar Napoli gaat. Het Italiaanse medium claimt dat er een akkoord is bereikt met Real Madrid: Napoli zal de aanvaller annex aanvallende middenvelder voor 5 miljoen euro huren, met een verplichte optie tot koop van 35 miljoen euro. Mocht deze deal inderdaad afgerond worden, dan kan PSV'er Hirving Lozano een transfer naar Napoli vergeten. Voorzitter Aurelio De Laurentiis liet eerder deze week weten dat hij James óf Lozano wilde kopen, maar niet allebei."
 
Eind van de rit, zitten we weer opgescheept met een klein depressief Mexicaantje die als een natte krant speelt. Door teleurstelling, egodeuk en het missen van zijn vriendje :rolleyes:
 
James Rodríguez schijnt naar Napoli te gaan en dat zou betekenen dat Napoli Hirving Lazano niet gaat kopen.

link

Voetbal International meldt op zaterdag: "Sky Italia verwacht dat James Rodriguez naar Napoli gaat. Het Italiaanse medium claimt dat er een akkoord is bereikt met Real Madrid: Napoli zal de aanvaller annex aanvallende middenvelder voor 5 miljoen euro huren, met een verplichte optie tot koop van 35 miljoen euro. Mocht deze deal inderdaad afgerond worden, dan kan PSV'er Hirving Lozano een transfer naar Napoli vergeten. Voorzitter Aurelio De Laurentiis liet eerder deze week weten dat hij James óf Lozano wilde kopen, maar niet allebei."
Vreemd. Twee compleet verschillende spelers.
 
Die voorzitter van Napoli is sws koekoek, vorig jaar zelfde verhaal met Arias. Die man houdt graag alle lijntjes open.
 
Neem aan dat JDJ op de hoogte was van de constructie. Anders heeft hij zich bijzonder slecht ingelezen.

Ik weet het niet meer met hem: hij liet zich ook door MvB in de maling nemen met Behic en Sainsbury... En nu komt van Bommel ook weer de TD spelen rondom de eventuele transfer van Bergwijn naar Ajax.. En het belachelijke hiervan is dat ze eerst als een gekwetst jongetje reageerden op de interesse van Ajax en nu ineens van Bommel komt aanzetten met “ als Ajax het juiste bedrag betaalt dan is Bergwijn weg”. Zo amateuristisch allemaal, twee onervaren jongens die een topclub moeten leiden. En eigenlijk geeft MvB hiermee ook toe dat Bergwijn graag naar Ajax wil.

Hij kan zich hierin toch ingelezen hebben, maar als je voorganger een degelijke constructie heeft gefabriceerd kun je jezelf een ons lezen dan moet je als opvolger je daaraan houden.
Sainsbury is als back up gewoon bruikbaar en Behich is een regelrechte mislukking maar ja soms heb je die er tussen zitten, vergeet niet dat zowel Brands als Cocu niet aan het eind van het seizoen vertrokken zijn maar bij de start/tijdens de voorbereiding op het nieuwe seizoen. Dat geeft je als opvolger gewoon een achterstand.

Betreft nieuwe aankopen vind ik ook dat het lang duurt maar wat de rede daarvan is weet ik ook niet. Wat ik al eerder aangaf als er te weinig geld is om de gewenste spelers te halen en ze wachten eerst op uitgaande transfers dan is dat te begrijpen.
Als dat het verschil kan maken tussen het kopen van een speler als Jan Arie van der Heijden en Hector Moreno dan snap ik dat ze even wachten.
 
Hij kan zich hierin toch ingelezen hebben, maar als je voorganger een degelijke constructie heeft gefabriceerd kun je jezelf een ons lezen dan moet je als opvolger je daaraan houden.
Sainsbury is als back up gewoon bruikbaar en Behich is een regelrechte mislukking maar ja soms heb je die er tussen zitten, vergeet niet dat zowel Brands als Cocu niet aan het eind van het seizoen vertrokken zijn maar bij de start/tijdens de voorbereiding op het nieuwe seizoen. Dat geeft je als opvolger gewoon een achterstand.

Betreft nieuwe aankopen vind ik ook dat het lang duurt maar wat de rede daarvan is weet ik ook niet. Wat ik al eerder aangaf als er te weinig geld is om de gewenste spelers te halen en ze wachten eerst op uitgaande transfers dan is dat te begrijpen.
Als dat het verschil kan maken tussen het kopen van een speler als Jan Arie van der Heijden en Hector Moreno dan snap ik dat ze even wachten.
Lijkt mij logisch, was puur om te ageren tegen de term 'lijk uit de kast'.
 
Goh je gaat eens uit van het meest positieve scenario, verrassend :D

Nu dat Ajax en niet PSV kampioen is geworden is hij weer helemaal in zijn element. Als het goed gaat met PSV zul je hem slechts sporadisch zien, hooguit om af en toe even te mompelen dat het door puur geluk komt of dat het komt omdat Ajax het heeft laten afweten. Voor zijn positieve kant moet je zijn posts in het Ajax topic doornemen. #voervoorpsychologen :maniac:
 
Nu dat Ajax en niet PSV kampioen is geworden is hij weer helemaal in zijn element. Als het goed gaat met PSV zul je hem slechts sporadisch zien, hooguit om af en toe even te mompelen dat het door puur geluk komt of dat het komt omdat Ajax het heeft laten afweten. Voor zijn positieve kant moet je zijn posts in het Ajax topic doornemen. #voervoorpsychologen :maniac:

Blablabla, kom is met wat nieuws ipv bullshit.
Ik bewonder ajaks omdat ze alles wel op orde hebben, dus bewondering en jaloezie, iets wat men hier door hun oogkleppen heel snel vergeet of negeert. Ander punt is ik ben geen mee loper, als iets goed is ziet iedereen het en ik wil niet #14 zijn die het zelfde typt, ik ga liever voor de eerste zijn die iets pakt wat slecht is of beroerd loopt.

Lozano was goedddd
Lozano was op dreef
Ik zag lozano echt goed spelen vandaag
Lozano was super vandaag
Ik denk dat lozano nog beter gaat worden dan hij was vandaag
blablabla - zo gaat het met jullie optimisten, soms 10 berichten achter elkaar met precies het zelfde -

Dus waarom zou ik iets wat goed is gaan herkauwen als zoveelste? Daar heb je de reden dat ik niet te optimistisch en blij doe omdat er genoeg van zulke figuren hier al zijn. En om je nog een na trap te geven, ik zit hier zoveel jaren langer als menig ander + jij, echt knap voor een ajacied :FP:
 
Nu dat Ajax en niet PSV kampioen is geworden is hij weer helemaal in zijn element. Als het goed gaat met PSV zul je hem slechts sporadisch zien, hooguit om af en toe even te mompelen dat het door puur geluk komt of dat het komt omdat Ajax het heeft laten afweten. Voor zijn positieve kant moet je zijn posts in het Ajax topic doornemen. #voervoorpsychologen :maniac:
Ach als ik alleen maar positieve geluiden wil horen ga ik wel naar het forum van Jomanda ?
 
Terug
Bovenaan Onderaan