Hirving Lozano (A)

Penalty

Winnaar div. Wedstrijdvoor- spellingen
Jongens wij zijn, netals zo'n 90% van voetbalminnend Nederland, meer dan terecht,na de gruwelijke nederlaag van Ajax in een euforische stemming. Maar ik vind eerlijk gezegd Lozano wel wat belangrijker. Godzijdank dus geen hoofdletsel. Met hem 90 minuten lang, hadden we gewoon met 5-0 gewonnen. Ik kan me goed voorstellen, dat, toen Lozano werd weggedragen op een brancard, de schrik er ook bij de spelers, goed inzat.
Dat zal best, maar dat rechtvaardigt nog niet het vertoonde spel van PSV in de 2e helft.

Dat zal best, maar dat rechtvaardigt nog niet het vertoonde spel van PSV in de 2e helft.
Als jij begaan bent met een medespeler, en het lijkt dat hij morsdood daar op het veld lag, kan ik me voorstellen, dat de PSV-ers een mindere focus krijgen. Van de andere kant kun je ook zeggen, dat het ze juist een extra motivatie moet geven om FC Grunn op te rollen. Niettemin is Lozano erg belamgrijk voor het aanvalsspel van PSV.

Penalty

Winnaar div. Wedstrijdvoor- spellingen
Als jij begaan bent met een medespeler, en het lijkt dat hij morsdood daar op het veld lag, kan ik me voorstellen, dat de PSV-ers een mindere focus krijgen. Van de andere kant kun je ook zeggen, dat het ze juist een extra motivatie moet geven om FC Grunn op te rollen. Niettemin is Lozano erg belamgrijk voor het aanvalsspel van PSV.
Er ging nog een kwartier pauze overheen. Het lag niet zozeer aan wat gebeurde met Lozano.

Mikasa

Forummer van het Jaar 2014
Er ging nog een kwartier pauze overheen. Het lag niet zozeer aan wat gebeurde met Lozano.
Ik ben het eens met Metalium . Zoiets gaat je echt niet in de kouwe kleren zitten. Voetballers zijn soms ook maar mensen.

Kruspe

Administrator
Medewerker
Tegen Fortuna moet Malen ook voldoen.
Ik erger me de laatste maanden kapot aan Malen. Zo erg, dat hij wat mij betreft zsm op huurbasis mag vertrekken en er ruimte komt voor een ander.

Kan hij het over anderhalf jaar hier nogmaals proberen. Op dit moment is dit namelijk nog slechter dan Luciano "zestig scharen terwijl ik stil sta" Narsingh op de vleugels, en dat zegt een hoop.

Ik erger me de laatste maanden kapot aan Malen. Zo erg, dat hij wat mij betreft zsm op huurbasis mag vertrekken en er ruimte komt voor een ander.

Kan hij het over anderhalf jaar hier nogmaals proberen. Op dit moment is dit namelijk nog slechter dan Luciano "zestig scharen terwijl ik stil sta" Narsingh op de vleugels, en dat zegt een hoop.
Ja snap ik, maar daarom hoop ik dat hij 90 minuten tegen Fortuna mag spelen, om ons ongelijk te bewijzen.

Precies, met zijn arrogante kop. Stelt geen moer voor die gozer. Niet verhuren, maar verkopen. Gewoon weg ermee.

Kruspe

Administrator
Medewerker
Precies, met zijn arrogante kop. Stelt geen moer voor die gozer. Niet verhuren, maar verkopen. Gewoon weg ermee.
Ik moet zeggen dat ik dit de laatste twee maanden tijdens de wedstrijden ook heb geroepen, maar uit angst voor een spontane groei op deze leeftijd na weken gefaald te hebben ga ik nu in een nuchtere bui toch voor verhuren. Dit seizoen hoef ik 'm echter niet meer te zien.

IPF

Forummer van het jaar 2015

Heb al een aantal weken geleden gezegd dat ik hem wat aan de overschatte kant zie. Maar ik geef hem nog even de tijd.