Hirving Lozano (A)

De Bouterbaas

Grappigste Forummer van het Jaar 2012
Kwam dit artikel tegen. Geen idee hoe betrouwbaar het is. Beweert dat Real Lozano snel wil halen.

Bron

Het artikel spreekt over een Spaanse bron, snel Googlen (en google translate) laten zien dat dat artikel wel bestaat. Het is mij alleen niet duidelijk of dit een gevalletje is van "een onbetrouwbare bron neemt een onbetrouwbare bron over" of iets anders
80 miljoen. Punt.

De Bouterbaas

Grappigste Forummer van het Jaar 2012
Als Frenkie de Jong met zijn hooguit tien-twaalf redelijk tot goeie optredens tot nu toe in 2018 al ca. 75 miljoen euro moet kosten, dan mag Lozano, die ons vorig seizoen mede kampioen gemaakt heeft en ook dit seizoen echt onmisbaar is voor PSV, toch onderhand ook een dergelijk bedrag opleveren....dus voor een bedrag onder de 60 moljoen euro hoeven ze niet eens te bellen met JDJ....en PSV moet pas serieus een gesprek openen vanaf 70 miljoen euro voor Lozano....
We roepen altijd dat Ajax spelers overhypt (Overhyped?) worden. Dat zal allemaal best, maar ondertussen tikken clubs al jaren de gewenste overhypte transfersommen af en zitten wij als calimero's op ajax af te geven.

RAZINHO

International
Op Soccernews staat dat de zaakwaarnemer van Lozano aangeeft dat een club ( Napoli..??) het gevraagde bedrag voor Lozano, 35 miljoen euro nadert. Met andere woorden, meer dan 35 miljoen euro vangen we niet meer voor Lozano in de zomer, terwijl ik toch echt aan minimaal 50 miljoen euro dacht.....JDJ is echt een slappeling..!!

Op Soccernews staat dat de zaakwaarnemer van Lozano aangeeft dat een club ( Napoli..??) het gevraagde bedrag voor Lozano, 35 miljoen euro nadert. Met andere woorden, meer dan 35 miljoen euro vangen we niet meer voor Lozano in de zomer, terwijl ik toch echt aan minimaal 50 miljoen euro dacht.....JDJ is echt een slappeling..!!
Normaal gesproken zou ik zeggen, 'niet te voorbarig', maar die geruchten mbt PSV blijken helaas vaker wel dan niet te kloppen...

Niemand hier die een dubbel gevoel heeft bij het totaal ontbreken van Lozano op het trainingskamp van PSV? Prive-omstandigheden zijn een aardige dekmantel en vrij toevallig net nu de markt open is? Of kan ik beter terug in de naïeve modus schieten..

Mikasa

Forummer van het Jaar 2014
Niemand hier die een dubbel gevoel heeft bij het totaal ontbreken van Lozano op het trainingskamp van PSV? Prive-omstandigheden zijn een aardige dekmantel en vrij toevallig net nu de markt open is? Of kan ik beter terug in de naïeve modus schieten..
Ik las dat Lozano later deze week 4 dagen individueel traint in Eindhoven om vervolgens maandag bij de groep aan te sluiten.

RAZINHO

International
Serieus, Chinezen bieden volgens de Telegraaf 43 miljoen euro voor Neres van Ajax, terwijl onze directie al tevreden is met 35 miljoen euro voor Lozano......hebben JDJ en Gerbrands soms stront in hun ogen....???

rico

International
Serieus, Chinezen bieden volgens de Telegraaf 43 miljoen euro voor Neres van Ajax, terwijl onze directie al tevreden is met 35 miljoen euro voor Lozano......hebben JDJ en Gerbrands soms stront in hun ogen....???
Hou nou toch eens op. Hoe weet jij dat JDJ en Gerbrands tevreden zijn met 35 miljoen? Misschien moet je eens wat minder geloof gaan hechten aan al die verzonnen verhalen van journalisten. Alleen als het op de PSV website staat of wanneer JDJ of Gerbrands in een interview, dat je kan bekijken, zeggen dat de prijs van Lozano 35m is, kun je het geloven, anders is het gewoon verzonnen/geschat.

JCS

International
Hou nou toch eens op. Hoe weet jij dat JDJ en Gerbrands tevreden zijn met 35 miljoen? Misschien moet je eens wat minder geloof gaan hechten aan al die verzonnen verhalen van journalisten. Alleen als het op de PSV website staat of wanneer JDJ of Gerbrands in een interview, dat je kan bekijken, zeggen dat de prijs van Lozano 35m is, kun je het geloven, anders is het gewoon verzonnen/geschat.
*snort* ... journalisten....

IPF

Forummer van het jaar 2015
Eens. Alleen Brands heeft dat wel geroepen en daarom denkt Razinho misschien dat PSV dat bedrag met elkaar heeft afgesproken...

Ik ben op zich wel een conservatief als het aankomt op transferbedragen, maar simpel gelet op de markt, kijkend naar wat Depay een paar jaar geleden kostte en wat Neres vermeend kost, dan zou Lozano m.i. tussen 50 en 70 mln moeten opleveren. E.e.a. afhankelijk van bonussen en doorverkooprechten. Voor 35 mln krijgen ze wel een handtekening van Lozano..., maar dan op een PSV shirt (a)

IPF

Forummer van het jaar 2015
Ik ben op zich wel een conservatief als het aankomt op transferbedragen, maar simpel gelet op de markt, kijkend naar wat Depay een paar jaar geleden kostte en wat Neres vermeend kost, dan zou Lozano m.i. tussen 50 en 70 mln moeten opleveren. E.e.a. afhankelijk van bonussen en doorverkooprechten. Voor 35 mln krijgen ze wel een handtekening van Lozano..., maar dan op een PSV shirt (a)
Nee hoor #80miljoen

rico

International
Eens. Alleen Brands heeft dat wel geroepen en daarom denkt Razinho misschien dat PSV dat bedrag met elkaar heeft afgesproken...
Dat zou natuurlijk best kunnen, maar we weten het gewoon niet. En het irriteert mij een beetje dat bij ieder bericht van een vage clickbaitsite (die hun content echt gewoon bij elkaar verzinnen) er een groep is die dan meteen gaat roepen dat de PSV directie er niks van kan. En dat terwijl er bij PSV de laatste jaren prima beleid gevoerd wordt, we regelmatig verrassende topspelers kunnen begroeten (Guardado, Moreno, Lozano bv), talent de kans krijgt en doorbreekt (Hendrix, Rosario, Bergwijn bv) en we gewoon goed presteren (kampioenschappen, overwinteren CL). En dat alles binnen financiele kaders die PSV gezond houden en tegen de natuurlijke achterstand van Eindhoven als provinciestad.