Hirving Lozano (A)

Volgens mij mogen we blij zijn dat we Lozano 1 seizoen hebben mogen zien in PSV tenue, en als hij 3 ballen erin werkt in Rusland is hij onhoudbaar na zo`n debuutseizoen. Wat mij betreft is het dan het moment om enorm te cashen! Qua aanval hebben we aardig wat achter de hand met Gudmundsson, Mauro en zeker Malen.
 
VZ meldt dat Valencia en Everton interesse hebben. Nou volgens mij heeft Valencia helemaal geen geld net als bijna alle Spaanse clubs, de top3 daargelaten. ALS je hem gaat verkopen dan moet het een club uit de top 7 van de PL zijn, anders wil iedereen voor een dubbeltje eerste rang gaan zitten.
 
VZ meldt dat Valencia en Everton interesse hebben. Nou volgens mij heeft Valencia helemaal geen geld net als bijna alle Spaanse clubs, de top3 daargelaten. ALS je hem gaat verkopen dan moet het een club uit de top 7 van de PL zijn, anders wil iedereen voor een dubbeltje eerste rang gaan zitten.
Lekker, als PSV onderhandelaars met een gelouterde ex-PSV onderhandelaar aan tafel moeten gaan zitten, die ook nog eens alle prijzen van de spelers kent.
 
Ik gun Brands t voordeel vd twijfel, hoe meer geruchten dat Lozano hot is en hoe meer clubs intresse tonen, hoe meer PSV kan vragen.. ;)
 
Exact. De ligt is ook al drie keer verkocht aan Barcelona.
Helaas hoor ik bij onze spelers nooit de naam van echt een grote rijke club waardoor de prijs vanzelf omhoog kan gaan. Tot een maand geleden was Swasea bijv de enige club met concrete interesse voor Arias en dat was de jaren er voor ook al zo. Dan blijft je hangen bij de lagere prijzen.
 
Helaas hoor ik bij onze spelers nooit de naam van echt een grote rijke club waardoor de prijs vanzelf omhoog kan gaan. Tot een maand geleden was Swasea bijv de enige club met concrete interesse voor Arias en dat was de jaren er voor ook al zo. Dan blijft je hangen bij de lagere prijzen.

Het verschil tussen het ED en de telegraaf, en dan is het ED ook nog niet echt op de hand van PSV.
Misschien kan Der Muzikant dat trollenleger van Poetin eens aan het werk zetten. ;)
 
Lozano moet helemaal niet verkocht worden. Lozano moet bij PSV blijven.

Als Brands interesse heeft blijkt bij t sluiten van de markt vaak dat de speler niet komt. Gewoon n leeg vliegtuig die kant op en dan kunnen wij nog n jaartje van chucky genieten. :sneaky:
 
Villareal heeft geen geld evenals Valencia of Sevilla. Deze 3 clubs hebben de laatste jaren nooit meer dan 15 miljoen of zo betaald voor een speler. Het verschil met bijv Ajax is dat zij veel hogere salarissen betalen. Vaak vinden ze dan ook hun spelers in de categorie transfervrij of met een eenjarig contract, grotendeels binnen de La Liga.
Als je hem toch gaat verkopen dan alleen aan een PL club: zij betalen grof geld en zijn ook nog betrouwbaar.
 
Villareal heeft geen geld evenals Valencia of Sevilla. Deze 3 clubs hebben de laatste jaren nooit meer dan 15 miljoen of zo betaald voor een speler. Het verschil met bijv Ajax is dat zij veel hogere salarissen betalen. Vaak vinden ze dan ook hun spelers in de categorie transfervrij of met een eenjarig contract, grotendeels binnen de La Liga.
Als je hem toch gaat verkopen dan alleen aan een PL club: zij betalen grof geld en zijn ook nog betrouwbaar.
helemaal mee eens, Ik ben nog steeds pislink dat Guardado verkocht is aan die smerige wanbetalers van Betis.
 
Villareal heeft geen geld evenals Valencia of Sevilla. Deze 3 clubs hebben de laatste jaren nooit meer dan 15 miljoen of zo betaald voor een speler. Het verschil met bijv Ajax is dat zij veel hogere salarissen betalen. Vaak vinden ze dan ook hun spelers in de categorie transfervrij of met een eenjarig contract, grotendeels binnen de La Liga.
Als je hem toch gaat verkopen dan alleen aan een PL club: zij betalen grof geld en zijn ook nog betrouwbaar.

Valencia haalt bijna elke zomer wel een of meerdere spelers van 20-30 miljoen hoor. Maar verder ben ik het met je eens.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Terug
Bovenaan Onderaan