Hirving Lozano (A)

IPF,helemaal mee eens.Áls je niet begrijpt dat Pereiro het beste rendeert op 10 dan ben je weer terug bij af.Lozano idd op links,Malen mag van mij ook.Ramselaar leuk voor de breedte maar geen basismateriaal.Ik vrees dat Malen niet gaat doorbreken hier.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
IPF,helemaal mee eens.Áls je niet begrijpt dat Pereiro het beste rendeert op 10 dan ben je weer terug bij af.Lozano idd op links,Malen mag van mij ook.Ramselaar leuk voor de breedte maar geen basismateriaal.Ik vrees dat Malen niet gaat doorbreken hier.
Zal deels afhangen van wie er deze zomer vertrekken, ben met je eens dat het mooi zou zijn als deze jongen flink meer tijd krijgt komend seizoen.
 
Sympathie is leuk, maar je koopt er niets voor. Kijk maar naar de sympathie van 'voetbalminnend' Nederland voor AZ. Die staan gewoon met lege handen. Erger is imo dat hij nog in geen een topper zijn stempel heeft kunnen drukken, en ergerlijker is dat hij zowat een heel seizoen op rechts heeft lopen aankloten, terwijl zelfs de grootste leek nog kon zien dat hij duizend keer gevaarlijker is op links, in de spaarzame keren dat hij wel op de juiste plek speelde. Hij is de eredivisie nog niet ontgroeid hoor.

Dat hij rechts staat, kan best liggen aan het feit dat Arias minder ondersteuning nodig heeft/Bergwijn meer verdedigt dan Lozano. En laten we eerlijk zijn, Bergwijn en Luuk waren - ik lach (zou moeten huilen) terwijl ik dit typ - belangrijk in de verdediging dit seizoen.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Met iedereen hierboven wel eens. Lozano heeft dit eerste seizoen een raar beeld bij mij gevormd. Hij is gehaald als dé man, schoot uit de startblokken als een wondermexicaan, maar verloor gaande weg zijn glans.

Gaande weg kregen steeds minder spelers grip op Lozano, dus wat doen ze, precies wat ik doe, lekker lomp en (soms een beetje) skuppe! Dit is een kwestie van mentaal doorbijten: geen reactie geven en verder gaan. Absurd dat hij zo moet, maar de scheidsrechters hier zijn absolute ruk. Je moet ze voor je winnen en dat lukt niet als je naar ze gaat schreeuwen.

Verder zie ik ook een enorm groot verschil met de eerste 10 wedstrijden en de 10 daarna, toen Luuk weer terug in de basis kwam en Pereiro - dan wel terecht - uit de basis verdween. Aangezien die wedstrijden niet allemaal meer vers in mijn geheugen zitten, kan ik niet zeggen waar het aan ligt. Wel lijkt mij duidelijk dat je met Bergwijn - Locadia - Lozano en Pereiro een betere voorhoede voor het omschakelen hebt dan met Luuk en Ramselaar. Of deze tactische wissel van Cocu het gevolg is voor de afname van Lozano's productiviteit, laat ik dan ook maar in het midden.

Enorm jammer dat het zo is gelopen. Lozano is een ware goudmijn, maar dient wel mentaal te verbeteren. Ik zit niet te wachten op een onsportief voetballertje in ons shirt, laat dat tuig maar in Duivendrecht. Jammer dat zo'n goede start meteen tot hoge verwachtingen leidt. Dankzij zijn goede start lijkt het alsof hij een slechte tweede seizoenshelft heeft gedraaid, terwijl we andersom hadden gezegd dat dit een topaanwinst is - Ja dat is hij nog steeds, maar zo voelt het nu niet voor mij raar genoeg.
 
Ik weet wel waar het voor een groot deel aan ligt. Lozano begon op links en ging uiteindelijk naar rechts.

Linksbuiten - 14 wedstrijden / 9 doelpunten / 8 assists
Rechtsbuiten - 13 wedstrijden / 7 doelpunten / 2 assists
 
Ik weet wel waar het voor een groot deel aan ligt. Lozano begon op links en ging uiteindelijk naar rechts.

Linksbuiten - 14 wedstrijden / 9 doelpunten / 8 assists
Rechtsbuiten - 13 wedstrijden / 7 doelpunten / 2 assists
Het verschil is duidelijk.
 
Ik weet wel waar het voor een groot deel aan ligt. Lozano begon op links en ging uiteindelijk naar rechts.

Linksbuiten - 14 wedstrijden / 9 doelpunten / 8 assists
Rechtsbuiten - 13 wedstrijden / 7 doelpunten / 2 assists
Verschil zit hem in de assists, qua goals maakt het niet zoveel verschil. Het aantal assists is wellicht logisch, verkeerde been etc.

Maar wat volgens mij ook speelt is dat rechtsbuiten was de 2e helft van de competitie en in mijn optiek is hij steeds egoistischer gaan spelen gedurende het seizoen. Hij heeft bijna alle gevoel voor z'n medespelers verloren, lijkt het. Vandaar dat het wellicht niet uitgemaakt had of hij louter voor eigen kans was gegaan op rechts of op links. Dat moet er echt uit, als buitenspeler zijn assists net zo belangrijk als goals.
 
http://www.soccernews.nl/news/44797...ler-voor-ajax-en-psv-recordbedrag-voor-lozano

Spaanse roddelpers, slechte bron dus, maar stel je toch eens voor: Atletico betaalt 60 mln voor Lozano. Dan hoop ik dat PSV niet dezelfde fout maakt als Ajax met Younes en hoopt dat hij volgend jaar 65 mln oplevert. 60 mln is gewoon echt heel veel.

Ik geloof niet dat ze dat voor hem neer gaan tellen en hoop dat PSV de CL in gaat mét Lozano (en met Van Ginkel, Gutierrez en 2 uitstekende backs), dan zie ik PSV nog overwinteren ook.
 
http://www.soccernews.nl/news/44797...ler-voor-ajax-en-psv-recordbedrag-voor-lozano

Spaanse roddelpers, slechte bron dus, maar stel je toch eens voor: Atletico betaalt 60 mln voor Lozano. Dan hoop ik dat PSV niet dezelfde fout maakt als Ajax met Younes en hoopt dat hij volgend jaar 65 mln oplevert. 60 mln is gewoon echt heel veel.

Ik geloof niet dat ze dat voor hem neer gaan tellen en hoop dat PSV de CL in gaat mét Lozano (en met Van Ginkel, Gutierrez en 2 uitstekende backs), dan zie ik PSV nog overwinteren ook.
Hoop dat hij blijft, zou voor hemzelf het beste zijn. Maar als er echt 60m wordt geboden, zou ik zeggen: direct strik erom.
 
Hoop dat hij blijft, zou voor hemzelf het beste zijn. Maar als er echt 60m wordt geboden, zou ik zeggen: direct strik erom.
PSV kan een dergelijke financiële klapper uitstekend gebruiken.Reken maar dat Lozano in de wereldtop belandt,of misschien is Atletico dat al.
Lozano wordt alleen nog maar meer waard zeker met een geweldig WK op zak.Bovendien loopt zijn contract nog door tot juni 2023.PSV kan nog best meer vragen.
 
PSV kan een dergelijke financiële klapper uitstekend gebruiken. Reken maar dat Lozano in de wereldtop belandt, of misschien is Atletico dat al.
Lozano wordt alleen nog maar meer waard zeker met een geweldig WK op zak.Bovendien loopt zijn contract nog door tot juni 2023.PSV kan nog best meer vragen.
Op basis van wat hij dit jaar heeft laten zien ben ik daar nog niet zeker van.
 
Op basis van wat hij dit jaar heeft laten zien ben ik daar nog niet zeker van.

Ik ook niet.

Begon natuurlijk fantastisch, maar zakte daarna langzamerhand weg. Maakte wel zijn goals hier en daar, paar assist's uit standaardsituatie's. Maar of Lozano in de wereldtop gaat belanden na 1 jaar PSV, nog niet. Nog een jaar PSV zou Lozano goed doen, ook omdat we nu Europees gaan spelen volgend jaar.

WK komt dus een beetje op een rot moment. Wat als Lozano perongeluk een fantastische WK speelt? En er komt een idiote club die wel ff 60 miljoen gaat neerleggen, probeer daar maar nee tegen te zeggen.
 
Ik ook niet.

Begon natuurlijk fantastisch, maar zakte daarna langzamerhand weg. Maakte wel zijn goals hier en daar, paar assist's uit standaardsituatie's. Maar of Lozano in de wereldtop gaat belanden na 1 jaar PSV, nog niet. Nog een jaar PSV zou Lozano goed doen, ook omdat we nu Europees gaan spelen volgend jaar.

WK komt dus een beetje op een rot moment. Wat als Lozano perongeluk een fantastische WK speelt? En er komt een idiote club die wel ff 60 miljoen gaat neerleggen, probeer daar maar nee tegen te zeggen.
Dan laten we m gaan, alleen zie ik op dit moment nog niet de klasse, en een gokje van 60mlj is ook voor de echte top wel n dingetje
 
Deze website rept er gisteren ook over.Ik kan wat Italiaans maar geen Spaans.
https://www.elgoldigital.com/fichaj...co-sera-la-tumba-de-hazard-en-el-real-madrid/
Bij mij wil chrome het voor mij vertalen, wordt t niet veel beter van. en met teksten als
De ster van PSV, de Mexicaanse Hirving Lozano , zal een van de belangrijkste agitators van de transfermarkt zijn. Zijn constante tentoonstellingen in de Nederlandse competitie maken duidelijk dat deze wedstrijd erg klein is. Er zijn veel teams die gaan na zijn ondertekening, die bovendien zijn prijs aanzienlijk zal verhogen.
Komt t op mij over als n niveautje VP, oftewel veel gegil voor de clicks.
 
Met Brands in Liverpool wil ik deze geruchten best geloven....
Voor mij is het juist een reden om het NIET te geloven. Is een makkelijk een-tweetje, je haalt de TD en die kan dan de beste speler halen. Soms is dit soort denken heel valide omdat bepaalde TD of trainers erg gecharmeerd zijn van bepaalde spelers. Denk aan een Ten Hag en Labyad, dus het is niet onlogisch om dit soort zaken mee te nemen.

Is vooral speculatie (lees: ik denk dat ;) ).
 
Terug
Bovenaan Onderaan