Hirving Lozano (A)

Quagmire

Aanvoerder
Als ik ooit aan de macht kom ga ik meteen een prestatiesalaris invoeren. Speel je 4 weken ruk krijg je minder, speel je goed dan word je ook goed beloont. Ga je zien hoe de diva's rennen om te verdedigen en te scoren allemaal :sneaky: ipv als nu al het vuile werk steeds maar aan andere over te laten

Der Jaufe

Bondscoach
Ja klopt en dat zou PSV ook niet doen hoewel ik heb begrepen dat PSV om diezelfde reden Porto heeft afgetroefd aangaande Bruma. Nou dan moet je toch ook in de richting van 3-4 miljoen per jaar denken.
Misschien is dat vooral met (eenmalig) tekengeld gedaan ipv (structureel) loon? 3 à 4 per jaar is hoog als je beseft dat de lat een paar jaar terug op 1 lag.

Relix

Aanvoerder
Volgens mij is de enige bron van dat monstersalaris sensatiekrant bild. Ik heb mijn twijvels dat PSV bereid is om dusdanige bedragen neer te leggen.

Ik vermoed eerder dat - in lijn met Portuguese constructies - Bruma geen vijf jaar met n release clause van 80mio wilde tekenenen en PSV op dat vlak wat meer bij de eventuele groeiplannen aansluit.

Vedette

Arthur Shelby Jr.
Ja klopt en dat zou PSV ook niet doen hoewel ik heb begrepen dat PSV om diezelfde reden Porto heeft afgetroefd aangaande Bruma. Nou dan moet je toch ook in de richting van 3-4 miljoen per jaar denken.
Mag PSV dat weer? Salaris boven een miljoen?

IPF

Forummer van het jaar 2015
Mag PSV dat weer? Salaris boven een miljoen?
Allang ;)
En als Bergwijn straks ook bijtekent, dan is dat echt niet voor 1 miljoen per jaar. Dan is dat een veel hoger bedrag met daar tegenover dat PSV een hoger transfersom mag vragen voor hem.

IPF

Forummer van het jaar 2015
Misschien is dat vooral met (eenmalig) tekengeld gedaan ipv (structureel) loon? 3 à 4 per jaar is hoog als je beseft dat de lat een paar jaar terug op 1 lag.
Dat is allang losgelaten en dat was al zo met het salaris van Luuk. Wij moeten ons zelf niet voor de gek houden hier met dit praatjes in de media door de directie leden van de topclubs. Zonder hoge salarissen komen zulke spelers gewoon niet naar de Eredivisie.

Vedette

Arthur Shelby Jr.
Dat is allang losgelaten en dat was al zo met het salaris van Luuk. Wij moeten ons zelf niet voor de gek houden hier met dit praatjes in de media door de directie leden van de topclubs. Zonder hoge salarissen komen zulke spelers gewoon niet naar de Eredivisie.
In het geval van Luuk was het vooral foefelen via bonussen en tekengeld om meer te kunnen geven, als ik Google mag geloven. Het artikel wat ik lees is van 3 jaar terug. Overigens ben ik het volledig met je eens verder.

• Leuk
Reactions: IPF

Ongezouten

Trainer Coach
De media rept nu toch wederom over 42 miljoen en dan gaat daar nog geld van naar Pachuca. Wederom een dikke faal van PSV aan de onderhandelingstafel, mocht het echt zo zijn.

Tradgard

Basisspeler
De media rept nu toch wederom over 42 miljoen en dan gaat daar nog geld van naar Pachuca. Wederom een dikke faal van PSV aan de onderhandelingstafel, mocht het echt zo zijn.
Het was toch al even bekend dat er rond de 20% doorverkoop voor Pachuca in zijn contract stond en dat PSV heel diep is gegaan om Lozano te halen. Het is niet anders, dit was blijkbaar de manier om hem in Eindhoven te krijgen. Dat er hierdoor onder aan de streep weinig overblijft is de realiteit van de financiële situatie bij PSV. PSV had vast met een paar miljoen extra de doorverkoop eruit kunnen krijgen, maar dan moet je dat geld wel hebben natuurlijk.

Betaling zal inderdaad ook nog eens in termijnen gaan. Dus dat maakt de hele deal nog minder liquide voor nieuwe versterkingen. PSV betaalt zelf overigens ook regelmatig spelers af in termijnen, dit is ook terug te lezen in de jaarverslagen.

Metalium

International
Het was toch al even bekend dat er rond de 20% doorverkoop voor Pachuca in zijn contract stond en dat PSV heel diep is gegaan om Lozano te halen. Het is niet anders, dit was blijkbaar de manier om hem in Eindhoven te krijgen. Dat er hierdoor onder aan de streep weinig overblijft is de realiteit van de financiële situatie bij PSV. PSV had vast met een paar miljoen extra de doorverkoop eruit kunnen krijgen, maar dan moet je dat geld wel hebben natuurlijk.

Betaling zal inderdaad ook nog eens in termijnen gaan. Dus dat maakt de hele deal nog minder liquide voor nieuwe versterkingen. PSV betaalt zelf overigens ook regelmatig spelers af in termijnen, dit is ook terug te lezen in de jaarverslagen.
Het is jammer, van de andere kant, zijn het maar 2 termijnen volgens Italiaanse media.

Wageninger77

Invaller
Klap voor Mertens staat er in die artikelen. Kan hij niet naar PSV komen?
Ruilen met gesloten beurzen, zo komen ze in Engeland ook onder doorverkoop-percentages uit (Zie hoe ze Utrecht toen genaaid hebben met Vorm).

Bovenaan Onderaan