Hirving Lozano (A)

Hirving Lozano is getting closer to Napoli! The release clause will be paid to PSV Eindhoven for €42M, talks ongoing with the player about contract details and image rights. Napoli are so confident he’ll be signed on next days.

@FabrizioRomano. Kerel met meer dan 4 ton volgers.
Release Clause... Als in afkoopsom? Of als in clausule?

Toch gek 'maar' 42 Mio. Toen in z'n eerste jaar geruchten opdoken van dergelijke bedragen zei ik nog stellig: gewoon op 80 gaan zitten... Nu ben ik blij als we er 40 voor krijgen.

Hoetierick

Administrator
Medewerker
Lozano lijkt klaar te zijn met PSV.
42 miljoen is een nieuw verkooprecord. Kijkt een ook niemand meer gek op als je de volgende keer 45 miljoen vraagt.

Begrijp het concept van PSV vraagt minstens 40 miljoen alleen niet zo. Napoli meldt zich. Psv vraagt 40 miljoen maar meer mag ook. Napoli bedenkt zich twee keer en besluit het te houden bij het minimale bedrag dat PSV vraagt. Zoiets?

Lozano voelt zich niet fijn. Zit niet lekker in zijn fel.. + zijn veranger staat al klaar. Dus Verko... Zijn we nou allemaal zo kortzichtig!?! Lozano is een van de Doelgerichtste spelers die er is. En in Italie gaan ze weg van hem zijn. 65mil of geen deal.. Spelers als hem maken je kampioen ook met oogkleppen op.

rico

International
Begrijp het concept van PSV vraagt minstens 40 miljoen alleen niet zo. Napoli meldt zich. Psv vraagt 40 miljoen maar meer mag ook. Napoli bedenkt zich twee keer en besluit het te houden bij het minimale bedrag dat PSV vraagt. Zoiets?
Dat is de interpretatie van 'journalisten. Helemaal niemand weet wat PSV vraagt of Napoli biedt, of wat er bij die onderhandelingen besproken wordt.

Meer lijkt nu niet haalbaar, helaas. Ondanks een mogelijk clubrecord toch geen goed verkoopresultaat. Ook Pereoro zal niet opleveren wat verwacht werd. Hopelijk hebben we met de eigen jeugd komende jaren meer rendement.
Wat ik erger vind is dat we de Mexicaanse fans zullen verliezen. Ik weet niet of PSV het portretrecht had, en kan blijven gebruiken, of een deel daaran, of dat recht goed kan verkopen. Maar het is een aderlating.

Lekker houden als er 42 miljoen wordt geboden. 42 miljoen moet het minimale bedrag zijn dat PSV 'schoon' overhoudt aan Lozano, dus met alle doorverkooppercentages en dergelijke eraf gehaald. De fatalistische instelling van 'in deze vorm is ie niet meer dan 40miljoen waard' die hier rondzingt is weer typisch des PSV's, en waarom PSV altijd aan het kortste eind trekt en alleen maar met jaloezie naar de transfers van Ajax en relatief zelfs AZ kan kijken.

Lekker houden als er 42 miljoen wordt geboden. 42 miljoen moet het minimale bedrag zijn dat PSV 'schoon' overhoudt aan Lozano, dus met alle doorverkooppercentages en dergelijke eraf gehaald. De fatalistische instelling van 'in deze vorm is ie niet meer dan 40miljoen waard' die hier rondzingt is weer typisch des PSV's, en waarom PSV altijd aan het kortste eind trekt en alleen maar met jaloezie naar de transfers van Ajax en relatief zelfs AZ kan kijken.
Daarom vroeg PSV in eerdere stadia ook 50M.

Ik zou dat ook graag willen, maar als we gaan eisen dat we minimaal 42 miljoen schoon in handen willen ontvangen en de deal ketst af, dan zitten we met een ontevreden kwajongen in de selectie, die straks de boel op stelten zet en voor een negatieve sfeer gaat zorgen binnen de selectie...dan heb ik liever ca. 35 miljoen euro schoon in handen, dan een verziekte sfeer binnen de selectie voor die 7 miljoen euro meer....en tot slot hebben we dringend geld nodig om te kunnen investeren in de ca. 2 weken die ons nog resten om een ervaren creatieve aanvallende middenvelder te halen....

Meer lijkt nu niet haalbaar, helaas. Ondanks een mogelijk clubrecord toch geen goed verkoopresultaat. Ook Pereoro zal niet opleveren wat verwacht werd. Hopelijk hebben we met de eigen jeugd komende jaren meer rendement.
Wat ik erger vind is dat we de Mexicaanse fans zullen verliezen. Ik weet niet of PSV het portretrecht had, en kan blijven gebruiken, of een deel daaran, of dat recht goed kan verkopen. Maar het is een aderlating.
De naam is al. tijden gezet. En we hebben Guti nog. Kop op joh ;)