Hidde Jurjus (DM) (Verhuurd aan De Graafschap)

Deze move van Brands betekent dat Zoet voor 1 september dit jaar vertrekt uit Eindhoven....Jurjus zal de concurrentie aangaan met Pasveer en nog voor de winterstop een basisplaats veroveren.
 
Deze move van Brands betekent dat Zoet voor 1 september dit jaar vertrekt uit Eindhoven....Jurjus zal de concurrentie aangaan met Pasveer en nog voor de winterstop een basisplaats veroveren.

Of het betekent dat Zoet blijft en Jurjus 1-2 seizoenen in de luwte zich kan voorbereiden, beetjes zoals destijds met Cilissen en Vermeer.
 
Lees hier net in t BD dat hij zich met n grijns van oor tot oor zich kwam melden. Zo blij is ie met zijn 5jarig contract. Goeie attitude. Leuk.
 
Als hij in de toekomst in de PL gaat keepen kan hij zich geen blunders veroorloven. Ik zie de krantenkoppen al voor me: Performance Hidde Jurjus just Hideous.
 
62b7415f07a00c08cfc67ce96131133f.png
 
een topper in wording, gaat er wel komen. Overigens komt ie ook over als n goede gozer, stond vorig jaar n leuk interview met m in de VI.

En toch zal die afgeremd worden als 2de keeper. Wanneer je weinig aan de beurt komt en niet getest word groei je ook minder snel.
 
En toch zal die afgeremd worden als 2de keeper. Wanneer je weinig aan de beurt komt en niet getest word groei je ook minder snel.

Daarom zie ik m in de 2e helft van het seizoen nog wel verhuurd worden, is de 3e keeper ook weer fit als t goed is.
 
Mooi nieuws, hoopte er op, maar verwachtte het niet meer.
Als Zoet verkocht wordt, dan zal Brands verklaren dat PSV daarop reeds geanticipeerd heeft met het aantrekken van Jurjus. Ben benieuwd of Jurjus dan ook direct de voorkeur krijgt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan