Hidde Jurjus (DM) (Verhuurd aan De Graafschap)

Room in het doel en Van Osch reservekeeper? Of ze halen een andere keeper, ik weet niet wat de planning is.
Het lijkt me dat er dan een nieuwe keeper bij komt. Je moet toch niet aan het andere scenario denken? Ook niet met Koopmans en/of Jurjus.
 
Het lijkt me dat er dan een nieuwe keeper bij komt. Je moet toch niet aan het andere scenario denken? Ook niet met Koopmans en/of Jurjus.

Unnerstall is al verhuurd, Jurjus heeft zichzelf niet bewezen. Room komt simpelweg tekort, dus bij een vertrek van Zoet mag ik hopen dat er een andere keeper komt.
 
Het lijkt me dat er dan een nieuwe keeper bij komt. Je moet toch niet aan het andere scenario denken? Ook niet met Koopmans en/of Jurjus.
Daar moet ik inderdaad niet aan denken, maar als je ziet hoe ze met de keepers omgaan (of hoe vaak ze er eentje kopen die niet voldoet) dan sluit ik helemaal niets uit.
 
Daar moet ik inderdaad niet aan denken, maar als je ziet hoe ze met de keepers omgaan (of hoe vaak ze er eentje kopen die niet voldoet) dan sluit ik helemaal niets uit.

Brands is nu wel weg hè? ;P We beginnen weer met een schone lei. Hopelijk valt daar ook het aantrekken van een capabele doelman onder.
 
Unnerstall is al verhuurd, Jurjus heeft zichzelf niet bewezen. Room komt simpelweg tekort, dus bij een vertrek van Zoet mag ik hopen dat er een andere keeper komt.
O ja, Unnerstal is er ook nog. Maar goed, die vervangt volgende zomer Room.
 
O ja, Unnerstal is er ook nog. Maar goed, die vervangt volgende zomer Room.

Afhankelijk van wie er volgend jaar staat, zou Unnerstall ook wel eens kunnen knokken voor een basisplek. Vind het echt een behoorlijke keeper. Geen wereldtalent, niet spectaculair, wel goed en met lef.
 
Leuk voor hem. Heeft bij lange na niet het niveau voor PSV.

Heb bij Jurjus toch altijd het gevoel gehad dat hij werd gekocht als ''beloning'' voor zijn sterke optreden tegen Ajax, op die beruchte en prachtige 8 mei 2016. Hij heeft verder inderdaad nooit aangetoond dat hij het streef-niveau van PSV had of zou kunnen halen.
 
Heb bij Jurjus toch altijd het gevoel gehad dat hij werd gekocht als ''beloning'' voor zijn sterke optreden tegen Ajax, op die beruchte en prachtige 8 mei 2016. Hij heeft verder inderdaad nooit aangetoond dat hij het streef-niveau van PSV had of zou kunnen halen.

Hij keepte dat seizoen ook wel goed moet ik zeggen hoor. Toen we hem aantrokken had ik ergens wel hoop dat hij zou kunnen groeien.
 
Hij keepte dat seizoen ook wel goed moet ik zeggen hoor. Toen we hem aantrokken had ik ergens wel hoop dat hij zou kunnen groeien.

Klopt, totdat hij tijdens een interview uitlegde hoe voetbal bij hem niet op nummer 1 stond, maar hij maatschappelijke zaken veel belangrijker vond. Toen gingen de alarmbelletjes rinkelen. Prima mindset hoor, maar niet voor een profvoetballer.
 
Terug
Bovenaan Onderaan