Hidde Jurjus (DM) (Verhuurd aan De Graafschap)

Van Pasveer werd toch een tijdje terug gezegd dat hij er genoeg van had om alleen als 2e keeper te fungeren en toen was er interesse van enkele clubs om hem over te nemen. Met andere woorden, ook Pasveer dreigt te vertrekken, dus ik denk dat er minstens 1 keeper gehaald moet worden en liefst met wat ervaring ipv weer een talent als Jurjus, die niet aan spelen toekomt en vervolgens verhuurd moet worden.
 
Van Pasveer werd toch een tijdje terug gezegd dat hij er genoeg van had om alleen als 2e keeper te fungeren en toen was er interesse van enkele clubs om hem over te nemen. Met andere woorden, ook Pasveer dreigt te vertrekken, dus ik denk dat er minstens 1 keeper gehaald moet worden en liefst met wat ervaring ipv weer een talent als Jurjus, die niet aan spelen toekomt en vervolgens verhuurd moet worden.

Ik vind Jurjus een groter talent dan Zoet. Zoet zsm verkopen en Jurjus op doel zetten.
 
Van Pasveer werd toch een tijdje terug gezegd dat hij er genoeg van had om alleen als 2e keeper te fungeren en toen was er interesse van enkele clubs om hem over te nemen. Met andere woorden, ook Pasveer dreigt te vertrekken, dus ik denk dat er minstens 1 keeper gehaald moet worden en liefst met wat ervaring ipv weer een talent als Jurjus, die niet aan spelen toekomt en vervolgens verhuurd moet worden.

Misschien Yanick van Osch?
Mocht Jurjus verhuurd worden vertrekt Zoet niet, denk ik.
 
[h=1]Jurjus op huurbasis naar Roda JC Kerkrade[/h] http://www.psv.nl/psv/nieuws/artikel/jurjus-op-huurbasis-naar-roda-jc-kerkrade.htm

Hidde Jurjus speelt de rest van het seizoen op huurbasis voor Roda JC Kerkrade. De 23-jarige doelman sluit per direct aan bij de selectie van de ploeg uit de Eredivisie, die eerder vandaag eerste keeper Benjamin van Leer zag vertrekken naar Ajax.

:unsure:Als we hier maar geen spijt van krijgen als PSV weer tegen de Angstgegner speelt. :re:
 
Hmmm, Jurjus was niet echt goed bezig tegen PEC. Als het dit niveau blijft is verkopen toch wel een optie
 
Hmmm, Jurjus was niet echt goed bezig tegen PEC. Als het dit niveau blijft is verkopen toch wel een optie

Was het zo slecht, ja?

Keepte toch enkele leuke wedstrijden twee seizoenen geleden. Hopelijk helpt het als hij een reeks wedstrijden heeft gespeeld voor Roda.
 
Was het zo slecht, ja?

Keepte toch enkele leuke wedstrijden twee seizoenen geleden. Hopelijk helpt het als hij een reeks wedstrijden heeft gespeeld voor Roda.

Daar is waar ik ook op hoop, vorig seizoen ook 'maar '17 wedstrijden gespeeld, kan ook door ontberen van wedstrijdritme komen. Hij zat bij 1 goal echt mis, kwam uit maar niet ver genoeg (of te weinig lef / doodsverachting die een keeper hoort te hebben). Laatste goal zag er ook slecht uit.

Wat dat betreft ruimte voor verbetering, hoop dat die ook gaat komen.
 
Zie net een samenvatting van Ajax-Roda. Die Jurjus keepte als een drol. Een paar keer zat hij al op zijn knieën terwijl de bal nog moest komen.
 
Zie net een samenvatting van Ajax-Roda. Die Jurjus keepte als een drol. Een paar keer zat hij al op zijn knieën terwijl de bal nog moest komen.

Gaat het niet redden. Komt niet alleen lengte te kort, maar belangrijker nog: hij mist de instelling die topsporters kenmerken. Uit interviews kun je namelijk opmaken dat hij niet 100% voor zijn beroep leeft, en dat is funest voor een (grote) voetbalcarrière vandaag de dag.
 
Klopt....Jurjus is zeker geen puntenpakker en past beslist niet bij een topclub als PSV...verkopen aan een subtopper in Eredivisie..
 

Een interview met onze verhuurde ex-superboer Hidde Jurjus. Volgens mij het derde interview wat ik van hem heb gezien. Hij komt echt over als een slimme, bescheiden jongen met een goed portie humor. Hopelijk promoveert De Graafschap, kunnen we hem aan zijn oude vertrouwde club verhuren, want deze jongen moet nog wel wat jaartjes ervaring opdoen voordat hij klaar is voor het echte werk. Ben benieuwd hoe hij morgen speelt.
 
Jurjus heeft een heel matig seizoen achter de rug, op basis daarvan zou ik zeggen: geen PSV materiaal. Het zou het beste voor hem (en PSV) zijn als hij ook komend jaar verhuurd zal worden. Laten we hopen dat hij in dat jaar wel de stappen zal zetten die nodig zijn voor een keeper van PSV 1.
 
Jurjus heeft een heel matig seizoen achter de rug, op basis daarvan zou ik zeggen: geen PSV materiaal. Het zou het beste voor hem (en PSV) zijn als hij ook komend jaar verhuurd zal worden. Laten we hopen dat hij in dat jaar wel de stappen zal zetten die nodig zijn voor een keeper van PSV 1.
Mij heeft hij ook niet overtuigd. Te wisselvallig, goede reddingen afwisselend met matige acties. Je ziet dat je gewoon een stabiele keeper als Zoet nodig hebt. Niet spectaculair, wel zeker.
 
Mij heeft hij ook niet overtuigd. Te wisselvallig, goede reddingen afwisselend met matige acties. Je ziet dat je gewoon een stabiele keeper als Zoet nodig hebt. Niet spectaculair, wel zeker.
Zoet stond er ook niet meteen 'écht'. Hij heeft tijd nodig gehad om een stabiele rustige sluitpost te worden. Er is veel verschil tussen de Zoet van vijf jaar geleden en die van dit seizoen.
 
Zoet stond er ook niet meteen 'écht'. Hij heeft tijd nodig gehad om een stabiele rustige sluitpost te worden. Er is veel verschil tussen de Zoet van vijf jaar geleden en die van dit seizoen.

Helemaal waar. Het was niet voor niets zo dat Zoet verhuurd werd. Keepers, veel meer nog dan spelers op andere posities hebben ervaring nodig om echt goed te zijn. Fouten van keepers zijn veel kostbaarder dan van aanvallers.

Juist daarom zeg ik, hij heeft me niet overtuigd, laat hem het nog maar een jaartje op huurbasis proberen. Er is een reden dat we hem gehaald hebben, dus misschien zit het wel in hem. Echter, hij is nu nog niet rijp voor PSV 1, dus als Zoet vertrekt deze zomer, dan kan Jurjus die rol absoluut nog niet overnemen.
 
Helemaal waar. Het was niet voor niets zo dat Zoet verhuurd werd. Keepers, veel meer nog dan spelers op andere posities hebben ervaring nodig om echt goed te zijn. Fouten van keepers zijn veel kostbaarder dan van aanvallers.

Juist daarom zeg ik, hij heeft me niet overtuigd, laat hem het nog maar een jaartje op huurbasis proberen. Er is een reden dat we hem gehaald hebben, dus misschien zit het wel in hem. Echter, hij is nu nog niet rijp voor PSV 1, dus als Zoet vertrekt deze zomer, dan kan Jurjus die rol absoluut nog niet overnemen.
Ik ben het helemaal met je eens hoor, ik wilde slechts aangeven dat er wat mij betreft nog hoop is voor Jurius. :giggle:
 
Terug
Bovenaan Onderaan