Hidde Jurjus (DM) (Verhuurd aan De Graafschap)

Beetje enthousiast, maar wel erg waarschijnlijk ;)


Goede aankoop, hoopte al dat we voor Jurjus zouden gaan.
 
Mooie aankoop, lijkt mij. Maar het beste lijkt me een jaar verhuren. Blijven keepen is voor hem het beste.
 
PSV zelf meldt het nog niet, maar ik zal hem nog niet verplaatsen naar Transfergeruchten.
 
Hier ben ik blij mee. Een spectaculaire keeper. Hoe lang is hij eigenlijk? Ik wil nu eindelijk eens een keeper van minimaal 1,95 zien.
 
De juiste beloning voor de Graafschap en Jurius:D
 
volgend jaar gewoon 1ste keeper bij jong PSV. Grote kans namelijk dat Zoet na nog een goed seizoen pleite is in dan heb je een keeper nodig die wedstrijduren in de benen heeft.
 
De juiste beloning voor de Graafschap en Jurius:D

Je haalt me de woorden uit de mond : eindelijk de welverdiende beloning voor De Graafschap in het "schenken" van het kampioenschap aan PSV : een half miljoen euro is toch behoorlijk veel geld voor een Jupilerclupje....en wij hebben er een groot talent bij als sluitpost ...
 
Goeie aankoop. Mooie beloning voor Jurjus :)
Jaartje wennen in Jong PSV of Pasveer moet gaan vertrekken, dan gelijk 2e keeper. Volgend seizoen zal Zoet weggaan denk ik en dan kan Jurjus het prima overnemen. Klasse Marcel!
 
Heel goed nieuws, hij is gehaalt als 3e keeper maar het liefst zie ik hem een jaartje verhuurt worden in de eredivisie
 
Heerlijk hoe Brands antwoord op die vraag of de selectie compleet is:clap::clap::clap:
 
Prima transfer dit. Afgelopen seizoen vond ik Jurjus één van de beste keepers van de Eredivisie. Spectaculair, snel en een geweldige reflex.

Hij heeft nog twee grote werkpunten: flankvoorzetten/corners en afstandsschoten. Het viel me op dat hij vrij makkelijk gepasseerd werd bij schoten van 25+ meter. Maar hij is nog maar 22 en kan tijdens het komende seizoen genoeg leren. Verder komt hij sympathiek en vrij intelligent over. Dit heeft Brands prima gedaan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan