Heurelho da Silva Gomes

Ik dacht ook niet aan scout zijn oid. Maar ik wacht al heel lang op de resultaten van dit soort contacten met bijv Salcido. Wat houdt dat precies in? Een ambassadeur doet heel wat zendingswerk en is de pr van zijn opdrachtgever. Dat zie ik allemaal nog niet zo concreet voorbij komen.
Dat zendingswerk sluit dan wel weer aan bij zijn eerdere ambities.
 
  • Hahaha!
Reactions: IPF
Dat zendingswerk sluit dan wel weer aan bij zijn eerdere ambities.
Hij is flink wat honderden jaren te laat. Dat ging veel beter in de tijd van kolonisatie. Vandaar dat zoveel Afrikanen en Zuid-Amerikanen nu nog christelijk zijn terwijl het hen alleen slechts heeft gebracht. Vooral het vieze gereformeerde adagium van niet klagen bij leven want je wordt beloond in het hiernamaals is een verschrikking,
 
Het blijft een mooi figuur. Altijd die lach op z'n gezicht en hij geniet zichtbaar als hij weer even terugkomt.

Wat betreft het Salcido/Mexicanen verhaal. Salcido is oud speler van Chivas, de club waar we sinds kort een samenwerking mee hebben. Misschien dat hij daar een rol in heeft gespeeld?
 
https://www.instagram.com/p/CcSMxq2KpXJ/?igshid=YmMyMTA2M2Y=.

Wat een geweldige kerel. We hebben nog een keeperstrainer nodig... :)
Speloverzicht, het lezen van een situatie kun je leren en ook mobiliteit kun je verbeteren. Maar zijn reflexen kun je niet zomaar aan iemand leren. Dat is voor het grootste gedeelte aangeboren. En dat was precies wat hem zo'n goede keeper maakte. Ze kwamen er gewoon maar zelden voorbij.

Neemt niet weg dat ik het zeker wel het proberen waard zou vinden.
 
Speloverzicht, het lezen van een situatie kun je leren en ook mobiliteit kun je verbeteren. Maar zijn reflexen kun je niet zomaar aan iemand leren. Dat is voor het grootste gedeelte aangeboren. En dat was precies wat hem zo'n goede keeper maakte. Ze kwamen er gewoon maar zelden voorbij.

Neemt niet weg dat ik het zeker wel het proberen waard zou vinden.
Dat denk ik ook, al zal hij van drommel ook geen keeper kunnen maken. Maar met zijn charisma kan hij een mooi mens in de groep
 
Terug
Bovenaan Onderaan