Heurelho da Silva Gomes

Ik pleit niet voor Gomes, ik ben tevreden met Zoet. Maar hij is nu eerste doelman in de PL, heeft Watford vorig jaar mede kampioen gemaakt met enkele fantastische reddingen die vast en zeker terug te vinden zijn in dit topic. 'Laat hem eerst maar eens presteren' doet 'ie nu dus gewoon alweer een tijdje. Ook nu geeft 'ie aan terug te willen keren, dus niet alleen toen z'n carriere in het slop zat.

Verder plaatste ik mijn vraagtekens bij het belang van excuses. Die heeft Labyad namelijk wel gemaakt, en die neem ik minder kwalijk gezien zijn leeftijd en bemoeienissen van de zaakwaarnemer. Toch zijn die excuses bij Gomes blijkbaar wél van groot belang.

Watford werd tweede toch? :puh:
 
Nou Gomes is aan een tweede jeugd begonnen, ja Bacchus:p
 
Oh maar Gomes is altijd welkom hoor!
Misschien kan iemand hem deze link doorgeven.

:D

onze
afb2.asp
 
Als Zoet zo dramatisch blijft spelen zou ik de gok met Gomes best aan durven. Kost denk ik niet veel, wil zelf graag en doet het momenteel geweldig in de Premier League. Mocht het mislukken dan kun je altijd nog terugvallen op de redelijke doelmannen Zoet of Pasveer.
 
Als Zoet zo dramatisch blijft spelen zou ik de gok met Gomes best aan durven. Kost denk ik niet veel, wil zelf graag en doet het momenteel geweldig in de Premier League. Mocht het mislukken dan kun je altijd nog terugvallen op de redelijke doelmannen Zoet of Pasveer.

Comes heeft gewoon een contract toch? Die laten ze niet gaan voor een appel en een ei.
 
Zo, wat een genuanceerde post over Gomes van jou. ;)

Ik zat het met open mond te lezen inderdaad. :D

Los van het morele vraagstuk rond Gomes, is het wel logisch dat we weer bij hem uitkomen hoor. Heeft goed gekeept in zijn periode hier, begint weer in vorm te raken en vooral: ik denk dat iedereen wel ziet dat we een nieuwe keeper moeten hebben. Hoeft geen puntenpakker te zijn (eigenlijk wel natuurlijk), zolang hij maar geen punten kost.
 
Gomes gaat niet meer komen... Zijn coach is een groot fan van hem en wil hem niet kwijt.. Jammer maar helaas.
 
Hij doet het goed, dus ze zullen niet staan springen om hem voor een appel en een ei van de hand te doen.

Gomes gaat niet meer komen... Zijn coach is een groot fan van hem en wil hem niet kwijt.. Jammer maar helaas.

Bedenk wel dat Watford zo'n rare eigenaar heeft die trainers er gewoon af en toe uit bonjourt of het nou goed of slecht gaat. Dan zou hij toch ook best de keeper eruit kunnen flikkeren of niet?
 
Terug
Bovenaan Onderaan