Heurelho da Silva Gomes

Ik denk dat het wel waar is......Cocu wilde Gomes al in augustus naar Eindhoven halen, en aangezien er niet veel concurrentie voor Zoet is, denk ik dat Gomes de logische keus is.....waarschijnlijk wordt Gomes vandaag en morgen gekeurd en donderdag in het shirt van PSV gepresenteerd...en wat mij betreft is hij welkom bij PSV als keeper !
 
Broodje baviaan verhaal.. ( Hopelijk )
Sinds die ego show voor de oost-tribune tijdens de wedstrijd hoeft ie van mij niet meer naar PSV te komen.
Of hij naar Eindhoven komt moet de beste man lekker zelf weten maar transfereren naar PSV ??
Nee dank u ! (Y)
 
Broodje baviaan verhaal.. ( Hopelijk )
Sinds die ego show voor de oost-tribune tijdens de wedstrijd hoeft ie van mij niet meer naar PSV te komen.
Of hij naar Eindhoven komt moet de beste man lekker zelf weten maar transfereren naar PSV ??
Nee dank u ! (Y)

Jou reden is wel erg zwak, puur door die one man show..

Ik hoef hem ook niet maar komt meer doordat we nu gewoon 2 prima keepers hebben.
 
Jou reden is wel erg zwak, puur door die one man show..

Ik hoef hem ook niet maar komt meer doordat we nu gewoon 2 prima keepers hebben.

Dat het puur daardoor komt maak je er een beetje zelf van..
Sinds die grote one man show was voor mij gewoon duidelijk dat hij van mij niet terug hoeft te komen..
Er zijn nog wel meerdere redenen te bedenken waarom Gomes van mij niet naar PSV hoeft te komen zoals inderdaad wat jij ook al aangaf dat PSV een zeer goede 1ste keeper en een wat mij betreft redelijke 2de keeper heeft en dus heeft PSV geen extra keeper nodig.. dat is de meest voor de hand liggende rede maar die deel ik zeker.
 
Schei toch uit met Gomes. Dat verhaal is nu toch wel klaar?
Ik zit er nog steeds niet op te wachten. Vergane glorie.
 
Terug
Bovenaan Onderaan