Heurelho da Silva Gomes

Elke topploeg heeft al een goede doelman:
Juventus heeft Buffon
Real Madrid heeft Casillas
Inter heeft Julio Cesar

En Tottenham had Paul Robinson :eek:

Waarom zouden clubs met een wereldkeeper op zoek gaan naar een andere? Dat zorgt alleen maar voor problemen, 2 keepers van hetzelfde niveau. Kijk maar naar Ajax vorig jaar.

Gomes was de beste keeper die de Eredivisie ooit gekend heeft.

En wie heeft Arsenal dan? Almunia, dat is geen topkeeper.
 
Je hebt gelijk, maar houd ook rekening met de jeugdigen onder ons;)
[...]
De zaken omdraaien is prima, maar daar ga ik niet in mee. ;) De jongeheertjes dienen rekening te houden met het feit dat er al wat langer gevoetbald wordt dan een jaar of tien. Doen ze dat niet, dan kunnen ze ook die opmerking niet maken. Ook niet als ze dat heel graag willen. Zo werkt het gewoon niet.
Meepraten over iets is prima, maar dan wel gebaseerd op toetsbare feiten.
 
De zaken omdraaien is prima, maar daar ga ik niet in mee. ;) De jongeheertjes dienen rekening te houden met het feit dat er al wat langer gevoetbald wordt dan een jaar of tien. Doen ze dat niet, dan kunnen ze ook die opmerking niet maken. Ook niet als ze dat heel graag willen. Zo werkt het gewoon niet.
Meepraten over iets is prima, maar dan wel gebaseerd op toetsbare feiten.

Duidelijke taal, akkoord;)
 
De zaken omdraaien is prima, maar daar ga ik niet in mee. ;) De jongeheertjes dienen rekening te houden met het feit dat er al wat langer gevoetbald wordt dan een jaar of tien. Doen ze dat niet, dan kunnen ze ook die opmerking niet maken. Ook niet als ze dat heel graag willen. Zo werkt het gewoon niet.
Meepraten over iets is prima, maar dan wel gebaseerd op toetsbare feiten.

Noem dan is een keeper die beter was dan Gomes?
 
Daar ben ik het gewoon niet mee eens. Wat dacht je van v/d Sar? Vind je trouwens Juventus, Real Madrid en INter de enige topploegen?

v/d Sar was ook een goede keeper, maar ook hij blonk niet zo uit als Gomes bij PSV deed.
Ik gaf voorbeelden. Als ik alle topploegen moet gaan opnoemen ben ik wel een tijdje bezig ;) Wil je dat ik dat alsnog doe, geef maar een seintje en ik noem ze allemaal op.
 
Noem dan is een keeper die beter was dan Gomes?

Van Beveren misschien? Ik heb hem natuurlijk nooit zien spelen, maar een beetje PSV-geschiedenis mag je toch wel kennen.. :rolleyes:

En over van Breukelen kan je volgens mij twisten. Ook hem heb ik natuurlijk niet zien spelen.
 
Van Beveren misschien? Ik heb hem natuurlijk nooit zien spelen, maar een beetje PSV-geschiedenis mag je toch wel kennen.. :rolleyes:

En over van Breukelen kan je volgens mij twisten. Ook hem heb ik natuurlijk niet zien spelen.

Die heb ik ook niet zien spelen, maar op dvd's enz. heb ik gezien en gehoord dat zij ook fantastische doelmannen waren. Maar waren ze béter dan Gomes?
Een beetje PSV geschiedenis heb ik wel, maar het lijkt wel of sommige alleen maar kijken naar de geschiedenis en niet naar alles bij elkaar; bij alles bij elkaar hoort ook het heden...
 
persoonlijk.

Grandel
Menzo

:D
nee serieus

vd Sar
v Breukelen
v Beveren (wat ik van hem gezien heb)

en internationaal.

Dasayev......


Dasayev heeft nooit in de Eredivisie gespeeld ;)

van der Sar, van Breukelen en van Beveren. Alledrie voormalige topkeepers (op vd Sar na ;)). Waren zij écht beter dan Gomes?
Waren zij niet een verlengstuk van een schitterend PSV vroeger (lees 1988, van Breukelen), een PSV dat perfect stond, van de aanval tot de verdediging, en de doelman af en toe ballen er uit moest halen?
Gomes had op een gegeven moment da Costa, Salcido, Tardelli, Simons en Kromkamp voor zich staan.... En dan alsnog won PSV. Dan heb je klasse, pure klasse.
 
Dasayev heeft nooit in de Eredivisie gespeeld ;)

van der Sar, van Breukelen en van Beveren. Alledrie voormalige topkeepers (op vd Sar na ;)). Waren zij écht beter dan Gomes?
Waren zij niet een verlengstuk van een schitterend PSV vroeger (lees 1988, van Breukelen), een PSV dat perfect stond, van de aanval tot de verdediging, en de doelman af en toe ballen er uit moest halen?
Gomes had op een gegeven moment da Costa, Salcido, Tardelli, Simons en Kromkamp voor zich staan.... En dan alsnog won PSV. Dan heb je klasse, pure klasse.

dacht je dat zij elke wedstrijd met een superverdediging speelde ?
ook daar waren blessures en schorsingen.
 
Noem dan is een keeper die beter was dan Gomes?
De namen van keepers die (zonder twijfel) beter waren, zijn reeds gepost.
Dat jij dan 'ja maar...zijn die echt beter?' zegt, is natuurlijk alleen iets wat in jouw beleving leeft. Een vraag die ik schandalig vind overigens.
 
Waarom is die schandalig?
Ik weet ook heus wel dat dat fantastische keepers waren, die heel veel betekend hebben voor PSV en eentje helaas ook Ajax :eek:
Maar Gomes heeft ook heel veel betekent! En niet alleen in mijn beleving...
Precies! Gomes heeft veel (voor PSV) betekend. Ontzettend veel...
Maar dat was niet jouw stelling, wel?

Precies.
 
De namen van keepers die (zonder twijfel) beter waren, zijn reeds gepost.
Dat jij dan 'ja maar...zijn die echt beter?' zegt, is natuurlijk alleen iets wat in jouw beleving leeft. Een vraag die ik schandalig vind overigens.

Waarom is die schandalig?
Ik weet ook heus wel dat dat fantastische keepers waren, die heel veel betekend hebben voor PSV en eentje helaas ook Ajax :eek:
Maar Gomes heeft ook heel veel betekent! En niet alleen in mijn beleving...
 
Precies! Gomes heeft veel (voor PSV) betekend. Ontzettend veel...
Maar dat was niet jouw stelling, wel?

Precies.

Daar heb je gelijk in.
Ik ben hier om een discussie te voeren en niet om elkaar op fouten te betrappen. ;) Ik wil overtuigd worden van iets of iemand anders overtuigen. Ik kán jullie gewoonweg niet overtuigen aangezien ik die keepers niet bewust heb meegemaakt; wel heb ik vele beelden gezien. Die waren goed, maar in mijn ogen niet beter dan Gomes. Ik hoop dat jullie míj kunnen overtuigen dat mijn stelling (die eigenlijk met wellicht had moeten beginnen) fout is en niet met dingen op de proppen komen als; die was beter en dat is een schandalige vraag klaar. Waarom waren ze dan beter? Daar ben ik benieuwd naar ;)
 
Daar heb je gelijk in.
Ik ben hier om een discussie te voeren en niet om elkaar op fouten te betrappen.[...]
Dus als jij ineens iets heel anders beweert en ik merk dat op, dan ben niet jij verkeerd aan het discussiëren, maar ik?
Precies ja...Duidelijk. ;)

Verdiep je in Van Beveren en laat je verbazen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan