Heurelho da Silva Gomes

ps. maar deze topic staat wel onder het kopje:

Iconen en helden!

;)

En ik vind het nog altijd twijfelachtig dat hij hiertussen staat. Maar ieder z'n mening natuurlijk. Op de eerste paar pagina's staan alle argumenten in deze wel genoemd volgens mij.
 
Ondanks dat hij op een klotemanier is weggegaan; wat hij heeft laten zien is buitenaards. Zonder hem hadden we naar vele kampioenschappen mogen fluiten.
 
Laatst bewerkt:
Dan zeg ik nog maar een keer dat hij de vliegende hertenhik kan krijgen wat mij betreft.
Een beetje tegengeluid is van belang. Ik zal het zonder een stapel uitroeptekentjes doen. Gewoon lekker zachtjes: "De pleuris voor je, vleugelmoer...":)
 
Voor mij blijft hij een held. Ondanks dat hij op een klotemanier is weggegaan; wat hij heeft laten zien is buitenaards. Zonder hem hadden we naar vele kampioenschappen mogen fluiten.

Nou, nou, je moet niet gaan overdrijven... Goed keepen kan hij, beste keeper van de eredivisie was hij, buitenaards? Geef mij dan maar Casillas. Of is wat hij laat zien nóg verder van huis?

Overigens, als hij écht zo goed was, waren er na 4 jaren wel betere clubs gekomen dan Tottenham.
 
Nou, nou, je moet niet gaan overdrijven... Goed keepen kan hij, beste keeper van de eredivisie was hij, buitenaards? Geef mij dan maar Casillas. Of is wat hij laat zien nóg verder van huis?

Overigens, als hij écht zo goed was, waren er na 4 jaren wel betere clubs gekomen dan Tottenham.

Wat Gomes liet zien was van hoger niveau dan wat Casillas liet zien.
Weet je nog die wedstrijd PSV - Tottenham? Dat noem ik buitenaards.
 
Wat Gomes liet zien was van hoger niveau dan wat Casillas liet zien.
Weet je nog die wedstrijd PSV - Tottenham? Dat noem ik buitenaards.
Ook Gomes had af en toe gewoon geluk en ook Gomes maakte fouten (Kostte ons nog bijna het kampioenschap tegen Vitesse op de laatste dag).
Gomes was gewoon mens, niets meer dan dat. Met zijn goede en slechte kanten.
 
Wat Gomes liet zien was van hoger niveau dan wat Casillas liet zien.
Weet je nog die wedstrijd PSV - Tottenham? Dat noem ik buitenaards.

Hij keepte gewoon erg goed. En het was zeker niet hoger niveau dan Casillas. Als hij écht zo goed was hè? Als hij gewoon beter was dan Casillas, Cech noem maar op. Waarom komt alleen Tottenham dan? Dan had Liverpool hem wel gehaald, Reina is immers toch een tikkie minder dan Casillas.
 
Hij keepte gewoon erg goed. En het was zeker niet hoger niveau dan Casillas. Als hij écht zo goed was hè? Als hij gewoon beter was dan Casillas, Cech noem maar op. Waarom komt alleen Tottenham dan? Dan had Liverpool hem wel gehaald, Reina is immers toch een tikkie minder dan Casillas.

Elke topploeg heeft al een goede doelman:
Juventus heeft Buffon
Real Madrid heeft Casillas
Inter heeft Julio Cesar

En Tottenham had Paul Robinson :eek:

Waarom zouden clubs met een wereldkeeper op zoek gaan naar een andere? Dat zorgt alleen maar voor problemen, 2 keepers van hetzelfde niveau. Kijk maar naar Ajax vorig jaar.

Gomes was de beste keeper die de Eredivisie ooit gekend heeft.
 
Elke topploeg heeft al een goede doelman:
Juventus heeft Buffon
Real Madrid heeft Casillas
Inter heeft Julio Cesar

En Tottenham had Paul Robinson :eek:

Waarom zouden clubs met een wereldkeeper op zoek gaan naar een andere? Dat zorgt alleen maar voor problemen, 2 keepers van hetzelfde niveau. Kijk maar naar Ajax vorig jaar.

Gomes was de beste keeper die de Eredivisie ooit gekend heeft.

Daar ben ik het gewoon niet mee eens. Wat dacht je van v/d Sar? Vind je trouwens Juventus, Real Madrid en INter de enige topploegen?
 
Ga je mond spoelen!
Duik eerst even in de historie van het Nederlandse voetbal, voordat je zulke uitspraken doet.
De wereld bestond al voor dat jij geboren werd...

Je hebt gelijk, maar houd ook rekening met de jeugdigen onder ons;)
Gomes was de beste keeper van de laatste 20 jaar. Want ook van de Sar was in de eeredivisie niet zo goed als dat hij de laatste jaren is geworden. Gomes heeft minstens 2 jaar achter elkaar er voor gezorgd dat psv minimaal 8 punten meer had dan wanneer wij hem niet hadden gehad.
 
Terug
Bovenaan Onderaan