Heurelho da Silva Gomes

Heeft iemand YouTube of andere beelden waar dat te zien is dat Gomes geblesseerd raakte? ;) kan er helemaal niks over vinden op YouTube, alleen videos die er al af zijn gehaalt.
 
Fulham-Tottenham Hotspur 2-1

Harry Rednapp heeft zijn eerste nederlaag als manager van Tottenham Hotspur moeten incasseren. Voor Heurelho Gomes was uitkomst van de Londense derby extra pijnlijk, omdat de Braziliaanse goalie met een blunder Fulham aan een 1-0 voorsprong had geholpen. De oud-PSV'er werkte een voorzet van Simon Davies in zijn eigen doel. Halverwege de tweede helft zette Andy Johnson de gasten op een onoverbrugbare achterstand. De aansluitingstreffer van invaller Frazier Campbell kwam te laat voor Tottenham, dat door het resultaat op Craven Cottage stadsgenoot Fulham voorbij moest laten gaan.

Ach, wat sneu...

:D
 
Meen je dat nou echt? Ik heb serieus medelijden met hem. Voor alles wat hij voor PSV gedaan heeft vergeef ik hem 'de' uitspraak echt wel. Ik denk dat hij terug naar PSV wil:D

Ja dat meent hij... Kom op, 't is toch ook hilarisch als die farizeeër weer faalt!
Un blunder grande!
 
Ik het net op de BBC de samenvatting gezien, en dus ook de blunder van Gomes (een gevalletje zoals tegen Vitesse op 29-04-07). Ook bij de 2-0 ging Gomes niet vrijuit omdat hij zich vrij eenvouding door een aanvaller uit positie werd gezet.

Bij MotD waren ze zeer kritisch over Gomes. Voor een keeper van 10 mln pond maakt hij veel te veel fouten. Daarnaast heeft hij weinig tot geen zelfvertrouwen wat overslaat op zijn verdediging. Het zou een kwestie van tijd zijn totdat Redknapp hem passeert.

Ik denk dat Gomie een hele hoge prijs heeft betaald voor de grootste blunder uit zijn leven, namelijk de uitspraken bij PSV. Hij heeft zijn les ongetwijfeld geleerd. Je had zijn gezicht moeten zijn na de blunder. Ik heb echt met hem te doen.:(

Kom maar snel terug, Gomie!!
 
Ik het net op de BBC de samenvatting gezien, en dus ook de blunder van Gomes (een gevalletje zoals tegen Vitesse op 29-04-07). Ook bij de 2-0 ging Gomes niet vrijuit omdat hij zich vrij eenvouding door een aanvaller uit positie werd gezet.

Bij MotD waren ze zeer kritisch over Gomes. Voor een keeper van 10 mln pond maakt hij veel te veel fouten. Daarnaast heeft hij weinig tot geen zelfvertrouwen wat overslaat op zijn verdediging. Het zou een kwestie van tijd zijn totdat Redknapp hem passeert.

Ik denk dat Gomie een hele hoge prijs heeft betaald voor de grootste blunder uit zijn leven, namelijk de uitspraken bij PSV. Hij heeft zijn les ongetwijfeld geleerd. Je had zijn gezicht moeten zijn na de blunder. Ik heb echt met hem te doen.:(

Kom maar snel terug, Gomie!!

Ammenooitnie!
Isaksson zomaar weer aan de kant zeten terwijl hij niet op fouten te betrappen is geweest tot op heden? En dat voor een blunderende keeper uit de onderste regionen van de Premier League?:confused:
 
Gomie mag voor mij per direct terugkomen.
Dan kan de zesjes keeper op de bank gaan zitten.
Ofschoon Isakson als een van de weinige PSV'rs op dit moment regelmatig een voldoende weet te scoren pakt hij geen punten.

Maar natuurlijk zal dit scenario zich nooit voltrekken.
En een zekere 'sliep uit dikke bult-gevoel' is mij ook niet vreemd.
Van mij mag ie door blunderen want hoe groter de kans dan wordt dat hij op zijn weliswaar bevuilde nest terug zal keren.

Mocht PSV de weg die het is ingegaan stug volhouden dan wordt zelfs de positie van Reker en zijn RVC-zetbazen onhoudbaar.
En dan is er weer ruimte voor Gomie.
Zegt ie een keer sorry
En dat zeggen wij; 'zand erover'.
 
Jij zegt: "Isaksson haalt als één van de weinige PSV-ers een voldoende, maar pakt geen punten."

Ik zeg: "Gomes haalt wekelijks een dikke onvoeldoende en kóst punten."

Daag Gomes... Mooi aan de andere kant van 't kanaal blijven.
 
Jij zegt: "Isaksson haalt als één van de weinige PSV-ers een voldoende, maar pakt geen punten."

Ik zeg: "Gomes haalt wekelijks een dikke onvoeldoende en kóst punten."

Daag Gomes... Mooi aan de andere kant van 't kanaal blijven.

Nou, nou U zijt ook niet echt vergevingsgezind.

Je kunt toch niet ontkennen dat ons aller Gomie ons hoogstpersoonlijk het landskampioenschap heeft bezorgd ?
Ik ben er heilig van overtuigd dat we er nu heel wat beter voor zouden staan met die goeie ouwe Gomie in het doel.

Wie weet is de Engelse competitie een stapje te hoog voor lieve Gomie maar in dit Kaaskopland steekt hij er leterlijk en figuurlijk met kop en schouders boven uit.

En zoals je weet ik ben een Machiavellaan, het doel heiligt de middelen.
Vandaar dat ik vergevensgezinder naar Gomie ben dan naar pak 'm beet Ooijer (die overigens bijna een Goddelijke status heeft wanneer je hem weer afzet tegen de RvC-trekpop Reker).
 
Nou, nou U zijt ook niet echt vergevingsgezind.

Je kunt toch niet ontkennen dat ons aller Gomie ons hoogstpersoonlijk het landskampioenschap heeft bezorgd ?
Ik ben er heilig van overtuigd dat we er nu heel wat beter voor zouden staan met die goeie ouwe Gomie in het doel.

Wie weet is de Engelse competitie een stapje te hoog voor lieve Gomie maar in dit Kaaskopland steekt hij er leterlijk en figuurlijk met kop en schouders boven uit.

En zoals je weet ik ben een Machiavellaan, het doel heiligt de middelen.
Vandaar dat ik vergevensgezinder naar Gomie ben dan naar pak 'm beet Ooijer (die overigens bijna een Goddelijke status heeft wanneer je hem weer afzet tegen de RvC-trekpop Reker).

Mee eens.
 
Nou, nou U zijt ook niet echt vergevingsgezind.

Je kunt toch niet ontkennen dat ons aller Gomie ons hoogstpersoonlijk het landskampioenschap heeft bezorgd ?
Ik ben er heilig van overtuigd dat we er nu heel wat beter voor zouden staan met die goeie ouwe Gomie in het doel.

Wie weet is de Engelse competitie een stapje te hoog voor lieve Gomie maar in dit Kaaskopland steekt hij er leterlijk en figuurlijk met kop en schouders boven uit.

En zoals je weet ik ben een Machiavellaan, het doel heiligt de middelen.
Vandaar dat ik vergevensgezinder naar Gomie ben dan naar pak 'm beet Ooijer (die overigens bijna een Goddelijke status heeft wanneer je hem weer afzet tegen de RvC-trekpop Reker).

Maar natuurlijk kan ik dat ontkennen. Sterker nog, dat deed ik al toen hij nog bij ons werkte.
En, als de Engelse competitie te hoog gegrepen is, is hij niet de keeper die ons europees in de race zal houden. (Hij heeft naturlijk ook betere verdedigers voor zich staan, dus dat kun je tegen elkaar wegstrepen. Nou ja, dat wil zeggen, als hij die verdedigers niet eigenhandig van het veld trapt.)

En vergevingsgezind? Ligt er aan hoe hard ik op m'n hart getrapt ben. Als het gaat om mensen die PSV willens en wetens in een kwaad daglicht stellen om er zelf beter van te worden (Of zich lenen voor dat soort fratsen)? Die mogen van mij ter plekke doodvallen.
 
Maar natuurlijk kan ik dat ontkennen. Sterker nog, dat deed ik al toen hij nog bij ons werkte.
En, als de Engelse competitie te hoog gegrepen is, is hij niet de keeper die ons europees in de race zal houden. (Hij heeft naturlijk ook betere verdedigers voor zich staan, dus dat kun je tegen elkaar wegstrepen. Nou ja, dat wil zeggen, als hij die verdedigers niet eigenhandig van het veld trapt.)

En vergevingsgezind? Ligt er aan hoe hard ik op m'n hart getrapt ben. Als het gaat om mensen die PSV willens en wetens in een kwaad daglicht stellen om er zelf beter van te worden (Of zich lenen voor dat soort fratsen)? Die mogen van mij ter plekke doodvallen.

Ontkennen kan altijd, maar of je daarin gelijk hebt.... ik vrees van niet. Gomes heeft wel degelijk erg veel punten voor ons gepakt, en daarmee automatisch een zeer grote bijdrage geleverd aan onze titels. Of we die titels hadden gepakt zonder Gomes.... Tja dat zullen we nooit weten, maar ik bewtijfel het:cool:

Dat je op je hart getrapt bent, ik denk dat elke PSV-er op zijn ziel was getrapt door de affaire Gomes. Maar ik blijf erbij, als er twee vechten zijn er twee schuld;)

Fritske P. (Blijft erbij dat Gomes meer ballen stopt met zijn linkerpink dan de huidige keeper)
 
Maar natuurlijk kan ik dat ontkennen. Sterker nog, dat deed ik al toen hij nog bij ons werkte.
En, als de Engelse competitie te hoog gegrepen is, is hij niet de keeper die ons europees in de race zal houden. (Hij heeft naturlijk ook betere verdedigers voor zich staan, dus dat kun je tegen elkaar wegstrepen. Nou ja, dat wil zeggen, als hij die verdedigers niet eigenhandig van het veld trapt.)

En vergevingsgezind? Ligt er aan hoe hard ik op m'n hart getrapt ben. Als het gaat om mensen die PSV willens en wetens in een kwaad daglicht stellen om er zelf beter van te worden (Of zich lenen voor dat soort fratsen)? Die mogen van mij ter plekke doodvallen.


Vergeven, Bacchus, doe je juist als je op je hart bent getrapt. Als je maar een beetje door iemand bent geraakt, dan kan je ook niet echt van vergeving spreken als je daarna wwel weer vriendjes wil worden. Da's makkelijk. Voor vergeving moet je een beetje moeite doen.

Ik mis nog steeds de Gomes-yell aan het begin van een thuiswedstrijd... KOM TERUG GOMIE! (maar neem Lemic niet mee)
 
Vergeven, Bacchus, doe je juist als je op je hart bent getrapt. Als je maar een beetje door iemand bent geraakt, dan kan je ook niet echt van vergeving spreken als je daarna wwel weer vriendjes wil worden. Da's makkelijk. Voor vergeving moet je een beetje moeite doen.

Ik mis nog steeds de Gomes-yell aan het begin van een thuiswedstrijd... KOM TERUG GOMIE! (maar neem Lemic niet mee)

Ik mis die yell ook. Ik mis Gomes ook. Ik mis de oude Gomes. De "Iek ga nooit weg. Peesjeeveh ies mai cloeb"-Gomes.

De leugenachtige viezerik die vervolgens iedereen liet barsten en mijn club te kakken zette voor de hele wereld kan wat mij betreft... *Ik zal niet in herhaling vallen*
 
Ik mis die yell ook. Ik mis Gomes ook. Ik mis de oude Gomes. De "Iek ga nooit weg. Peesjeeveh ies mai cloeb"-Gomes.

De leugenachtige viezerik die vervolgens iedereen liet barsten en mijn club te kakken zette voor de hele wereld kan wat mij betreft... *Ik zal niet in herhaling vallen*

Ja daar kan ik ook niets op zeggen. Is totaal niet fraai gegaan. (understatement)
Maar ik denk ook dat meneer Lemic iets teveel te zeggen heeft over waar hij speelt. Zoiemand heeft je gewoon in zijn zak.
 
Terug
Bovenaan Onderaan