Heurelho da Silva Gomes

Ik ben het met je eens dat ze allebei heel erg bruikbaar voor PSV zouden zijn.

Toch mogen ze van mij lekker wegblijven.

Tja, dan verschillen we daar waarschijnlijk van mening. Hoe er gewonnen wordt vind ik minder belangrijk, als PSV maar als winnaar van het veld stapt. Ik denk dat PSV met Gomes en Ooijer een stabielere achterhoede zal hebben, dan nu het geval is.

Fritske P. (wil PSV graag terug in de Europese top)
 
Dat zal ongetwijfeld de hartewens van Kronos zijn.

Er is meer in het leven dan alleen winnen.

Het eerste lijkt me niet, maar met het tweede kan ik het niet echt eens zijn. Voor mij telt dat PSV aan het einde van het jaar weer met de schaal op het stadhuis staat, en hoe ze dat bereiken vind ik minder belangrijk (of met welke spelers)

Fritske P. (wat is er voor PSV dan meer in het leven dan winnen)
 
ik hoop in ieder geval dat jezelf niet op die foto staat;) anders snap ik dat er meer in het leven is dan alleen PSV:)

Fritske P. (ziet dat de euroknallers bij de Mac erin gaan als zoete koek)

:D Neuh hoor, dat ben ik niet...

Maar wat je nou zegt klopt ook weer niet. Er is niet meer in het leven dan PSV. :cool:
 
:D Neuh hoor, dat ben ik niet...

Maar wat je nou zegt klopt ook weer niet. Er is niet meer in het leven dan PSV. :cool:

Misschien klopt dit dan wel (over dhr. Gomes), althans als ik de cijfers van de VI moet geloven:

Het draait niet bij PSV. De regerend landskampioen leed in tien duels al vier nederlagen en komt vooralsnog niet verder dan de vijfde plaats op de ranglijst van de Eredivisie. Opvallend is echter dat PSV gemiddeld veel minder kansen weggeeft dan tijdens het afgelopen seizoen.

Tijdens het kampioensjaar 2007/08 namen de tegenstanders gemiddeld 12,24 keer per wedstrijd het Eindhovense doel onder vuur. Dat resulteerde in 24 tegentreffers in de gehele competitie. In 5,77 procent van de gevallen leverde een doelpoging ook daadwerkelijk een goal op voor de tegenstander.

Dit seizoen liet de PSV-defensie de opponenten tot dusverre gemiddeld 6,6 keer per duel op doel schieten. Doelman Andreas Isaksson moest zich in 12,12 procent van de gevallen gewonnen geven; in tien wedstrijden kreeg PSV acht goals tegen.

Louter gebaseerd op de statistische gegevens kan de conclusie worden getrokken dat de keeperswissel van afgelopen zomer nadelig heeft uitgepakt voor PSV. Vorig seizoen had Gomes er een groot aandeel in dat 94,23 procent van de doelpogingen van tegenstanders geen goal opleverde.

De Braziliaan stopte een aanzienlijk deel van de 416 pogingen, waarvan ook een deel over of naast zijn doel gingen. Isaksson kreeg tot dusverre 66 inzetten te verwerken. In 87,88 procent van de gevallen kwam de Zweed als winnaar uit de strijd omdat de poging niet op doel was of omdat hij zelf de bal stopte.

Efficiency bij tegengoals PSV


Seizoen 2007/08 (Gomes 34 duels)
Doelpogingen 416
Gemiddeld 12,24
Tegengoals 24
Efficiency 5,77%

Seizoen 2008/09 (Isaksson 10 duels)
Doelpogingen 66
Gemiddeld 6,60
Tegengoals 8
Efficiency 12,12%


Fritske P. (die toch een beetje weemoedig terugblikt op de doelverdediger van afgelopen seizoen)
 
Laatst bewerkt:
Laat ik vooropstellen, dat ik Gomes enorm graag nog bij ons had zien keepen. Dan was dat geouwehoer de dag na het kampioenschap namelijk niet voorgevallen, en hadden wij nog steeds de beste keeper die ik ooit heb gezien.
 
Laat ik vooropstellen, dat ik Gomes enorm graag nog bij ons had zien keepen. Dan was dat geouwehoer de dag na het kampioenschap namelijk niet voorgevallen, en hadden wij nog steeds de beste keeper die ik ooit heb gezien.

zijn we het daar in ieder geval over eens:D

Fritske P.(nooit gedacht het ooit eens te zijn met een dikke Duitser)
 
Spurs wint; zware blessure Gomes
Tottenham Hotspur heeft woensdagavond een veredeld B-elftal van Liverpool de League Cup uitgejaagd. Bekerhouder Tottenham bereikte de kwartfinale door een 4-2-zege, maar zag doelman Heurelho Gomes zwaar geblesseerd uitvallen.

Halverwege was het al 3-0. Roman Pavlioetsjenko en Fraizer Campbell scoorden beiden twee keer voor de Spurs.

Gomes, voormalige sluitpost van PSV, werd in de tweede helft aan het hoofd geraakt bij een poging Philipp Degen van een treffer af te houden. Medici behandelden de Braziliaan minutenlang op het veld, voor hij voorzichtig met een brace om de nek per brancard werd afgevoerd.

Bij Liverpool ontbraken veel sterren. Ryan Babel begon wel in de basis.

www.ad.nl

Ik hoop voor hem dat het meevalt. Dit zal ook niet helpen om zijn "geluk" te vinden in Londen.
 
Vanaf de 4e minuut. Gomes wordt hard geraakt:(

gomes_jpg_520777d.jpg


http://nl.youtube.com/watch?v=0harvTlQb5A
 
Het waren toch echt zijn tanden die meer pijn deden. Volgens Harry Redknapp viel het allemaal wel mee, zijn reactie was echt in de trant van: Niet zeuren, doorvoetballen! Redknapp zei dat hij wel erger had gezien...

Man van mijn hart die Redknapp, dus gewoon Gomes wegjagen naar Eindhoven:D

Fritske P. (Gomes houdt meer tegen met zijn linkerhand dan welke keeper dan ook in de eredivisie)
 
Terug
Bovenaan Onderaan