Heurelho da Silva Gomes

B

Brabantiaan

Guest
Hoewel de manier waarop hij vertrokken is geenszins in aanmerking komt voor de schoonheidsprijs is Gomes in de 4 seizoenen dat hij onder de lat stond bij PSV uitgegroeid tot een clubicoon. Vandaar dat hij een eigen topic heeft in dit onderdeel.
 
Ja, ik was die gomes spuugzat afgelopen zomer. Maar toch blijf ik het niet netjes vinden hoe hij is weggegaan. Ach ja, dat weet je al van te voren, als ze goed worden gaan ze weg bij PSV.

Maar als hij terug wilt komen, Heurelho kom er maar in!
 
Gomes, alsjeblieft.
Kom toch terug!!!

Het was een kut manier om weg te gaan. Maar je moet eerlijk zijn en zien dat hij gelijk heeft!
 
Toch jammer, als Gomes terug komt dan zal het moyenne doelpunten tegen zeker vooruitgaan. Nu zitten we al op 12 % van alle pogingen=goal:(
 
Gomes moet gewoon lekker wegblijven. Nu gaat het slecht en gaat 'ie weer krokodillentranen huilen. Dalijk wil hij nog terug zeker.

Laat die judas maar lekker in Londen centjes verdienen.

Vind het ook een beetje fout dat hij tussen de iconen en helden staat... Maar ja, wie ben ik.
 
Eerst kiezen voor een grote zak geld in Londen, en ruzie maken in Eindhoven, en als het niet lekker draait in Engeland inneens o-zo-veel heimwee hebben? Ik vond (vind) Gomes een wereldkeeper, maar bij zijn gedragingen stel ik me grote vragen.
 
Gomes moet gewoon lekker wegblijven. Nu gaat het slecht en gaat 'ie weer krokodillentranen huilen. Dalijk wil hij nog terug zeker.

Laat die judas maar lekker in Londen centjes verdienen.

Vind het ook een beetje fout dat hij tussen de iconen en helden staat... Maar ja, wie ben ik.

Tja het is rond zijn vertrek allemaal heel vervelend en wat mij betreft mag hij best nog een keer een wedstrijdje komen bekijken maar hij hoeft wat mij betreft niet meer onder de lat, ondanks dat het een wereld keep was en is.

Dat hij bij iconen en helden staat is m.i. wel terrecht, heeft PSV kampioenschappen bezorgt maar vergeet ook niet dat we zonder hem ook niet de halve finale CL bereikt hadden. Op basis van zijn prestaties behoort hij absoluut in dat forumonderdeel.

Zoals DD zegt fantastische keep maar als mens heeft hij het ook bij mij afgedaan
 
Gomes

Dat het vertrek van Gomes geen schoonheidsprijs verdient, prima. Maar waar twee vechten hebben twee schuld, dus niet alleen deze goedlachse Braziliaan is schuldig ook meneer Reker is debet aan de situatie vorig jaar. Om nu deze fantastische keeper weg te zetten als een JUDAS gaat mij te ver.

Hij heeft veel en nog veel meer punten gepakt voor PSV, zonder Gomes waren we de laatste jaren nooit zo succesvol geweest. Ik denk dat je dat niet moet vergeten. Dus wat mij betreft hoort deze geweldige keeper zeker thuis in het rijtje PSV-iconen

Fritske P. (stilletjes hopend op de terugkeer van Heurelho)
 
reker is een ramp stevens een trainer die zijn talen niet kent en dat reageert hij af op zijn spelers en GOMEZ een wereld keeper en een unieke persoonlijkheid die we tot einde van zijn cariere hadden moeten koesteren
 
Dat het vertrek van Gomes geen schoonheidsprijs verdient, prima. Maar waar twee vechten hebben twee schuld, dus niet alleen deze goedlachse Braziliaan is schuldig ook meneer Reker is debet aan de situatie vorig jaar. Om nu deze fantastische keeper weg te zetten als een JUDAS gaat mij te ver.

Hij heeft veel en nog veel meer punten gepakt voor PSV, zonder Gomes waren we de laatste jaren nooit zo succesvol geweest. Ik denk dat je dat niet moet vergeten. Dus wat mij betreft hoort deze geweldige keeper zeker thuis in het rijtje PSV-iconen

Fritske P. (stilletjes hopend op de terugkeer van Heurelho)

Deze goedlachse Braziliaan heeft toegegeven dat de achterliggende gedachte van zijn kritische interviews was dat hij (mede op advies van onze vriend Lemic) een vertrek bij PSV wilde forceren. Interviews waarin hij keer op keer riep toch echt niet weg te willen en het beste met PSV voor te hebben.

Judas gaat te ver? Ik vind het nog een erg vriendelijke term.
 
reker is een ramp stevens een trainer die zijn talen niet kent en dat reageert hij af op zijn spelers en GOMEZ een wereld keeper en een unieke persoonlijkheid die we tot einde van zijn cariere hadden moeten koesteren

Kerel, die meneer heet Gomes. Met maar één hoofdletter.

Bovendien, we konden koesteren wat we wilden, meneer zette heel PSV even grof te kakken om een breuk te forceren. Bouw je mening alsjeblieft op feiten, niet op los zand.
 
Deze goedlachse Braziliaan heeft toegegeven dat de achterliggende gedachte van zijn kritische interviews was dat hij (mede op advies van onze vriend Lemic) een vertrek bij PSV wilde forceren. Interviews waarin hij keer op keer riep toch echt niet weg te willen en het beste met PSV voor te hebben.

Judas gaat te ver? Ik vind het nog een erg vriendelijke term.

Ik ga nu niet goedpraten wat Gomes heeft gedaan, maar volgens zijn makelaar heeft die toegegeven dat die dit met een achterliggende gedachte heeft gedaan. En dat soort type spelers hebben vaak meerdere makelaars die allemaal iets anders zeggen, dus hij heeft het niet zelf toegeven zoals je doet vermoeden.
 
Deze goedlachse Braziliaan heeft toegegeven dat de achterliggende gedachte van zijn kritische interviews was dat hij (mede op advies van onze vriend Lemic) een vertrek bij PSV wilde forceren. Interviews waarin hij keer op keer riep toch echt niet weg te willen en het beste met PSV voor te hebben.

Judas gaat te ver? Ik vind het nog een erg vriendelijke term.

Ik denk nogmaals dat het geen schoonheidsprijs verdient hoe hij vertrokken is, maar dat hij veel kan betekenen voor het PSV van nu. Gomes kan wedstrijden beslissen, dus van mij mag hij meteen weer onder de lat.

Verder is een zekere Ooijer ook vertrokken met een heleboel heisa (zelfs werkweigering), maar desondanks hoop ik ook dat hij terugkomt. Hij is momenteel erg bruikbaar voor PSV.
 
Ik denk nogmaals dat het geen schoonheidsprijs verdient hoe hij vertrokken is, maar dat hij veel kan betekenen voor het PSV van nu. Gomes kan wedstrijden beslissen, dus van mij mag hij meteen weer onder de lat.

Verder is een zekere Ooijer ook vertrokken met een heleboel heisa (zelfs werkweigering), maar desondanks hoop ik ook dat hij terugkomt. Hij is momenteel erg bruikbaar voor PSV.

Ik ben het met je eens dat ze allebei heel erg bruikbaar voor PSV zouden zijn.

Toch mogen ze van mij lekker wegblijven.
 
Terug
Bovenaan Onderaan