Herstructurering Europees voetbal

Weer eens vergeten op welk forum je zit? Je duiding van PSV als club klopt overigens wel dus dat is mooi.

Beetje terug prikken mag ie wel toch? Ons JB laat geen mogelijkheid onbenut om Ajax aan te pakken. Af te kraken. Dat zal ie beamen. Daarin is ie ook niet de enige. Verder prima. Maar dat onze huisajacieden af en toe een steekje terug geven, moeten we wel tegen kunnen. Ajax is namelijk niet echt het vleesgeworden kwaad en PSV is ook niet echt de koene prins op het witte paard. Gezonde rivaliteit is leuk. Meer moet het ook niet zijn.
 
Beetje terug prikken mag ie wel toch? Ons JB laat geen mogelijkheid onbenut om Ajax aan te pakken. Af te kraken. Dat zal ie beamen. Daarin is ie ook niet de enige. Verder prima. Maar dat onze huisajacieden af en toe een steekje terug geven, moeten we wel tegen kunnen. Ajax is namelijk niet echt het vleesgeworden kwaad en PSV is ook niet echt de koene prins op het witte paard. Gezonde rivaliteit is leuk. Meer moet het ook niet zijn.
Wel.
 
Beetje terug prikken mag ie wel toch? Ons JB laat geen mogelijkheid onbenut om Ajax aan te pakken. Af te kraken. Dat zal ie beamen. Daarin is ie ook niet de enige. Verder prima. Maar dat onze huisajacieden af en toe een steekje terug geven, moeten we wel tegen kunnen. Ajax is namelijk niet echt het vleesgeworden kwaad en PSV is ook niet echt de koene prins op het witte paard. Gezonde rivaliteit is leuk. Meer moet het ook niet zijn.

Nou.. dan op z'n minst het kwaadgeworden vlees :mad:
 
Mijn hemel, mijn hemel.
Michael van Praag zegt iets zinnigs.
Stop de persen.
Hij vindt dat in het UEFA-bestuur ook (top)spelers en supporters plaats moeten nemen.
 
Beetje terug prikken mag ie wel toch? Ons JB laat geen mogelijkheid onbenut om Ajax aan te pakken. Af te kraken. Dat zal ie beamen.
Er zijn van die zaken in het leven die je wil negeren, maar waar je niet aan ontkomt. Bij mij zijn dat er drie, Ajax, Nick en Simon en Dre Hazes.. Je wil er niets mee te maken hebben, maar op een onbewaakt moment komen ze ineens voorbij op de beeldbuis.. :mad:

Overigens val ik Ajax aan, niet de Ajacieden (dus vat het niet persoonlijk op, die kunnen er ook niets aan doen dat ze die club aanhangen, soms gaan er dingen mis in een mensenleven.. kunnen ze niets aan doen) :grin:
 
Laatst bewerkt:
Mijn hemel, mijn hemel.
Michael van Praag zegt iets zinnigs.
Stop de persen.
Hij vindt dat in het UEFA-bestuur ook (top)spelers en supporters plaats moeten nemen.
Lekker makkelijk zeggen nu zijn tijd op aarde er bijna op zit. Had dit 10 jaar geleden nooit geroepen.
 
Er zijn van die zaken in het leven die je wil negeren, maar waar je niet aan ontkomt. Bij mij zijn dat er drie, Ajax, Nick en Simon en Dre Hazes.. Je wil er niets mee te maken hebben, maar op een onbewaakt moment komen ze ineens voorbij op de beeldbuis.. :mad:

Overigens val ik Ajax aan, niet de Ajacieden (dus vat het niet persoonlijk op, die kunnen er ook niets aan doen dat ze die club aanhangen, soms gaan er dingen mis in een mensenleven.. kunnen ze niets aan doen) :grin:
Drie en er dan vier noemen :ROFL:
 
Uefa beraadt zich op stappen, maar zijn milder voor de Engelse clubs omdat die eerder er uit stapten. Ook zwak. Die wilden toch net zo goed de boel opblazen?
Laat ze maar eens een jaartje super league spelen, zonder dat ze mee mogen doen in hun eigen competitie. Leuk voor Engeland, Italië en Spanje, krijgen die weer een andere kampioen. Het jaar er op geen CL, omdat ze zich niet gekwalificeerd hebben.
 
Zoals jullie waarschijnlijk weten is er in de nieuwe CL opzet plek voor 2 clubs met de meeste coëfficiënten die zich via de nationale competities niet geplaatst hebben. Ik was zelf wel benieuwd, als deze regel nu al zou gelden, welke teams dan via deze "route" zich geplaatst zouden hebben, met tussen haken hun plek op de coëfficiëntenlijst destijds.

2020-2021:
Arsenal (11e)​
Tottenham Hotspur (12e)​

2019-2020:
Sevilla (7e)​
Arsenal (9e)​
2018-2019:
Arsenal (8e)​
Chelsea (12e)​

2017-2018:
Arsenal (11e)​
Schalke (14e)​

2016-2017:
Chelsea (5e)​
Valencia (14e)​
Conclusie 1: Deze nieuwe regel is duidelijk verzonnen door een Arsenal fan
Conclusie 2: Maar liefst 7 van de 10 clubs is een Engelse club, en 10 van de 10 clubs is een club uit de top 4 competities die een van deze extra plekken krijgt. Wederom een verborgen maatregel om de clubs uit die landen meer voordelen en geld te geven.
 
Zoals jullie waarschijnlijk weten is er in de nieuwe CL opzet plek voor 2 clubs met de meeste coëfficiënten die zich via de nationale competities niet geplaatst hebben. Ik was zelf wel benieuwd, als deze regel nu al zou gelden, welke teams dan via deze "route" zich geplaatst zouden hebben, met tussen haken hun plek op de coëfficiëntenlijst destijds.

2020-2021:
Arsenal (11e)​
Tottenham Hotspur (12e)​

2019-2020:
Sevilla (7e)​
Arsenal (9e)​
2018-2019:
Arsenal (8e)​
Chelsea (12e)​

2017-2018:
Arsenal (11e)​
Schalke (14e)​

2016-2017:
Chelsea (5e)​
Valencia (14e)​
Conclusie 1: Deze nieuwe regel is duidelijk verzonnen door een Arsenal fan
Conclusie 2: Maar liefst 7 van de 10 clubs is een Engelse club, en 10 van de 10 clubs is een club uit de top 4 competities die een van deze extra plekken krijgt. Wederom een verborgen maatregel om de clubs uit die landen meer voordelen en geld te geven.
En omdat die dan meedoen aan een Europese competitie kunnen ze weer punten halen voor de coëfficiënt, waardoor ze het jaar daarna wederom mee kunnen doen na falen in de eigen competitie.
 
Zoals jullie waarschijnlijk weten is er in de nieuwe CL opzet plek voor 2 clubs met de meeste coëfficiënten die zich via de nationale competities niet geplaatst hebben. Ik was zelf wel benieuwd, als deze regel nu al zou gelden, welke teams dan via deze "route" zich geplaatst zouden hebben, met tussen haken hun plek op de coëfficiëntenlijst destijds.

2020-2021:
Arsenal (11e)​
Tottenham Hotspur (12e)​

2019-2020:
Sevilla (7e)​
Arsenal (9e)​
2018-2019:
Arsenal (8e)​
Chelsea (12e)​

2017-2018:
Arsenal (11e)​
Schalke (14e)​

2016-2017:
Chelsea (5e)​
Valencia (14e)​
Conclusie 1: Deze nieuwe regel is duidelijk verzonnen door een Arsenal fan
Conclusie 2: Maar liefst 7 van de 10 clubs is een Engelse club, en 10 van de 10 clubs is een club uit de top 4 competities die een van deze extra plekken krijgt. Wederom een verborgen maatregel om de clubs uit die landen meer voordelen en geld te geven.
Wat een achterlijke, onsportieve regel. En dan klagen over de superleague.

Krijgen die clubs ook de startpunten?
 
Terug
Bovenaan Onderaan